آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

ویزای سنگاپور

کشور سنگاپور کشوری کوچک تر از تهران است که با همین وسعت کم یکی از کشورهای خوب برای مهاجرت و مسافرت می‌باشد. سنگاپور کوچک ترین کشور جنوب شرقی آسیا می‌باشد که در شبه جزیره مالایا قرار گرفته است. این کشور که در شمال خط استوا قرار دارد، از شمال با مالزی و از جنوب با اندونزی دارای مرز مشترک است. زبان های انگلیسی، مالایی، چینی و تامیل زبان های رسمی کشور سنگاپور می‌باشند. قدرت اقتصادی، امنیت، فراوانی جاذبه های طبیعی، تجارت ، پیشرفت های علمی و... از جمله دلایل پیشرفت کشور سنگاپور هستند. ویزای سنگاپور یکی از ویزاهای معتبر در دنیا است. به طور کلی سنگاپور به شهروندان چند کشور در دنیا اجازه ورود بدون ویزا می‌دهد. کشور سنگاپور در ایران سفارت ندارد و برای دریافت ویزا می‌توان به سه روش درخواست ویزای آنلاین، مراجعه حضوری و کمک گرفتن از وکیل اقدام کرد. شما با هر قصد و هدفی که می‌خواهید وارد کشور سنگاپور شوید باید ویزای متناسب با همان را دریافت نمایید. در ادامه به بررسی انواع ویزا ها و شرایط آن ها می‌پردازیم.

انواع ویزای سنگاپور

1- ویزای توریستی سنگاپور
2- ویزای تحصیلی سنگاپور
3- ویزای کار سنگاپور
4- ویزای درمان سنگاپور

ویزای توریستی سنگاپور

کشور سنگاپور بسیار کشور زیبا و مدرنی است. این کشور دارای جاذبه های طبیعی بسیار زیادی می‌باشد. سنگاپور هر ساله میزبان توریست ها از سر تا سر دنیا می‌باشد. فروشگاه های لوکس، رستوران های لوکس و مراکز لوکس و مدرن سنگاپور بر جذابیت این کشور افزوده است.

مدارک لازم برای دریافت ویزای توریستی سنگاپور

1- یک قطعه عکس جدید با پس زمینه سفید
2- شناسنامه و کارت ملی
3- آدرس دقیق و کامل محل سکونت و محل کار و عنوان شغلی
4- مدارک رزرو هتل
5- بلیط رفت و برگشت هواپیما
6- پاسپورت با حداقل 6 ماه اعتبار
7- فرم های A14 و V39A
8- پرداخت هزینه های مربوطه

ویزای تحصیلی سنگاپور

از شروع مدرسه تا هر مرتبه علمی که در نظر دارید، می‌توانید به کشور سنگاپور مهاجرت کرده و تحصیل خود را در این کشور ادامه دهید. در کشور مالزی از سن 6 سالگی تحصیلات در دوره دبستان آغاز می‌شود و تا 12 سالگی به پایان می‌رسد. از 12 سالگی نیز تا 18 سالگی مدرسه تا پایان آموزش متوسطه ادامه دارد. دانشگاه از بعد این دوره آموزش متوسطه آغاز و مدت آن سه یا چهار سال می‌باشد. بعد از اتمام این دوره، مدرک کارشناسی و یا همان لیسانس به دانشجو داده می‌شود. دانشگاه ملی سنگاپور یکی از دانشگاه های سنگاپور است که در رده بندی دانشگاه ها در 100 دانشگاه برتر دنیا قرار دارد. پیش نیاز درخواست برای ادامه تحصیل در دانشگاه ملی سنگاپور علاوه بر سوابق تحصیلی، مدرک آیلتس با نمره 6 است.

مدارک لازم برای دریافت ویزای تحصیلی

1- نامه پذیرش از دانشگاه در کشور سنگاپور
2- فرم درخواست ویزای دانشجویی
3- پاسپورت
4- تمکن مالی( شهریه دانشگاه + حداقل 8 هزار دلار)
5-شناسنامه و کارت ملی
6- ترجمه مدرک تحصیلی و زبان
7- گواهی سلامت پزشکی

ویزای کاری سنگاپور

کشور سنگاپور رشد و پیشرفت چشمگیری در سال های اخیر داشته است. این رشد و پیشرفت بر روی اقتصاد این کشور بسیار محسوس است. این اقتصاد خوب باعث شده که این کشور برای سرمایه گذاری و کار آفرینی بسیار مناسب باشد. اگر شما در حوزه های تکنولوژی، فناوری اطلاعات، مالی، حمل و نقل، تجاری و صنایع الکتریکی تخصص دارید، ساده تر از دیگر حرفه ها می‌توانید به ویزای کاری سنگاپور دست پیدا کنید. ویزای کاری در کل سه حالت دارد:
1- ویزای کاری (Employment Pass) EP : در این نوع ویزای کاری متقاضی باید کار فرمای سنگاپوری پیدا کند که حقوق ماهانه سه هزار دلاری را در اختیار متقاضی قرار دهد.
2- ویزای کاری کار آفرینی: در این نوع متقاضی باید ایده ای داشته باشد و اثبات کند که این ایده تخصص کار خود است تا شانس دریافت این نوع ویزا را افزایش دهد. علاوه بر این ایده، متقاضی باید توانایی جذب همکار در سنگاپور را داشته باشد و نظر یک سرمایه گذار را جلب کند. 
3- ویزای کاری خود اشتغالی: در این نوع ویزا متقاضی باید ثابت کند که در سه ماه گذشته خود حداقل 18 هزار دلار درآمد داشته و در کار خودش متخصص به حساب می‌آید. در این حالت شانس متقاضی برای دریافت این نوع ویزا افزایش می‌یابد و می‌تواند بعد از دریافت ویزا، کسب و کار خود را شروع و یا برای شرکتی استخدام شود. اگر به مدت 6 ماه متقاضی موفق به یافتن کار و یا شروع کسب و کارش نشود، اعتبار ویزایش باطل می‌شود. معمولا مدت این نوع ویزا بین دو تا سه سال است.

مدارک لازم برای دریافت ویزای کاری سنگاپور

1- پاسپورت معتبر
2- فرم درخواست ویزای کاری
3- نامه پذیرش از محل کار
4- دو قطعه عکس جدید با پس زمبنه سفید 
5-گواهی تمکن مالی 
6- پرداخت هزینه های مورد نیاز برای ویزای کاری

ویزای درمانی سنگاپور

کشور سنگاپور دارای تجهیزات مدرن و مناسب برای درمان بیماری های مختلف می‌باشد. این نوع ویزا همان ویزای توریستی می‌باشد با این تفاوت که متقاضی برای درمان بیماری به این کشور سفر می‌کند.در واقع ویزایی تحت این عنوان وجود ندارد و متقاضی باید همان ویزای توریستی را با هدف خدمات درمانی دریافت کند. در این حالت متقاضی باید مدارک و اسناد مربوط به بیماری خود را ضمیمه پرونده خود کند و به سفارت تحویل دهد. مدت این نوع ویزا بین 30 تا 90 روز می‌باشد.

سایر ویزا های سنگاپور

ویزاشرایط
ویزای بلند مدت سنگاپور این نوع ویزا که مدت آن دو ساله است برای افرادی صادر می‌شود که در سنگاپور شخصی را به عنوان حامی دارند.
ویزای تجاری سنگاپوراین نوع ویزا برای افرادی صادر می‌شود که فقط برای شرکت در کنفرانس و یا جلسات کاری به سنگاپور مسافرت می‌کنند.
ویزای سرمایه گذاری سنگاپوراین نوع ویزا برای افرادی صادر می‌شود که در اقتصاد کشور سنگاپور مبلغ حداقل دو میلیون دلار سرمایه گذاری کنند.
ویزای کار برای دانشجو سنگاپوراین نوع ویزا به دانشجو های متقاضی کار در تعطیلات، اعطا می‌شود.

انواع ویزا

ویزا های مولتی و یک بار ورود از انواع ویزا ها هستند. افرادی که ویزای مولتی سنگاپور را دریافت کرده اند می‌توانند در مدت زمان ویزای خود بیش از یک بار وارد سنگاپور شوند اما ویزای یک بار ورود فقط برای یک بار وارد شدن به سنگاپور می‌باشد. در صورت خروج دارنده ویزای یک بار ورود از کشور سنگاپور، حتی اگر از مدت زمان ویزای خود باقی مانده باشد دیگر اجازه ورود به سنگاپور را ندارد. 

مدت زمان صدور ویزای سنگاپور

برای دریافت ویزای سنگاپور بهتر است از سی روز قبل از زمان سفر خود برای دریافت ویزا اقدام نمایید. مدت زمان صدور ویزا برای توریست ها بین 1 تا 3 روز کاری است. پس از دریافت این ویزا به صورت الکترونیکی باید در زمان سفر خود به کشور سنگاپور نسخه چاپی هم داشته باشید.

سایت ویزای آنلاین سنگاپور

singaporevisaonline.sg

6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2