آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل مای ایژن استار کوش آداسی

هتل مای ایژن استار کوش آداسی
my aegean star Hotel کوش آداسی
درجه هتل:
هتل مای ایژن استار

چرا هتل مای ایژن استار MY AEGEAN STAR HOTEL ؟

هتل مای ایژن استار هتلی چهار ستاره و لوکس که در مرکز شهرکوش آداسی واقع شده است و فاصله چندانی با ساحل شنی ندارد. اگر اهل ورزش های آبی مانند جت اسکی ، اسکی روی آب ، چتر بازی با قایق موتوری و .. هستید ساحل LADY BEACH  گزینه خوبی برای این دسته از تفریحات آبی می‌باشد. در ضمن ارائه خدمات این هتل به صورت All-inclusive می‌باشد. این هتل از سال 2021 پذیرای مهمانان از سراسر دنیا می‌باشد.

خدمات و امکانات هتل مای ایژن استار MY AEGEAN STAR HOTEL

کارکنان خوش برخورد در میز پذیرش در لابی با خوشحالی به هر سوالی پاسخ می‌دهند. دسترسی به اینترنت بی سیم به مهمانان این امکان را می‌دهد که در تعطیلات در ارتباط بمانند. همچنین تعدادی مغازه وجود دارد که گردش و گشت و گذار عالی را برای شما فراهم می‌کند. محوطه هتل دارای زمین بازی و باغی زیبا می‌باشد. مهمانانی که با ماشین وارد می‌شوند می توانند وسایل نقلیه خود را در پارکینگ پارک کنند. خدمات بیشتر شامل خدمات نگهداری از کودک، کمک پزشکی، سرویس اتاق، خدمات زنگ هشدار و خدمات خشکشویی است.
هتل دارای یک استخر روباز و سرپوشیده و یک استخر مخصوص کودکان می‌باشد و برای ورزش کردن یا فقط استراحت ایده آل است. صندلی‌های آفتاب‌گیر و چترهای آفتابی در تراس آفتاب‌گیر موجود هستند. در اسنک بار کنار استخر نوشیدنی های تازه سرو می‌شود. برای مهمانانی که مایل به فعالیت هستند، والیبال ساحلی در دسترس است. ورزش های آبی ارائه شده شامل آکوافیت است.

میهمانان می‌توانند از طیف گسترده ای از ورزش های داخل سالن، از جمله سالن بدنسازی، تنیس روی میز، دارت، کالیستنیک و ایروبیک لذت ببرند. گزینه های مختلف سلامتی از جمله اسپا، سونا، حمام و درمان های ماساژ در هتل موجود است. امکانات تفریحی شامل یک برنامه سرگرمی، یک کلوپ کودکان و یک کلاب برای کودکان می‌باشد.این هتل دارای یک رستوران می‌باشد که در آن‌جا انواع و اقسام غذاهای ترکی و بین‌المللی سرو می‌شود. از گزینه های دیگر مانند تنقلات، علاوه بر طیف گسترده ای از نوشیدنی های الکلی و غیر الکلی و مینی بار رایگان بهره مند می‌شوید. یک صبحانه خوشمزه به مهمانان انرژی زیادی در طول روز می‌دهد. هنگام ناهار و شام، مهمانان از خود در بوفه سخاوتمندانه پذیرایی می‌کنند.اگر در حال رانندگی به هتل ستاره من اژه هستید، پارکینگ رایگان در دسترس است.

اتاق‌ها و امکانات هتل مای ایژن استار MY AEGEAN STAR HOTEL

در مجموع این هتل دارای 130 اتاق می‌باشد. اتاق‌های هتل مای ایژن استار MY AEGEAN STAR HOTEL مجهز به تهویه مطبوع هستند. مهمانان می‌توانند از بالکن یا تراس از منظره دریا لذت ببرند. تخت کودک را می‌توان برای مهمانان کوچکتر درخواست کرد. گاوصندوق و با پرداخت هزینه، مینی بار نیز موجود است. دسترسی به اینترنت، خط تلفن مستقیم و تلویزیون ماهواره ای نیز ارائه شده است. حمام ها دارای سشوار و مجهز به دوش و وان هستند. اتاق های خانوادگی برای والدین دارای فرزند در دسترس است.

فاصله هتل تا

- رستوران کازابلانکا 87m
- رستوران گلدن بویز 120m
- رستوران مورفیز 134m
هتل های اطراف
- هتل کوست لایت 0m
جاذبه های اطراف
- اوت لت نوادا 0m
- سیلور سند بیچ 31m

** ساعت تحویل اتاق : 14:00 __ ساعت تخلیه اتاق : 12:00 **

برای رزرو تورهای کوش آداسی  بابهترین قیمت درآژانس مسافرتی اسطوره بیستون میتوانید:
1. باشماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2. به قسمت تماس با ما درمنوی سایت مراجعه ودرخواست خود رابه همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان دراسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3. مراجعه حضوری: ازساعت 9 صبح الی 6 بعدازظهربه آدرس تهران، خیابان دکتربهشتی، جنب متروشهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.


امکانات و خدمات هتل مای ایژن استار ‌
آسانسور رستوران فضای باز پارکینگ خشکشویی کافی شاپ فضای باز پذیرش 24 ساعته بار ترانسفر فرودگاهی سالن کنفرانس مرکز تجارت اجاره خودرو خدمات معلولین دستگاه واکس کفش اتو شویی فضای سبز خدمات دربان و نگهبان نگهداری از چمدان خدمات مبادله ارز آرایشگاه حمل چمدان فضای مخصوص سیگار
مینی بار یخچال سیستم تهویه مطبوع تراس حمام خدمات روزانه اتاق صبحانه در اتاق قهوه/چای تلویزیون لوازم آرایشی گاو صندوق
استخر رو باز
ساحل اختصاصی پارک آبی چترآفتاب استخر
کافی نت اینترنت بی سیم رایگان در اتاق اینترنت در لابی
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2