آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل ویلا فورتین پنشن کوش آداسی

هتل ویلا فورتین پنشن کوش آداسی
villa fortin pension Hotel کوش آداسی
درجه هتل:
هتل ویلا فورتین پنشن

چرا هتل ویلا فورتین پنشن Villa Fortin Pension Hotel ؟

هتل ویلا فوراین پنشن هتلی سه ستاره و اقتصادی در شهر زیبا و توریستی کوش آداسی می‌باشد. به لحاظ موقعیت مکانی ساحل شنی لیدیس با مینی‌بوس 5 دقیقه با هتل فاصله دارد. خیابان‌های پرجنب‌وجوش کوش آداسی با بارها و کلوپ‌های شبانه معروف تنها 10 دقیقه پیاده فاصله دارند. فرودگاه عدنان مندرس ازمیر در فاصله 70 کیلومتری قرار دارد که با ترانسفر فرودگاهی قابل دسترسی می‌باشد.

خدمات و امکانات هتل ویلا فورتین پنشن Villa Fortin Pension Hotel

این پانسیون خانوادگی در مرکز شهر کوش آداسی واقع شده است و تنها 10 دقیقه پیاده تا دریای اژه فاصله دارد. این ملک شامل یک ساختمان سنگی با نمای بیرونی کاملا سفید، یک استخر روباز و یک باغ سبز است که به شما کمک می‌کند تا سفر کوش آداسی شما را لذت بخش تر کند. این هتل با ارائه ترکیبی ایده آل از امکانات، آسایش و راحتی، محیطی مناسب برای خانواده را با مجموعه ای از امکانات رفاهی برای مسافران ارائه می‌دهد. در ضمن دسترسی به اینترنت بی سیم به مهمانان این امکان را می‌دهد که مسافران در تعطیلات در ارتباط بمانند..
پذیرش هتل سی ویو به صورت ۲۴ ساعته آماده خدمت رسانی به مسافران است. هر روز می‌توانید صبح خود را با یک بوفه صبحانه غنی در ویلا فورتین آغاز کنید. مهمانان می‌توانند صبحانه خود را در باغ، زیر سایه درختان صرف کنند. نوشیدنی‌های تازه و تنقلات نیز در بار پانسیون موجود است.  میز تور می‌تواند برای میهمانانی که مایل به گشت و گذار در منطقه هستند خدمات گردشگری ترتیب داده شود. 
در صورت نیاز به صرافی می‌توانید به بخش ارائه خدمات تبدیل ارز مراجعه و از این خدمات نیز استفاده کنید. نظافت روزانه، خشکشویی، لباسشویی و اتو نیز در دسترس است. در طول اقامت خود در هتل ویلا فورتین پنشن نگران امنیت وسیله‌های گران بهایتان نباشید چرا که برای شما صندوق امانات مخصوصی قرار داده شده تا وسیله‌های ارزشمند خود را در آن بگذارید. علاوه بر خدمات ذکر شده خدماتی از قبیل خشکشویی، لباسشویی، اتوکشی، نیزدر دسترس هستند.

اتاق‌ها و امکانات هتل ویلا فورتین پنشن Villa Fortin Pension Hotel

هتل ویلا فورتین پنشن در مجموع دارای 30 اتاق می‌باشد.اتاق‌های روشن ویلا فورتین پنشن دارای کف کاشی و مبلمان چوبی هستند. تمامی اتاق‌های این هتل مجهز به تلویزیون ماهواره ای، حمام اختصاصی، یخچال مجهز بوده و دارای بالکن، کمد لباس، سرویس بهداشتی،سیستم تهویه مناسب هستند. کلیه اتاق ها دارای تخت خواب های استاندارد با ملحفه های تمیز، اینترنت رایگان است که امکان یک استراحت خوب را به گردشگران تور تفل می‌دهد.

انواع اتاق‌ها 

اتاق استاندارد دو یا دو نفره
1 تخت دو نفره 2 تخت یک نفره

فاصله هتل تا

- پارک صالح کیلی 300 متر
- آیدین بی اس بی. باغ مرکز فرهنگی 300 متر
- پارک حسین بیلیچی 350 متر
- کافه تومبول پارک 500 متر
- پارک محمود عصات بوزکورت 500 متر
- پارک یونس امره 600 متر
- پارک یامان نوامبر 750 متر
- پارک شهید پرچمدار احمد شنگولن 1 کیلومتر
- سالن ورزشی سرپوشیده اوغور اینان 1.6 کیلومتر
- قلعه کوش آداسی 1.8 کیلومتر
رستوران ها و کافه ها
- رستورانالو 24 200 متر
- رستوران کازابلانکا 400 متر
- رستوران متین اوستا 600 متر

** ساعت تحویل اتاق : 14:00 __ ساعت تخلیه اتاق : 12:00 **

برای رزرو تورهای کوش آداسی  بابهترین قیمت درآژانس مسافرتی اسطوره بیستون میتوانید:
1. باشماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2. به قسمت تماس با ما درمنوی سایت مراجعه ودرخواست خود رابه همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان دراسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3. مراجعه حضوری: ازساعت 9 صبح الی 6 بعدازظهربه آدرس تهران، خیابان دکتربهشتی، جنب متروشهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات هتل ویلا فورتین پنشن ‌
رستوران فروشگاه رستوران فضای باز پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات پذیرش 24 ساعته بار ترانسفر فرودگاهی اتو شویی فضای سبز نگهداری از چمدان خدمات مبادله ارز
مینی بار یخچال سیستم تهویه مطبوع تراس حمام خدمات روزانه اتاق صبحانه در اتاق قهوه/چای تلویزیون آباژور
استخر رو باز استخر ویژه کودکان
کافی نت اینترنت بی سیم رایگان در اتاق اینترنت در لابی
چترآفتاب استخر
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2