آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل کی ازمیر

هتل کی ازمیر
key izmir Hotel ازمیر
درجه هتل:
هتل کی ازمیر

چرا هتل کی ازمیر Key Hotel Izmir ؟

هتل کی ازمیر هتلی چهار ستاره در شهر توریستی ازمیر ترکیه واقع شده است. از لحاظ موقعیت مکانی این هتل در 17 کیلومتری فرودگاه بین المللی عدنان مندرس قرار دارد و ترانسفر فرودگاهی-هتل و خدمات کرایه ماشین شخصی را ارائه می دهد. خدمات پارکینگ با خدمتکار ارائه می‌شود. گفتنی است این هتل از سال 2011 پذیرای مهمانان از سراسر جهان می‌باشد.

خدمات و امکانات هتل کی ازمیر Key Hotel Izmir 

هتل کی ازمیر در ساختمانی تاریخی در قلب ازمیر واقع شده است و هتلی مجلل با 34 اتاق است. امکانات هتل شامل رستوران کنار دریا، بار است. پذیرش این هتل به صورت 24 ساعته در خدمت مهمانان می‌باشند و علاوه بر ترکی استانبولی به زبان‌های فرانسوی، انگلیسی مسلط می‌باشند. فضای سلامتی با تجهیزات Technogym و Kinesis در سایت‌ها وجود دارد. مهمانان می‌توانند از مجموعه ای از گزینه های ورزشی و سرگرمی لذت ببرند. راه های زیادی برای استراحت یا فعال ماندن در هتل وجود دارد، از جمله باشگاه بدنسازی و ماسارستوران Key غذاهای بین المللی را با طعم دریای اژه سرو می‌کند.غروب خورشید بر فراز خلیج ازمیر به لذت غذاخوری شما می‌افزاید. بوفه صبحانه دارای غذاهای ترکی و بین المللی است، در حالی که ناهار و شام منوی آلاکارته ارائه می‌دهد. لابی بار با مجموعه ای از کتاب ها و مجلات، مکان مناسبی برای استراحت است. می‌توانید در اینجا از ترکیب قهوه معطر یا انواع کوکتل ها و مشروبات الکلی لذت ببرید. در طول اقامت خود در هتل کی ازمیر نگران امنیت وسیله‌های گران بهایتان نباشید چرا که برای شما صندوق امانات مخصوصی قرار داده شده تا وسیله‌های ارزشمند خود را در آن بگذارید. کرایه اتومبیل می‌تواند برای میهمانانی که مایل به گشت و گذار در منطقه هستند ترتیب داده شود. در صورت نیاز به صرافی می‌توانید به بخش ارائه خدمات تبدیل ارز مراجعه و از این خدمات نیز استفاده کنید. در ضمن نظافت روزانه، خشکشویی، لباسشویی و اتو نیز در دسترس است.

اتاق‌ها و امکانات هتل کی ازمیر Key Hotel Izmir

هتل کی دارای 34 واحد اقامتی می‌باغشد. اتاق‌های شیک و زیبای کی ازمیر مجهز به تلویزیون‌های IP، تلفن‌های IP و پایه‌های آیفون مجهز شده‌اند. اینترنت رایگان در سراسر هتل و مینی بار بدون الکل، چای و قهوه رایگان در اتاق‌های مهمان وجود دارد.

انواع اتاق‌ها

اتاق استاندارد دو نفره
1 تخت دونفره بزرگ 1 تخت دونفره
اتاق دو نفره استاندارد با منظره دریا
1 تخت دونفره
اتاق سوپریور دو نفره با منظره دریا
1 تخت دونفره بزرگ
سوئیت اجرایی
1 تخت دونفره
سوئیت خانوادگی
2 تخت دونفره بزرگ

فاصله هتل تا

- مرکز خرید کناک پیر: ۰.۲ کیلومتر
-  برج ساعت ازمیر: ۰.۶ کیلومتر
-  میدان جمهوریت: ۰.۷ کیلومتر
-  میدان کناک: ۰.۷ کیلومتر
- موزه آگورا ازمیر: ۰.۹ کیلومتر
-  موزه آتاتورک: ۱.۶ کیلومتر

** ساعت تحویل اتاق : 14:00 __ ساعت تخلیه اتاق : 12:00 **

برای رزرو تورهای ازمیر  بابهترین قیمت درآژانس مسافرتی اسطوره بیستون میتوانید:
1. باشماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2. به قسمت تماس با ما درمنوی سایت مراجعه ودرخواست خود رابه همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان دراسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3. مراجعه حضوری: ازساعت 9 صبح الی 6 بعدازظهربه آدرس تهران، خیابان دکتربهشتی، جنب متروشهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات هتل کی ازمیر ‌
رستوران پرستار کودک رستوران فضای باز پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات پذیرش 24 ساعته ترانسفر فرودگاهی سالن کنفرانس خدمات معلولین اتو شویی نگهداری از چمدان خدمات مبادله ارز خدمات تور و بلیط حمل چمدان فضای مخصوص سیگار
مینی بار سشوار سیستم تهویه مطبوع حمام خدمات روزانه اتاق صبحانه در اتاق تلویزیون لپ تاپ
کافی نت اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق
چترآفتاب
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2