آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل مای اِلا ریزورت اند اسپا بدروم

هتل مای اِلا ریزورت اند اسپا بدروم
my ella resort & spa bodrum Hotel بدروم
درجه هتل:
هتل مای اِلا ریزورت اند اسپا

چرا هتل مای اِلا ریزورت اند اسپا My Ella Hotel Resort & Spa ؟

هتل مای اِلا ریزورت اند اسپا هتلی پنج ستاره لوکس و ساحلی در شهر زیبای بدروم می‌باشد. این هتل دو جایزه نفیس بوتیک اواردز و تراولرز چویس تریپ ‌ادوایزر را کسب نموده است و تجهیزات  این هتل مستقیماً در ساحل قرار دارد و تنها در فاصله کوتاهی از شهر تاریخی بدروم قرار گرفته است. به واسطه نزدیکی به ساحل  انواع مختلفی از خدمات رفاهی و ورزشی را ارائه می‌دهد همچنین می‌توانید بر لبه ساحل قدم بزیند و به تماشای منظره زیبای غروب آفتاب بپردازید.

خدمات و امکانات هتل مای اِلا مای ریزورت My Ella Hotel Resort & Spa

در هتل پنج ستاره و شیک، My Ella Hotel Resort & Spa انواع امکانات و خدمات با کیفیت بالا وجود دارد تا مسافران با کمبودی مواجه نشوند و اقامتی به‌یادماندنی را تجربه کنند. استخر روباز موجود در هتل در طول سال دایر بوده و اینکه در کنار استخر می‌توانید از بار و صندلی‌های آفتاب‌گیری بهره‌مند شوید. همچنین استخر ویژه کودکان ایجاد شده تا والدین بتوانند بدون نگرانی به آن‌ها اجازه آب تنی بدهند.

کارکنان مجرب و خوش‌برخورد این هتل به زبان‌های انگلیسی و ترکی استانبولی مسلط بوده و با همه مسافران توانایی برقراری ارتباط دارند. اگر در حین اقامت در هتل My Ella Hotel Resort & Spa Bodrum به خدماتی مانند خشک‌شویی، لباسشویی، اتو و واکس نیاز داشته باشید، به‌راحتی می‌توانید با پرداخت هزینه مجزا از این خدمات بهره‌مند شوید یا اینکه ممکن است سفرتان به شهر بدروم سفر کاری و تجاری باشد که در این صورت می‌توانید جلسات و کنفرانس‌هایتان را در مرکز بیزینس این هتل برگزار کنید.

هتل مای اِلا دارای سه رستوران مجزا می‌باشد که هر کسی با هر سلیقه و ذائقه ای پوشش می‌دهد. صبحانه، ناهار و شام در رستوران امبر، سلف سرویس، ارائه می‌شوند. البته این رستوران اصلی بوده و از ساعت 7 الی 1 بامداد پذیرای مهمانان می‌باشد. علاوه بر آن، دو رستوران عادی دیگر نیز وجود دارد؛ برای خوردن غذاهای ایتالیایی یک رستوران اختصاص داده شده است که در طبخ غذاهای ایتالیایی تخصص دارد. 

اتاق‌ها و امکانات هتل مای اِلا مای ریزورت  My Ella Hotel Resort & Spa 

در اتاق‌ها و سوئیت‌های هتل لوکس My Ella Hotel Resort & Spa  انواع امکانات و تجهیزات برای اقامتی راحت تعبیه شده است که شامل این موارد هستند: تلویزیون، یخچال، مینی‌بار، اینترنت رایگان با سرعت بالا، سیستم تهویه مطبوع، صندوق امانات، کمد لباس، حمام با دوش یا وان، وسایل بهداشتی حمام، سشوار، سیستم سرمایشی و گرمایشی، چای و قهوه ساز، تلفن، میز تحریر، سیستم اطفاحریق، میز و صندلی در بالکن، مبلمان، میز آرایش و آیینه. خدمات اتاق و خدمات اتاق وی‌آی‌پی هم در این هتل قابلیت درخواست دارد.

فاصله هتل تا

- تپه بایراک: ۴٫۱ کیلومتر
- ساحل یاهسی: ۱۲٫۷ کیلومتر
- دروازه میندوس: ۱۸٫۷ کیلومتر
- آرامگاه هالیکارناسوس: ۱۹٫۵ کیلومتر
- موزه باستان‌شناسی زیرآب بدروم: ۲۱٫۲ کیلومتر
- قلعه بدروم: ۲۱٫۴ کیلومتر

** ساعت تحویل اتاق : 14:00 __ ساعت تخلیه اتاق : 12:00 **

برای رزرو تورهای بدروم  بابهترین قیمت درآژانس مسافرتی اسطوره بیستون میتوانید:
1. باشماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2. به قسمت تماس با ما درمنوی سایت مراجعه ودرخواست خود رابه همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان دراسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3. مراجعه حضوری: ازساعت 9 صبح الی 6 بعدازظهربه آدرس تهران، خیابان دکتربهشتی، جنب متروشهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات هتل مای اِلا ریزورت اند اسپا ‌
رستوران آسانسور پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات پذیرش 24 ساعته ترانسفر فرودگاهی سالن کنفرانس مرکز تجارت اجاره خودرو خدمات معلولین اتو شویی فضای سبز منوی غذای کودک نگهداری از چمدان خدمات تور و بلیط آرایشگاه فضای مخصوص سیگار
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2