آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

تور کوش آداسی

تور کوش آداسی

سفری به کوش آداسی

جزیره کوش آداسی در غرب دریای اژه قرار جزء 10 مقصد برتر ترکیه است که در سال های اخیر به یک مقصد پر طرفدار و محبوب میان گردشگران تبدیل شده است. اگر بخواهیم به طور دقیق بررسی کنیم این جزیره در 95 کیلومتری جنوب شهر ازمیر قرار دارد و 71 کیلومتر از مرکز شهر آیدین فاصله دارد. اگر به دنبال  سفری زیبا با تفریحات هیجان انگیز، جاذبه‌های تاریخی و سواحل آرام هستید کوش آداسی مقصد ایده آلی برای شما است. در این مطلب سعی کرده‌ایم که به طور کامل این جزیره را معرفی کنیم.


کوش آداسی


درباره کوش آداسی
نام کوش آداسی از دو واژه کوش به معنای "پرنده" و آدا به معنای "جزیره" گرفته شده است.
در مورد تاریخچه این شهر طبق اطلاعات به دست آمده می‌توان گفت، کوش آداسی متعلق به 3000 سال قبل از میلاد بوده و در ابتدا به نام افسوس نئوپولیس شناخته می‌شده است و اولین مردمانی که در این شهر اقامت داشته اند قوم کاریان بوده‌اند. در قرن یازدهم پیش از میلاد ابتدا قومی از یونانی‌ها و سپس در قرن نهم قبیله ایونیان قومی دیگر از یونانی‌ها در این منطقه سکونت می‌کردند.  تا اینکه در قرن هفتم پیش از میلاد ساحل شهر به دست اهالی لیدیه افتاد. حدود دو قرن بعد ایرانی ها در این منطقه سکونت داشتند که با ظهور اسکندر دوباره این منطقه به دست یونانی‌ها افتاد. در نهایت نیز با سر برآوردن جمهوری ترکیه و در طی جنگ‌های استقلال این کشور در قرن بیستم، کوش آداسی نیز مانند دیگر شهرهای ترکیه در نهایت به دست ارتش ترکیه فتح و از ایتالیایی ها و یونانی ها باز پس گرفته شد.  جزیره کوش آداسی به دلیل متصل بودن به جاده ابریشم همواره مورد توجه پادشاهان و حاکمان قرار می‌گرفته است و از اهمیت بسیار بالایی برخوردار بوده است.



کوش آداسی


دانستنی های جالب کوش آداسی:
_ کوش آداسی فرودگاه اختصاصی ندارد و نزدیکترین فرودگاه به این جزیره فرودگاه ازمیر است.
_ اختلاف زمانی این جزیره با تهران یک ساعت و نیم است.
_ پول رایج در این شهر مطابق لیر کشور ترکیه است.

تفریحات در کوش آداسی:
این شهر امکانات تفریحی بسیار متنوعی از تفریحات لوکس، تفریحات آبی، بازدید از غار‌ها و مکان‌های تاریخی دارد که با سفر به کوش آداسی می‌توانید آن‌ها را تجربه نمایید.
_ بازدید از اسکله: هنگام طلوع و غروب خورشیدی می تواندی به اسکله شهر بروید و به تماشای خورشید بنشینید.
_ سواحل زیبا: یکی از بهترین تفریحات کوش آداسی سواحل زیبا و آرام بخش آن هستند که بین ماه‌های می تا اکتبر بسیار شلوغ و پر جنب و جوش خواهند بود. یکی از معروف‌ترین سواحل آنتالیا ساحل Ladies Beach است که در سال‌های گذشته فقط مختص بانوان بوده ولی هم اکنون ورود آقایان هم محدودیتی نخواهد داشت.
_ کشتی کروز: از تفریحاتی که نباید از دست بدهید سواری بر کشتی‌های کروز است که البته تفریحی لوکس و با هزینه زیاد است.
_ سافاری: سافاری یکی از جاذبه‌های تفریحی کوش آداسی است که شامل گشت و گذار در طبیعت و پارک ملی این شهر می‌شود.
_ پارک آبی آدا لند Ada Land: پارک آبی بسیار بزرگ شامل استخر، چندیدن سرسره، پارک دلفین و بخش رفتینگ می‌شود این پارک همواره یکی از محبوب ترین تفریحات بین گردشگران کوش آداسی می‌باشد.
_ پارک پاموکاله: یکی از معروف‌ترین جاذبه‌های ترکیه چشمه‌های پلکانی سفید رنگ است که در فاصله 190 کیلومتری از کوش آداسی قرار گرفته است.
_ غار زئوس: یکی دیگر از جاذبه های تاریخی شهر کوش آداسی است که می توانید در آب آن شنا کنید و یا به حمام های ترکی اطراف آن بروید.
_ بندرگاه کوش آداسی: یکی از بزرگ‌ترین بندرهای ترکیه محسوب می‌شود. همچنین بسیاری از قایق‌ها و کشتی‌های دیگر کشورها و بین‌المللی نیز در این منطقه لنگر می‌اندازند.
اگر به مکان های تاریخی علاقه دارید می توانید به دیدن سازه های افسوس بروید که یکی از پر طرفدارترین جاذبه های تاریخی شهر کوش آداسی به شمار می رود. به علاوه همه این موارد بازدید ها و خرید ها نیز می تواند در این شهر بسیار لذت بخش باشد. از دیگر جاذبه های تاریخی این شهر می توان به خانه مریم مقدس، شهر باستانی آفرودیسیاس، پاموکاله و شهر میلتوس را نام برد.
آب و هوای کوش آداسی:
کوش آداسی یه دلیل قرار گرفتن در سواحل دریای مدیترانه دارای آب و هوایی معتدل است. بهترین فصل برای سفر و استقاده از تفریحات دریایی این شهر فصل تابستان است. 

برای رزرو تور کوش آداسی با بهترین قیمت درآژانس مسافرتی اسطوه بیستون میتوانید:
1. باشماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2.به قسمت تماس با ما درمنوی سایت مراجعه ودرخواست خود رابه همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان دراسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3.مراجعه حضوری: ازساعت 9 صبح الی 6 بعدازظهربه آدرس تهران، خیابان دکتربهشتی، جنب متروشهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2