آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل ریوا بدروم ریزورت بدروم

هتل ریوا بدروم ریزورت بدروم
riva bodrum resort Hotel بدروم
درجه هتل:
هتل ریوا بدروم ریزورت

چرا هتل ریوا بدروم ریزورت  Riva Bodrum Resort Hotel ؟

هتل ریوا بدروم ریزورت Riva Bodrum Resort Hotel هتلی چهار ستاره می‌باشد. همچنین این هتل منظره زیبایی از دریای اژه ارائه می‌دهد. هتل Riva Bodrum Resort با ارائه امکانات رفاهی عالی گزینه ایده‌آلی برای اقامت به شمار می‌آید.نزدیکترین ساحل در فاصله 600 متری Riva Bodrum Resort است. مرکز شهر بدروم در 4 کیلومتری است. فرودگاه میلاس-بدروم 41 کیلومتر با شما فاصله دارد.

خدمات و امکانات هتل ریوا بدروم ریزورت  Riva Bodrum Resort Hotel

ریوا بدروم ریزورت که در میان راه بین خلیج گامبت و خلیج بیتز در دامنه تپه قرار دارد، تنها 600 متر از ساحل فاصله دارد. خدمات چک-این/چک اوت به صورت شبانه روزی در میز پذیرش در لابی در دسترس است. گاوصندوق، اتاق بازی، خدمات نگهداری از کودکان، خدمات زنگ هشدار، خدمات خشکشویی و اتاق کنفرانس موجود است. دسترسی به اینترنت بی سیم به مهمانان این امکان را می دهد که در اینترنت گشت و گذار کنند و از ایمیل مطلع شوند. تعدادی مغازه از جمله سوپرمارکت وجود دارد. محوطه هتل دارای زمین بازی و باغی زیبا می‌باشد. مهمانانی که با ماشین وارد می‌شوند می‌توانند وسایل نقلیه خود را در پارکینگ پارک کنند. خدمات دیگر این هتل شامل اتوبوس شاتل می‌باشد. رستوران این هتل با همه امکانات صبحانه، ناهار و شام را به صورت بوفه باز سرو می‌کند. انواع نوشیدنی های الکلی و غیر الکلی محلی و وارداتی نیز در بار موجود است.
مهمانان می‌توانند در یکی از سه استخر روباز خنک شوند و آبتنی کنند. همچنین 3 استخر کودکان نیز وجود دارد. صندلی‌های آفتاب‌گیر و چترهای آفتابی در تراس آفتاب‌گیر فضای مناسبی برای استراحت مهمانان ایجاد می‌کنند. انواع نوشیدنی‌های با طراوت در بار استخر در انتظار مهمانان است. برای مهمانانی که مایل به فعالیت هستند، والیبال و بسکتبال در دسترس است. همچنین به علاقه مندان به ورزش طیف گسترده ای از فعالیت های داخل سالن از جمله سالن بدنسازی، تنیس روی میز، بیلیارد و دارت ارائه می‌شود. امکانات رفاهی مختلفی در هتل موجود است، از جمله اسپا، سونا، حمام بخار، حمام و ماساژ. در کلوپ بچه ها به خوبی از بچه ها مراقبت می‌شود.

اتاق‌ها و امکانات هتل هتل ریوا بدروم ریزورت  Riva Bodrum Resort Hotel

این هتل دارای 154 اتاق است که در 2 طبقه قرار دارند و با آسانسور قابل دسترسی هستند. اتاق ها یا در ساختمان اصلی با چشم انداز مشرف به دریا یا در بلوک های کم ارتفاع به سبک ویلایی در باغ هستند. هر اتاق دارای تلویزیون صفحه تخت، تهویه مطبوع و حمام اختصاصی است.
 بالکن اختصاصی به صورت استاندارد در برخی اتاق‌ها قرار داده شده است. مهمانان مطمئناً در یک تخت دونفره خواب خوبی خواهند داشت. تخت اضافی را می‌توان درخواست کرد. گاوصندوق فضای امنی را برای اموال شخصی مهمانان فراهم می‌کند. مهمانان همچنین می‌توانند یخچال کوچکی را که در میان ویژگی‌های استاندارد موجود است، بیابند. امکانات دیگر عبارتند از دسترسی به اینترنت، تلفن و تلویزیون با کانال های ماهواره ای/کابلی. همچنین حمام‌ها مجهز به دوش و وان و همچنین سشوار هستند. اتاق‌های خانوادگی برای والدین دارای فرزند در دسترس است.

انواع اتاق‌ها

اتاق سوپریور دو یا دو نفره
2 تخت یک نفره و 1 مبل تختخواب شو و 1 تخت دونفره
اتاق کلاب دو یا دو نفره
2 تخت یک نفره یا 1 تخت دونفره
سوئیت لوکس با منظره دریا
اتاق خواب: 1 تخت دونفره فوق العاده بزرگ و 1 مبل تختخواب شو
اتاق نشیمن: 2 مبل تختخواب شو
اتاق چهار تخته با بالکن
2 تخت یک نفره و 1 تخت دونفره بزرگ
اتاق یک نفره کلوب
1 تخت یک نفره
اتاق سوپریور یک نفره
1 تخت یک نفره و 1 تخت دونفره و 1 مبل تختخواب شو
اتاق سه تخته با منظره دریا
2 تخت یک نفره و 1 تخت دونفره بزرگ

فاصله هتل تا

- برج فرانسوی 3.8 کیلومتر
- قلعه کوس 17 کیلومتر
- درخت بقراط 17 کیلومتر
سواحل در همسایگی
- ساحل بیتز 650 متر
- ساحل گامبت 1.4 کیلومتر
- مور پلاج 1.6 کیلومتر
- ساحل یشیل پلاژ 2 کیلومتر
- ساحل خلیج برداکچی 2.6 کیلومتر
نزدیک ترین فرودگاه ها
- فرودگاه بدروم-ایمسیک 28 کیلومتر
- فرودگاه میلاس-بدروم 35 کیلومتر
- فرودگاه بین المللی کوس 3 کیلومتر

** ساعت تحویل اتاق : 14:00 __ ساعت تخلیه اتاق : 12:00 **

برای رزرو تورهای بدروم  بابهترین قیمت درآژانس مسافرتی اسطوره بیستون میتوانید:
1. باشماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2. به قسمت تماس با ما درمنوی سایت مراجعه ودرخواست خود رابه همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان دراسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3. مراجعه حضوری: ازساعت 9 صبح الی 6 بعدازظهربه آدرس تهران، خیابان دکتربهشتی، جنب متروشهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2