آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل تریپ بای ویندهام استانبول

هتل تریپ بای ویندهام استانبول
tryp by wyndham taksim istanbul Hotel استانبول
درجه هتل:
هتل تریپ بای ویندهام

چرا هتل تریپ بای ویندهام استانبول تکسیم

هتل تریپ بای ویندهام تکسیم استانبول یک هتل چهارستاره لوکس در شهر استانبول واقع خیابان تکسیم می‌باشد یکی از مزیت‌های این هتل دسترسی به مراکز خرید و تفریحی می‌باشد.

 خدمات و امکانات هتل تریپ بای ویندهام استانبول تکسیم

هتل دارای میز تور می‌باشد تا گردشگران بتوانند برای گشت و گذار در مراکز تفریحی از آن بهر‌ه ببرند همچنین پرسنل هتل که به زبان‌های انگلیسی، آلمانی، ایتالیایی، فرانسوی، روسی و ترکی صحبت می‌کنند که با گرمی از شما پذیرایی می‌کنند.
اگر شما با مقاصد کاری به سفر رفته اید می‌توانید از اتاق جلسات با فضای 137 متر و خدمات آن مانند دستگاه فکس و فتوکپی استفاده کنید. لازم بذکر است اینترنت وای فای رایگان در هتل در دسترس است و در هتل پارکینگی وجود ندارد و مهمانان می بایستی به پارکینگ عمومی در نزدیکی هتل سری بزنند و از خدمات آن بهره ببرند.
رستوران هتل با انواع غذاهای ترکی و عثمانی اصیل از میهمانان هتل پذیرایی می‌کند و هروز صبح صبحانه غنی به صورت رایگان برای مهمانان سرو می‌شود. در ضمن نوشیدنی‌های تازه را در سالن بار هتل می‌توانید سفارش دهید.
اگر زیاد اهل گشت و گذار در شهر نیستید، نیازی به انجام این کار وجود ندارد. برای ورود به هتل از فرودگاه و بازگشت از آن بهتر است از سرویس شاتل فرودگاه بهره ببرید. 
استخر سرپوشیده هتل به خصوص برای کسانیکه در طول پاییز و زمستان می‌خواهند از شنا کردن لذت ببرند مکان مناسبی است. در ضمن می‌توانید برای ورزش کردن به مرکز تناسب اندام هتل سری بزنید و تمرینات ورزشی خود را در آن انجام دهید. بعد از تمرین در باشگاه بدنسازی هتل می‌توانید به مرکز اسپا بروید و از انواع ماساژهای آن بهره ببرید و استراحتی به بدن خود بدهید.

 اتاق‌ها و امکانات هتل تریپ بای ویندهام استانبول تکسیم

این هتل دارای 48 اتاق می‌باشد. هر کدام از 48 اتاق مجهز به تهویه مطبوع که یخچال و تلویزیون LED، دسترسی به اینترنت بی سیم رایگان برای ارتباط با دوستانتان برقرار شده است. حمام خصوصی با دوش دارای لوازم بهداشتی و سشوار رایگان است. سایر امکانات رفاهی شامل تلفن، و همچنین گاوصندوق و میزهای سازگار با لپ تاپ است.

فاصله هتل تا:

- فاصله بازار ادویه تا هتل تریپ بای ویندهام تقسیم استانبول: ۲.۵ کیلومتر
- فاصله مسجد ایاصوفیه تا هتل تریپ بای ویندهام تقسیم استانبول: ۳ کیلومتر
- فاصله برج گالاتا تا هتل تریپ بای ویندهام تقسیم استانبول: ۱.۴ کیلومتر
- فاصله خیابان استقلال تا هتل تریپ بای ویندهام تقسیم استانبول: ۰.۲ کیلومتر
- فاصله میدان تکسیم تا هتل تریپ بای ویندهام تقسیم استانبول: ۰.۲ کیلومتر

**ساعت تحویل اتاق : 15:00 __ ساعت تخلیه اتاق : 12:00 **

برای رزرو تورهای تفلیس بابهترین قیمت درآژانس مسافرتی اسطوره بیستون میتوانید:
1. باشماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2.به قسمت تماس با ما درمنوی سایت مراجعه ودرخواست خود رابه همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان دراسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3.مراجعه حضوری: ازساعت 9 صبح الی 6 بعدازظهربه آدرس تهران، خیابان دکتربهشتی، جنب متروشهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2