آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل رامادا سوئیت کوش آداسی

هتل رامادا سوئیت کوش آداسی
ramada & suites kusadasi Hotel کوش آداسی
درجه هتل:
هتل رامادا سوئیت کوش آداسی

چرا هتل رامادا سوئیت کوش آداسی Ramada Hotel & Suites Kusadasi Hotel

 هتل سوئیت رامادا از هتل‌های بسیار مشهور و پنج ستاره در منطقه کوش آداسی ترکیه می‌باشد. این هتل بدلیل نزدیکی به دریا دارای ساحل اختصاصی می‌باشد. رامادا سوئیت هتلی اقتصادی در منطقه کوش آداسی ترکیه با بهترین قیمت می‌باشد.

 خدمات و امکانات هتل رامادا سوئیت کوش آداسی

از جمله امکانات رفاهی هتل کرومار افسوس بیچ پذیرش و پاسخگویی ۲۴ ساعته این هتل به تمامی نیازات و کمبودات شما در طول اقامت است؛ شما می‌توانید در هر ساعتی از شبانه روز با بخش پذیرش هتل تماس بگیرید و مشکلات و نیاز های خود را به اشتراک بگذارید. افرادی که در قسمت پذیرش هتل  مشغول به کار هستند به ۳ زبان ترکی، آلمانی و انگلیسی تسلط دارند و به شما خدمات میرسانند از طرفی یک باغ زیبا در محوطه هتل پانوراما هیل کوش آداسی وجود دارد که مهمانان می توانند در آن قدم بزنند و از آرامش فضای آن استفاده کنند.
از مزیت‌های این هتل مدرن، داشتن ساحل اختصاصی است که مسافران بدون نگرانی و به راحتی می‌توانند در کنار دریا تفریح و استراحت کنند. یک استخر رو باز نیز در هتل رامادا سوئیت کوش آداسی وجود دارد و بعد از شنا می‌توانید در صندلی‌های آفتاب کنار استخر استراحت کرده یا به مرکز اسپا رفته و استراحتی به بدن خود دهید.
لازم بذکر است آوردن حیوانات خانگی به داخل هتل ممنوع است. برای جا به جایی بین طبقات می‌توانید از آسانسور استفاده کنید. هتل دارای محیطی تمیز و پاکیزه است و خدمات خانه‌داری به طور مرتب روزانه در آن انجام می‌گیرد.. 
استخر مخصوص کودک و زمین بازی، خیال خانواده ها را در حین این سفر راحت می کند و مهمانانی که کودک خردسال با خود به همراه دارند می‌توانند با صرف هزینه ای جداگانه برای کودک خود پرستار بچه استخدام کنند و خود به تفریح بپردازند.
 در رستوران هتل رامادا سوئیت منویی گسترده انواع غذاهای بین‌المللی سرو می‌شود. رستوران هتل صبحانه کامل را بصورت سلف سرویس به مسافران خود ارائه می‌دهد. صبحانه از ساعت 07:00 الی 10:30 سرو می‌شود. رستوران این هتل TRILYE MAIN نام داشته و برای وعده‌های صبحانه و شام به‌صورت سلف‌سرویس در حال ارائه خدمات به مسافران هستند. همچنین عصرانه در رستوران می‌توانید از انواع میوه، نوشیدنی‌های سرد و گرم بهره‌مند شوید. برای کودکان نیز منوی مخصوصی در رستوران ارائه می‌شود و برای افرادی که دارای رژیم خاصی هستند، منوی ویژه در نظر گرفته‌شده است.

اتاق‌ها وامکانات هتل رامادا سوئیت کوش آداسی

هتل رامادا سوئیت رامادا سوئیت کوش آداسی 310 اتاق با دکوراسیون شیک و مدرن است. کلیه اتاق‌های میهمان از امکانات رفاهی مناسبی از جمله تلویزیون صفحه تخت با کانال های متنوع ماهواره ای، تهویه مطبوع، سیستم سرمایشی و گرمایشی مناسب، امکانات تهیه چای و قهوه، مینی بار، تلفن و اینترنت وای فای رایگان برخوردار هستند تا احساس راحتی بی نظیری را برای شما به ارمغان آورند. حمام اختصاصی دارای وان و دوش، حوله، دمپایی و سشوار نیز در اتاق‌ها وجود دارند.

فاصله هتل تا:

- فاصله تا قلعه کوش آداسی: ۲.۸ کیلومتر
- فاصله تا پارک آبی آکوا آدالند: ۳.۹ کیلومتر
- فاصله تا آکوا پارک آکوا فانتاسی: ۴.۳ کیلومتر
- فاصله تا شهر تاریخی افه سوس: ۹.۱ کیلومتر

**ساعت تحویل اتاق : 14:00 __ ساعت تخلیه اتاق : 12:00 **

برای رزرو تورهای کوش آداسی  بابهترین قیمت درآژانس مسافرتی اسطوره بیستون میتوانید:
1. باشماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2.به قسمت تماس با ما درمنوی سایت مراجعه ودرخواست خود رابه همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان دراسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3.مراجعه حضوری: ازساعت 9 صبح الی 6 بعدازظهربه آدرس تهران، خیابان دکتربهشتی، جنب متروشهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات هتل رامادا سوئیت کوش آداسی ‌
رستوران فروشگاه رستوران فضای باز پارکینگ خشکشویی صندوق امانات کافی شاپ فضای باز پذیرش 24 ساعته بار سالن کنفرانس مرکز تجارت خودپرداز خدمات معلولین تلویزیون در لابی اتو شویی فضای سبز منوی غذای کودک نگهداری از چمدان خدمات مبادله ارز خدمات تور و بلیط تاکسی سرویس فضای مخصوص سیگار
استخر رو باز
ساحل اختصاصی پارک آبی چترآفتاب
کافی نت اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2