آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل بندیس بیچ بدروم

هتل بندیس بیچ بدروم
bendis beach Hotel بدروم
درجه هتل:
هتل بندیس بیچ

چرا هتل بندیس بیچ Bendis Beach Hotel ؟

هتل بندیس بیچ Bendis Beach Hotel هتلی چهارستاره در شهر زیبای بدروم می‌باشد. این هتل در سال 2007 ساخته شده و شامل یک ساختمان اصلی و دو بلوک جدا می‌باشد. به لحاظ موقعیت مکانی این هتل تنها در 6 کیلومتری منطقه جهانی تورگوتریس واقع شده است. این هتل که توسط باغ های سرسبز احاطه شده و دارای اسکله و ساحل خصوصی خود است، یک اقامتگاه  به صرفه و مجهز است. همچنین فاصله تا فرودگاه میلاس حدود 55 کیلومتر است.

خدمات و امکانات هتل بندیس بیچ Bendis Beach Hotel

Bendis واقع در ساحل Turgutreis، یک ساحل خصوصی با پرچم آبی با اسکله، صندلی های آفتابگیر و چترهای آفتابی ارائه می‌دهد. این هتل همچنین دارای یک استخر روباز با سرسره آبی و یک مرکز اسپا با حمام ترکی و سونا می‌باشد. این هتل یک منطقه ایده آل برای موج سواری فراهم می‌کند. همچنین علاقه مندان به ورزش می‌توانید از مرکز تناسب اندام بهره مند شوید یا در محل تنیس بازی کنید.
رستوران این هتل صبحانه، ناهار و شام را به صورت بوفه باز سرو می‌کند. بارها انواع نوشیدنی‌ها را در ساحل، دیسکو و لابی ارائه می‌دهند. پذیرش 24 ساعته ورود و خروج را آسان می‌کند. خدمات و امکانات شامل گاوصندوق، صرافی، اتاق تلویزیون، سرویس مراقبت از کودکان، آرایشگاه، اتاق کنفرانس و سالن تئاتر است. دسترسی به اینترنت در مکان های عمومی به مهمانان این امکان را می‌دهد که در تعطیلات با دوستان خود در تماس باشند. مایحتاج روزمره را می‌توان از سوپرمارکت خریداری کرد. محوطه هتل دارای زمین بازی و باغی زیبا می‌باشد. فضاهای پارکینگ در اختیار مهمانانی است که با ماشین شخصی سفر می‌کنند. در ضمن خدمات کرایه دوچرخه به مهمانان این امکان را می‌دهد که به طور کامل مناطق اطراف را گشتی بزنند. بندیس مهمانان خردسال خود را فراموش نکرده و برای کودکان زمین بازی مخصوص و کلاب کودکان ایجاد کرده است.
این هتل یک منطقه ایده آل برای موج سواری فراهم می کند. همچنین می توانید از مرکز تناسب اندام بهره مند شوید یا در محل تنیس بازی کنید.

اتاق‌ها و امکانات هتل بندیس بیچ Bendis Beach Hotel

در مجموع این هتل زیبا دارای 135 اتاق می‌باشد. اتاق‌های ساحلی بندیس به رنگ های سفید و آبی تزئین شده اند که شبیه خانه های معمولی بدروم است. همه آن‌ها دارای تلویزیون صفحه تخت، صندوق امانات، تهویه مطبوع و مینی بار هستند. در ضمن هر واحد دارای بالکن خصوصی است.

انواع اتاق‌ها

اتاق سه تخته استاندارد
3 تخت یک نفره
اتاق استاندارد دو نفره
1 تخت یک نفره و 1 تخت دونفره

فاصله هتل تا

- ساحل فینر: ۰.۳ کیلومتر
- درخت بقراط: ۸ کیلومتر
- آمفی تئاتر تاریخی بودروم: ۹ کیلومتر
- آسیاب‌های بادی بودروم: ۱۵ کیلومتر
- دروازه میندوس: ۱۵ کیلومتر
- آرامگاه هالیکارناسوس: ۱۶ کیلومتر

** ساعت تحویل اتاق : 14:00 __ ساعت تخلیه اتاق : 12:00 **

برای رزرو تورهای بدروم  بابهترین قیمت درآژانس مسافرتی اسطوره بیستون میتوانید:
1. باشماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2. به قسمت تماس با ما درمنوی سایت مراجعه ودرخواست خود رابه همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان دراسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3. مراجعه حضوری: ازساعت 9 صبح الی 6 بعدازظهربه آدرس تهران، خیابان دکتربهشتی، جنب متروشهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات هتل بندیس بیچ ‌
رستوران رستوران فضای باز پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات کافی شاپ فضای باز پذیرش 24 ساعته کافه سالن کنفرانس خدمات معلولین دستگاه واکس کفش اتو شویی فضای سبز خدمات دربان و نگهبان نگهداری از چمدان خدمات تور و بلیط آرایشگاه فضای مخصوص سیگار
مینی بار سشوار سیستم تهویه مطبوع تراس حمام وان خدمات روزانه اتاق بطری آب صبحانه در اتاق تلویزیون
باشگاه بدنسازی ماساژ اجاره دوچرخه
ساحل اختصاصی پارک آبی سالن بازی کودکان بیلیارد چترآفتاب کلاب‌های شبانه میز نوشیدنی
کافی نت اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2