آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

قوانین و مقررات


وب سایت اسطوره طبق قوانین جمهوری اسلامی ایران ، قوانین جرایم اینترنتی و مجموعه قوانین و مقرارات تجارت الکترونیکی فعالیت می کند.
خدمات و محتوای عرضه شده توسط وب سایت اسطوره بیستون جهت استفاده در این وب سایت تولید می شوند.هرگونه سو استفاده از اطلاعات، متن ها ، عکس ها، نقشه ها ،طرح ها، لوگوهاو... از این وب سایت پیگرد قانونی دارد و هیچ فرد حقیقی یا حقوقی اجازه ی سوء استفاده از مطالب این وب سایت را ندارد. ذکر مطالب تنها با نام و لینک اسطوره بیستون به مطلب ذکر شده مجاز است و در رسانه های کاغذی، با کسب اجازه ی کتبی از مسئولان وب سایت امکان پذیر است.

اطلاعات شخصی ثبت شده کاربران در اسطوره بیستون کاملا محرمانه است.

کاربران متعهد می شوند که اطلاعات خود را هنگام ثبت نام و رزرو به صورت صحیح در وب سایت وارد کنند. در صورت ورود اطلاعات ناقص یانادرست ،مسئولیت عواقب بعدی این عمل بر عهده ی کاربران خواهد بود. و در صورت عدم اعتبارو صحت آنها مسئولیت عواقب احتمالی بعدی مانند  نیاز به صرف هزینه مجدد برای تهیه بلیط جایگیزن بر عهده وارد کننده اطلاعات است.


هرگونه سوء استفاده از نام اسطوره بیستون، سایت اینترنتی اسطوره بیستون ،مکاتبه از طرف اسطوره بیستون و یا استفاده از نام های مشابه که شبهه مشابهت و تظابق را ایجاد نماید ممنوع بودهاز طریق شکایتبه مراجع قانونی ذی صلاح،دادگاه های رسیدگی به جرائم اینترنتی در داخل و یا خارج کشور و نیز اطلاع رسانی به سرویس دهندگان و سرویس گیرندگان اینترنتی قابل پیگرد خواهد بود.


در پرواز های بین المللی پاسپورت مسافرین باید حداقل دارای 6 ماه اعتبار باشد و در غیر اینصورت مسئولیتی ناشی از عدم توجه به آن بر عهده مسافر خواهد بود. همچنین در پرواز های بین المللی که مسافر اقامت یا ویزای کمتر از 6 ماه در کشور مقصد را دارد باید نسبت به خرید بلیط برگشت نیز اقدام نماید و در صورت عدم رعایت این موضوع کلیه مسئولیت آن از جمله ممانعت در سوار شدن بر عهده مسافر خواهد بود. همچنین مسئولیت دریافت ویزابا توجه به قوانین کشور مقصد بر عهده خریدار بلیط می باشد و اسطوره بیستون در این خصوص مسئولیتی ندارد.

وب سایت اینترنتی بلیط هواپیمایی اسطوره بیستون در قبال شرایط کنسلی ، تاخیر یا تعجیل پرواز مسیولیتی بر عهده ندارد اما خود را موظف می داند در صورت بروز خطا از جنب شرکت هواپیمایی یا چارتر کننده، موضوع براساس اسناد و مدارک به نفع مسافر تا حد ممکن پیگیری نماید.
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2