آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل ماریوت ازمیر

هتل ماریوت ازمیر
izmir marriott Hotel ازمیر
درجه هتل:
هتل ماریوت ازمیر

چرا هتل ماریوت ازمیر Izmir Marriott Hotel ؟

هتل لوکس ماریوت ازمیر هتلی لوکس و پنج ستاره ر شهر زیبای ازمیر می‌باشد ازمیر شهری ساحلی و در کنار دریای اژه قرار گرفته است و این مزیت را دارد که در کنار دریا قدم بزنید و مشغول تماشای منظره زیبا و آرامش بخش آن شوید. یکی از ویژگی‌های برجسته این هتل نزدیکی به جاذبه های دیدنی می‌باشد  نقاط دیدنی محبوب نزدیک این هتل عبارتند از: برج ساعت ازمیر، میدان جمهوریت و موزه آتاتورک. نزدیکترین فرودگاه عدنان مندرس ازمیر است که در 15 کیلومتری هتل ماریوت ازمیر قرار دارد و این هتل خدمات ترانسفر فرودگاهی را ارائه می‌دهد.

خدمات و امکانات هتل Izmir Marriott Hotel 

از جمله امکانات مختلف می‌توان به یک سالن مشترک، یک تراس و همچنین یک بار اشاره کرد. مهمانان همچنین از دسترسی به استخر سرپوشیده و مرکز تناسب اندام و همچنین سونا و جکوزی لذت می‌برند.
هتل زیبای Lima Restaurant  در فضای خود یک رستوران با دکوراسیونی شیک را ایجاد کرده که از کیفیت غذایی بالایی برخوردار است. این رستوران منوی خود را به صورت بوفه در اختیار مهمانان مقیم در این هتل قرار می‌دهد گزینه های گیاهی، وگان و بدون گلوتن نیز می‌تواند درخواست شود. صبحانه مدیترانه ای بهترین بخش وعده غذایی در این رستوران است که پیشنهاد می‌کنم از دست ندهید. همچنین امکان نشستن در فضای باز در هوای مطلوب و چشم‌انداز گیرا وجود دارد.
اگر در حین اقامت در هتل Izmir Marriott Hotel به خدماتی مانند خشک‌شویی، لباسشویی، اتو و واکس نیاز داشته باشید، به‌راحتی می‌توانید با پرداخت هزینه مجزا از این خدمات بهره‌مند شوید یا اینکه ممکن است سفرتان به شهر ازمیر سفر کاری و تجاری باشد که در این صورت می‌توانید جلسات و کنفرانس‌هایتان را در مرکز بیزینس این هتل برگزار کنید. یکی از مزیت‌های هتل ماریوت ازمیر این است که می‌توانید حیوانات خانگی خود را به همراه خود داشته باشید و وسایل مخصوص غذا و نگهداری آنها هم در هتل ماریوت ازمیر موجود است.
یک میز تور و ماشین کرایه در دسترس است، در حالی که مرکز تجاری دارای دستگاه خودپرداز و دستگاه فکس و دستگاه فتوکپی است. کارکنان میز پذیرش 24 ساعته که به زبان عربی، انگلیسی و ایتالیایی صحبت می‌کنند، آماده کمک در هر زمانی از روز هستند.مهمانان هتل ماریوت ازمیر می‌توانند از فعالیت هایی مانند دوچرخه سواری در ازمیر و اطراف آن لذت ببرند.

اتاق‌ها و امکانات هتل Izmir Marriott Hotel

در این هتل، هر اتاق دارای میز، تلویزیون صفحه تخت، حمام خصوصی، ملحفه و حوله است. اتاق‌ها دارای صندوق امانات هستند و برخی اتاق‌ها چشم‌انداز شهر را برای شما فراهم می‌کنند. واحدهای هتل ماریوت ازمیر مجهز به لوازم بهداشتی رایگان و ایستگاه اتصال آی پاد هستند.

انواع اتاق‌ها

اتاق دوقلو با نمای شهر
2 تخت یک نفره
سوئیت جونیور با منظره دریا، دسترسی به سالن اجرایی
1 تخت دونفره
اتاق کینگ با منظره دریا
1 تخت دونفره فوق العاده بزرگ
اتاق نبشی کینگ با نمای شهر، دسترسی به سالن Executive
1 تخت دونفره فوق العاده بزرگ
اتاق Executive King با منظره دریا، دسترسی به سالن Executive
1 تخت دونفره فوق العاده بزرگ
اتاق کینگ با نمای شهر
1 تخت دونفره فوق العاده بزرگ
اتاق دوقلو Executive با نمای دریا، دسترسی به سالن Executive
2 تخت یک نفره
اتاق Executive King با نمای شهر، دسترسی به سالن Executive
1 تخت دونفره فوق العاده بزرگ

فاصله هتل تا

- مرکز خرید کوناک پیر ازمیر: ۰.۳ کیلومتر
- برج ساعت ازمیر: ۰.۷ کیلومتر
- موزه آگورا ازمیر: ۰.۹ کیلومتر
- میدان کوناک: ۰.۹ کیلومتر
- موزه باستان‌شناسی ازمیر: ۱.۳ کیلومتر
- موزه آتاتورک ازمیر: ۱.۴ کیلومتر
- کادیفکاله: ۱.۸ کیلومتر

** ساعت تحویل اتاق : 14:00 __ ساعت تخلیه اتاق : 12:00 **

برای رزرو تورهای ازمیر بابهترین قیمت درآژانس مسافرتی اسطوره بیستون میتوانید:
1. باشماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2. به قسمت تماس با ما درمنوی سایت مراجعه ودرخواست خود رابه همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان دراسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3. مراجعه حضوری: ازساعت 9 صبح الی 6 بعدازظهربه آدرس تهران، خیابان دکتربهشتی، جنب متروشهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات هتل ماریوت ازمیر ‌
رستوران آسانسور پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات کافی شاپ فضای باز پذیرش 24 ساعته کافه بار ترانسفر فرودگاهی سالن کنفرانس مرکز تجارت خدمات پزشکی خودپرداز اعلام حریق فروشگاه لوکس آتلیه عکاسی اجاره خودرو خدمات معلولین دستگاه واکس کفش اتو شویی منوی غذای کودک خدمات دربان و نگهبان نگهداری از چمدان خدمات مبادله ارز آرایشگاه حمل چمدان دوربین مدار بسته فضای مخصوص سیگار
مینی بار سشوار یخچال سیستم تهویه مطبوع حمام وان خدمات روزانه اتاق بطری آب صبحانه در اتاق قهوه/چای تلفن تلویزیون لپ تاپ منوی سرویس خواب آباژور
استخر رو باز استخر سرپوشیده ماساژ اجاره دوچرخه باشگاه بیلیارد
بیلیارد کلاب‌های شبانه
کافی نت اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2