آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل گلدن تولیپ آل برشا دبی

هتل گلدن تولیپ آل برشا دبی
golden tulip al barsha Hotel دبی
درجه هتل:
هتل گلدن تولیپ آل برشا

چرا هتل گلدن تولیپ آل برشا Golden Tulip Hotel Al Barsha ؟

هتل چهار ستاره گلدن تولیپ البرشا دبی برنده جایزه هتل سال 2014 در خاورمیانه و شمال آفریقا است. هتل گلدن تولیپ آل برشا هتلی لوکس با خدمات و امکانات متنوع و مناسب برای اقامت راحت است. در آنجا راحتی، سرگرمی و طعم در کنار یکدیگر ارائه می‌شود و میزبان مهمانانی است که می‌خواهند تعطیلات را با عزیزان خود و همچنین دنیای تجارت حرفه‌ای را برای جلسات کاری داشته باشند.

امکانات هتل گلدن تولیپ آل برشا:

هتل دارای یک ساتخر روباز در پشت بام است که می‌توانید رایگان از آن استفاده کنید. صندلی و تخت‌های حمام آفتاب نیز در کنار استخر روباز هتل در دسترس است. کارکنان میز پذیرش 24 ساعته به زبان عربی، انگلیسی و هندی صحبت می‌کنند و آماده ارائه خدمات و پاسخ‌گوی سوالات شما هستند. هتل پارکینگ اختصاصی ندارد اما می‌توانید در محوطه هتل پارک کنید و نگران امنیت آن نباشید زیرا هتل دارای نگهبانی 24 ساعته بوده و امنیت آن را تضمین می‌کند. آسانسور برای دسترسی آسان به طبقات قرار داده شده است. اینترنت وای فای در دسترس است و در صورت نیاز می‌توانید از اینترنت کابلی و پرسرعت هتل استفاده نمائید که بر اساس میزان مصرف شامل هزینه جداگانه می‌شود. برای افراد معلول و ناتوان امکانات ویژه‌ای در اتاق‌ها و فضای هتل در نظرگرفته شده است. صبحانه، ناهار و شام به صورت بوفه باز، آلاکارته و همچنین منو‌های ویژه مانند منوی ویژه کودکان و ... در رستوران اصلی با گزینه‌های زیاد، بی‌نظیر و لذیذ سرو می‌شود. در سالن بدنسازی ویژه هتل که مملو از تجهیزات ورزشی مختلف است، می‌توانید لذت به دست آوردن اندامی متناسب را تجربه کنید. اسپای دارای طیف وسیعی از درمان‌های لوکس است که مهمانان می‌توانند از آرامش و سلامتی لذت ببرند.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل گلدن تولیپ آل برشا:

هتل 125 اتاق دارد که تعداد 15 عدد آن اتاق‌هایی خانوادگی بزرگ، 10 عدد آن اتاق‌های دلوکس و 100 عدد آن اتاق‌های استاندارد هستند که امکاناتی همچون اختصاصی به همراه دوش یا وان، لوازم آرایشی و بهداشتی، حوله و دمپایی به صورت بسته بندی بهداشتی، در بخش نشیمن نیز کمد لباس به همراه گیره لباس، سیستم تهویه مطبوع اسپیلت و سیستم گرمایش مرکزی، مینی‌بار، تلویزیون ال سی دی با کانال‌های ماهواره‌ای، تلفن با خط مستقیم در آنها یکسان بوده و در اندازه، تعداد ظرفیت و برخی امکانات با یکدیگر متفاوت هستند.

فاصله هتل گلدن تولیپ آل برشا تا:
- پارک حوض البرشا: 1.5 کیلومتر
- برج عربی: 3.2 کیلومتر
- پارک سوقیم: 3.9 کیلومتر
- تفرجگاه برج دریاچه جمریا: 6 کیلومتر
- فواره نخل: 7 کیلومتر
- پارک وست زون مال: 7 کیلومتر
- پارک حیاط خلوت: 7 کیلومتر
- رستوران ماما ایتالیا: 3.9 کیلومتر
- باغ معجزه دبی: 8 کیلومتر
- آبشار کانال آبی دبی: 10 کیلومتر
- سیاره سبز دبی: 13 کیلومتر
- فواره دبی: 13 کیلومتر
- برج خلیفه: 13 کیلومتر
- میدان عمار: 13 کیلومتر
- نمایشگاه حرم السلطان: 13 کیلومتر
- پناهگاه حیات وحش راس الخور: 16 کیلومتر
- خانه سعید آل مکتوم: 20 کیلومتر
- ساحل اقیانوس/دریا دبی: 6 کیلومتر
- رودخانه دبی: 20 کیلومتر
- ساحل صوفوح: 2.1 کیلومتر
- ساحل عمومی جمیرا: 3.4 کیلومتر
- ساحل آنانتارا: 4.1 کیلومتر
- ساحل پالم وست: 4.3 کیلومتر
- مرکز خرید مترو در امارات: 1.4 کیلومتر
- ایستگاه مترو امارات: 1.4 کیلومتر
- فرودگاه بین المللی دبی: 24 کیلومتر
- فرودگاه بین المللی آل مکتوم: 25 کیلومتر
- فرودگاه بین المللی شارجه: 41 کیلومتر

** ساعت تحویل اتاق: 12:00 / ساعت تخلیه اتاق 14:00 **

برای رزرو تورهای دبی با بهترین قیمت در آژانس مسافرتی اسطوره بیستون می‌توانید:
1. با شماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2. به قسمت تماس با ما در منوی سایت مراجعه و درخواست خود را به همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3.مراجعه حضوری: از ساعت 9 صبح الی 6 بعد از ظهر به آدرس تهران، خیابان دکتر بهشتی، جنب مترو شهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات هتل گلدن تولیپ آل برشا ‌
رستوران تلویزیون در لابی آسانسور کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات پذیرش 24 ساعته کافه بار سالن کنفرانس خودپرداز اعلام حریق روزنامه ویلچر خدمات معلولین تلویزیون در لابی خدمات دربان و نگهبان نگهداری از چمدان تاکسی سرویس حمل چمدان دوربین مدار بسته فضای مخصوص سیگار
مینی بار سشوار یخچال سیستم تهویه مطبوع خدمات روزانه اتاق بطری آب قهوه/چای تلفن تلویزیون آباژور سیستم تنظیم هوا لوازم بهداشتی گاو صندوق
استخر رو باز جکوزی باشگاه بدنسازی ماساژ استخر
موسیقی زنده استخر میز نوشیدنی
اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2