آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل یلکن ماندالینچی اسپا اند ولنس بدروم

هتل یلکن ماندالینچی اسپا اند ولنس بدروم
yelken mandalinci spa&wellness Hotel بدروم
درجه هتل:
هتل یلکن ماندالینچی اسپا اند ولنس

چرا هتل یلکن ماندالینجی اسپا اند ولنس Yelken Mandalinci Spa&Wellness Hotel ؟

هتل یلکن ماندالینجی یک هتل چهار ستاره که دارای یک ساحل اختصاصی به طول 100 متر می‌باشد. همچنین فاصله نه چندانی با ساحل عمومی دارد. در ساحل عمومی امکان تماشای غروب زیبای آفتاب، نوشیدن نوشیدنی دلخواه خود و شرکت در فعالیت‌های دسته جمعی را خواهید داشت. مرکز شهر بدروم با بندر و اسکله تفریحی آن در 18 کیلومتری هتل یلکن ماندالینجی قرار دارد. فرودگاه میلاس-بدروم در 53 کیلومتری هتل قرار داشته و با ماشین 30 دقیقه به آن می‌رسید.

خدمات و امکانات هتل یلکن ماندالینجی اسپا اند ولنس Yelken Mandalinci Spa&Wellness Hotel

کارکنان مجرب و خوش‌برخورد این هتل به زبان‌های انگلیسی و ترکی استانبولی، روسی و آلمانی مسلط بوده و با همه مسافران توانایی برقراری ارتباط دارند. هتل Mandalinci Spa & Wellness در Turgutreis دارای ساحل خصوصی ۱۰۰ متری است و امکانات ورزش های آبی برای موج سواری و قایق رانی، اسکی روی آب، موج سواری و غواصی  ارائه می‌دهد. برای شرکت درهر کدام از این ورزش‌ها باید هزینه مربوطه را پرداخت نمایید. مهمانان می‌توانند از استخر با منظره دریا و اسپا با حمام ترکی بهره مند شوند همچنین علاقه مندان به ورزش نیز می‌توانند از باشگاه تناسب اندام هتل نیز بهره ببرند. استخر روباز موجود در هتل در طول سال دایر بوده و اینکه در کنار استخر می‌توانید از بار و صندلی‌های آفتاب‌گیری بهره‌مند شوید. همچنین استخر ویژه کودکان ایجاد شده تا والدین بتوانند بدون نگرانی به آن‌ها اجازه آب تنی بدهند.
در نایت کلاب هتل، دی جی هر شب موزیک زنده پخش کرده و رقص و پایکوبی به راه می‌اندازند، این برنامه‌ها شما را هر روز از بعد از تا شب سرگرم نگه می‌دارند. اگر به دوچرخه‌سواری علاقه دارید، می‌توانید کرایه کنید و با دوچرخه‌سواری در خیابان‌های بدروم زیبا لذت ببرید.
رستوران اصلی که دارای فضای ناهار خوری داخلی و خارجی است، صبحانه، ناهار و شام را به سبک بوفه باز سرو می‌کند. بارها انواع نوشیدنی های الکلی و غیر الکلی را ارائه می‌دهند. این هتل از طریق آسانسور اقامت برای مسافرانی که دارای مشکلات جسمانی هستند یا به‌وسیله ویلچر حرکت می‌کنند، بسیار آسان خواهد بود و اقامتی به‌یادماندنی را تجربه خواهند کرد.

اتاق‌ها و امکانات هتل یلکن ماندالینجی اسپا اند ولنس Yelken Mandalinci Spa&Wellness Hotel

 اتاق‌ها دارای دکوراسیونی با رنگ‌های متنوع بوده و در داخل اتاق‌ها می‌توانید از امکاناتی نظیر تلویزیون با شبکه‌های ماهواره‌ای و مینی بار بهره‌مند شوید. حمام‌های اختصاصی موجود در داخل اتاق‌ها نیز شامل دوش، توالت فرنگی، حوله، سشوار و دمپایی هستند.

انواع اتاق‌ها

اتاق استاندارد دو یا دو نفره
1 تخت دو نفره 5 تخت یک نفره
اتاق خانوادگی
2 تخت یک نفره و 1 تخت دونفره و 1 تخت دو طبقه
اتاق یک نفره استاندارد
1 تخت یک نفره 2 تخت یک نفره

فاصله هتل تا

- موزه باستان شناسی زیر آب بدروم 16 کیلومتر
- قلعه بدروم 16 کیلومتر
- برج فرانسوی 16 کیلومتر
- پالئو پیلی 20 کیلومتر
زیبایی طبیعی
- اتاق نشیمن دریا/اقیانوس 25 کیلومتر
سواحل در همسایگی
- ساحل گونباتیمی 100 متر
- ساحل سویتاس 1.5 کیلومتر 
- فرودگاه بدروم-ایمسیک 40

** ساعت تحویل اتاق : 14:00 __ ساعت تخلیه اتاق : 12:00 **

برای رزرو تورهای بدروم بابهترین قیمت درآژانس مسافرتی اسطوره بیستون میتوانید:
1. باشماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2. به قسمت تماس با ما درمنوی سایت مراجعه ودرخواست خود رابه همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان دراسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3. مراجعه حضوری: ازساعت 9 صبح الی 6 بعدازظهربه آدرس تهران، خیابان دکتربهشتی، جنب متروشهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات هتل یلکن ماندالینچی اسپا اند ولنس ‌
رستوران پرستار کودک رستوران فضای باز پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات کافی شاپ فضای باز پذیرش 24 ساعته کافه بار ترانسفر فرودگاهی خدمات معلولین دستگاه واکس کفش اتو شویی فضای سبز خدمات دربان و نگهبان نگهداری از چمدان خدمات مبادله ارز خدمات تور و بلیط آرایشگاه حمل چمدان فضای مخصوص سیگار
مینی بار سشوار سیستم تهویه مطبوع تراس حمام خدمات روزانه اتاق صبحانه در اتاق قهوه/چای تلویزیون آباژور گاو صندوق
استخر رو باز استخر ویژه کودکان ماساژ اجاره دوچرخه
ساحل اختصاصی چترآفتاب کلاب‌های شبانه استخر میز نوشیدنی
کافی نت اینترنت بی سیم رایگان در اتاق اینترنت در لابی
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2