آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل نایس تفلیس

هتل نایس تفلیس
nice Hotel تفلیس
درجه هتل:
هتل نایس

چرا هتل نایس Nice Hotel

هتل نایس هتلی سه ستاره در شهر تفلیس می‌باشد و با توجه به سه ستاره بودن این هتل می‌توانید اقامتی معمولی در هتل داشته باشید. از لحاظ موقعیت مکانی این هتل در 2 کیلومتری میدان آزادی قرار داشته و دارای چشم اندازی از کوه می‌باشد.

خدمات و امکانات هتل نایس Nice Hotel 

پذیرش هتل به صورت 24 ساعته فعالیت کرده و پاسخگوی تمامی سوالات مسافران با روی خوش می‌باشند و پرسنل مجرب و آموزش دیده هتل به زبان‌های آلمانی، انگلیسی، روسی  مسلط می‌باشند.. مهمانانی که قصد سفر همراه حیوان خانگی‌شان را دارند، لازم است بدانند که در این هتل حیوانات خانگی پذیرش نمی‌شوند.
در صورت نیاز به صرافی می‌توانید به بخش ارائه خدمات تبدیل ارز مراجعه و از این خدمات نیز استفاده کنید. نظافت روزانه، خشکشویی، لباسشویی و اتو نیز در دسترس است. ضمنا دسترسی به اینترنت رایگان در تمام محیط هتل امکان پذیر است همچنین اگر به بوی سیگار حساسیت دارید، نگران نباشید چرا که سیگار کشیدن در اتاق‌های این هتل ممنوع است بجز مکان‌هایی که برای این منظور در هتل صورت گرفته است.
هتل نایس خدمات ترانسفر فرودگاهی و گشت شهری رایگانی را برای مهمانانش در نظر گرفته است. از این رو گردشگران با ترانسفر باید 14 کیلومتر مسیر را از فرودگاه بین‌المللی تفلیس طی کنند تا به هتل برسند در ضمن در هتل نایس یک سوپر مارکت برای رفع نیاز شما با دلیوری رایگان فراهم شده است. سیستم اعلام و اطفا حریق موجود در هتل از بروز هر گونه حادثه ناگوار جلوگیری می‌کند. برای گشت و گذار در اطراف هتل هم می‌توانید دوچرخه کرایه کنید.
در رستوران هتل به دلیل داشتن فضای دنج مورد توجه بسیاری از مسافران قرار گرفته است همچنین منویی گسترده از انواع غذاهای گرجی و بین‌المللی نیز ارائه می‌دهد همچنین میهمانان هتل Nice می توانند از صبحانه قاره ای لذت ببرند.

اتاق‌ها و امکانات هتل نایس Nice Hotel

این هتل در مجموع دارای 16 اتاق می‌باشد که  پنجره اتاق‌ها دارای شیشیه دوجداره می‌باشد که از هر گونه سر و صدا جلوگیری می‌کند. در تمام اتاق های هتل نایس امکانات رفاهی مناسب شامل مبلمان، میز، سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش، سیستم اعلام حریق، سیستم اطفاء حریق، تلویزیون، کمد، دراور، تلفن، آباژور، سرویس بهداشتی خصوصی، لوازم بهداشتی، حوله، دمپایی، سشوار، و ... وجود دارند. برخی اتاق‌ها هم یک تراس خصوصی دارند که چشم اندازی از کوه را به نمایش می‌گذارند.

فاصله هتل تا: 

- فاصله تا باغ رز 950 متر
- فاصله تا میدان قهرمانان 1.1 کیلومتر
- فاصله تا  پانتئون متاتسمیندا 1.1 کیلومتر
- فاصله تا میدان اصلی 1.1 کیلومتر
- فاصله تا برج پخش تلویزیون تفلیس 1.2 کیلومتر
- فاصله تا باغ جانسوگ کاخیدزه 1.2 کیلومتر
- فاصله تا میدان ویلنیوس 1.2 کیلومتر
- فاصله تا رستوران ندیمی 50 متر
- فاصله تا کافه/بارکافه استامبا و فروشگاه شکلات 50 متر
- فاصله تا پارک 9 آوریل 1.2 کیلومتر
- فاصله تا پل ملکه تامار 1.3 کیلومتر
- فاصله تا میدان آزادی 1.7 کیلومتر
- فاصله تا پل صلح 2.2 کیلومتر
- فاصله تا باغ گیاه شناسی ملی گرجستان 2.5 کیلومتر
- فاصله تا قلعه ناریکالا 2.6 کیلومتر
- فاصله تا بتانی لیفت 13 کیلومتر
- فاصله تا ایستگاه مترو مترومارجانیشویلی 850 متر 
- فاصله تا میدان قطار ویلنیوس 1.2 کیلومتر
- فاصله تا فرودگاه بین المللی تفلیس 14 

**ساعت تحویل اتاق : 15:00 __ ساعت تخلیه اتاق : 12:00 **

برای رزرو تورهای تفلیس بابهترین قیمت درآژانس مسافرتی اسطوره بیستون میتوانید:
1. باشماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2.به قسمت تماس با ما درمنوی سایت مراجعه ودرخواست خود رابه همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان دراسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3.مراجعه حضوری: ازساعت 9 صبح الی 6 بعدازظهربه آدرس تهران، خیابان دکتربهشتی، جنب متروشهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات هتل نایس ‌
رستوران تلویزیون در لابی آسانسور پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات پذیرش 24 ساعته بار ترانسفر فرودگاهی مرکز تجارت اتو شویی نگهداری از چمدان خدمات مبادله ارز آرایشگاه تاکسی سرویس فضای مخصوص سیگار
مینی بار سشوار سرویس بهداشتی فرنگی سیستم تهویه مطبوع تراس حمام صبحانه در اتاق ناهار در اتاق قهوه/چای تلویزیون
اجاره دوچرخه
کافی نت اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2