آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل جاست این تفلیس

هتل جاست این تفلیس
just inn tbilisi Hotel تفلیس
درجه هتل:
هتل جاست این تفلیس

چرا هتل جاست این Just Inn Hotel ؟

هتل جاست این تفلیس هتلی چهار ستاره و اقتصادی که در مرکز شهر تفلیس قرار گرفته است. این هتل از سال 2018 پذیرای مهمانان می‌باشد  و دسترسی به نقاط دیدنی بسیار اسان می‌‌باشد. نقاط دیدنی محبوب در نزدیکی جاست این تفلیس شامل میدان آزادی، تئاتر اپرا و باله تفلیس و کاخ ریاست جمهوری است. نزدیکترین فرودگاه، فرودگاه بین المللی تفلیس است که در 15 کیلومتری هتل قرار دارد.

خدمات و امکانات هتل جاست این Just Inn Hotel

کارکنان مجرب و خوش‌برخورد این هتل به زبان‌های انگلیسی و روسی و گرجی مسلط بوده و با همه مسافران توانایی برقراری ارتباط دارند.پذیرش این هتل به صورت 24 ساعته در خدمت مهمانان است و در این بخش انباری هم برای نگهداری از چمدان ها قرار دارد.
جاست این تفلیس واقع در شهر تفلیس، 1.1 کیلومتر از تئاتر روستاولی، محل اقامتی با تراس، پارکینگ خصوصی رایگان، رستوران و بار دارد. این هتل 4 ستاره دارای خدمات دربان و میز تور می باشد. این اقامتگاه دارای پذیرش 24 ساعته، ترانسفر فرودگاهی، سرویس اتاق و وای فای رایگان می باشد. صبحانه قاره ای هر روز در هتل از ساعت 7 الی 11 صبح موجود است.
همچنین امکان نشستن در فضای باز در هوای مطلوب و چشم‌انداز گیرا وجود دارد. اگر به دوچرخه‌سواری علاقه دارید، می‌توانید کرایه کنید و با دوچرخه‌سواری در خیابان‌های تفلیس زیبا لذت ببرید. قبل از رزرو هتل اجازه به همراه بردن حیوانات خانگی را با خود ندارید..  
همچنبن برای گشت‌وگذار در میان جاذبه‌های دیدنی شهر تفلیس می‌توانید از لابی‌ هتل اتومبیل کرایه کنید و با خیال راحت و با رانندگی خودتان به این جاذبه‌ها دسترسی داشته باشید. توجه داشته باشید که اینترنت وای فای رایگان در تمامی نقاط هتل قابل‌دسترس است. در ضمن امکانات بیزینسی خوبی در این هتل در نظر گرفته شده است. از آن جمله می‌توان به سالن کنفرانس و اتاق جلسات و مرکز تجارت اشاره کرد. استعمال دخانیات در این هتل مجاز نمی‌باشد و به همین دلیل اجازه سیگار کشیدن در اتاق‌ها و محوطه را ندارید، بلکه در محل های تعبیه شده می‌توانید سیگار بکشید.

اتاق‌ها و امکانات هتل جاست این Just Inn Hotel

فضای داخلی یکایک واحدهای اقامتی هتل جاست این بسیار دل‌باز و به سبک و سیاقی ساده و همه‌پسند طراحی شده است. چیدمان بی‌نقص اسباب و وسایلی شیک و مدرن، جلوه بسیار زیبایی به دکور واحدها بخشیده و محیط باصفا و دلپذیری را برای اقامتی طولانی‌مدت فراهم کرده است.
اتاق‌های هتل دارای تهویه مطبوع، قسمت نشیمن، تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، صندوق امانات و حمام اختصاصی با بید، لوازم آرایش رایگان و سشوار هستند. همه اتاق‌ها دارای کتری هستند، همچنین تراس با منظره بسیار زیبا از باغ در تمامی اتاق‎‌های این هتل وجود دارند که شما می‌توانید به صرف یک نوشیدنی سرد در این تراس بپزدازید و لذت ببرید هستند و برخی دیگر نیز چشم انداز رودخانه دارند.

انواع اتاق‌ها

اتاق دوقلو استاندارد
2 تخت یک نفره
اتاق دو نفره دولوکس
1 تخت دو نفره بزرگ 2 تخت یک نفره
اتاق استاندارد دو نفره
1 تخت دونفره بزرگ
اتاق دو نفره یا دوقلو با منظره
2 تخت یک نفره یا 1 تخت دونفره بزرگ

فاصله هتل تا

- رستوران مگرولی ساکلی 364m
- کافه لیلا 701m
هتل های اطراف
- هتل موکسی تفلیس 134m
- هتل اورنامنت بوتیک 276m
- اولد سیتی بوتیک هتل 327m
- هتل پرفرنس هیولینگ 383m
جاذبه های اطراف
- پارک دیدینا 186m
- فلی مارکت درای بریج 284m
- پابلیک سرویس هال تفلیس 319m
- خیابان آگماشنبلی 368m

** ساعت تحویل اتاق : 14:00 __ ساعت تخلیه اتاق : 12:00 **

برای رزرو تورهای تفلیس بابهترین قیمت درآژانس مسافرتی اسطوره بیستون میتوانید:
1. باشماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2. به قسمت تماس با ما درمنوی سایت مراجعه ودرخواست خود رابه همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان دراسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3. مراجعه حضوری: ازساعت 9 صبح الی 6 بعدازظهربه آدرس تهران، خیابان دکتربهشتی، جنب متروشهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات هتل جاست این تفلیس ‌
رستوران فروشگاه تلویزیون در لابی آسانسور رستوران فضای باز پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات پذیرش 24 ساعته بار ترانسفر فرودگاهی سالن کنفرانس مرکز تجارت اجاره خودرو ویلچر خدمات معلولین تلویزیون در لابی اتو شویی نگهداری از چمدان خدمات مبادله ارز خدمات تور و بلیط حمل چمدان فضای مخصوص سیگار
مینی بار سشوار سیستم تهویه مطبوع تراس حمام خدمات روزانه اتاق صبحانه در اتاق تلویزیون آباژور سیستم تنظیم هوا لوازم آرایشی لوازم بهداشتی گاو صندوق
اجاره دوچرخه
کافی نت اینترنت بی سیم رایگان در اتاق اینترنت در لابی
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2