آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل پارک این بای رادیسون ازمیر

هتل پارک این بای رادیسون ازمیر
park inn by radisson izmir Hotel ازمیر
درجه هتل:
هتل پارک این بای رادیسون ازمیر

چرا هتل پارک این بای رادیسون ایزمیر Park Inn by Radisson Izmir Hotel ؟ 

هتل پارک رادیسون در شهر زیبا و توریستی ازمیر قرار دارد. این هتل جزو هتل‌های برتر چهار ستاره ازمیر محسوب می‌شود و بدلیل موقعیت مکانی مناسب و فاصله چند دقیقه ای از ساحل کوردون هر ساله مقصد بسیاری از مسافران بخصوص زوج‌های جوان می‌باشد. از جاذبه های دیدنی این هتل می‌توان به بازار کمرالتی، برج ساعت، مرکز خرید کوناک پیر اشاره کرد. فرودگاه عدنان مندرس ازمیر با ۱۸ کیلومتر فاصله است و از طریق شاتل فرودگاهی قابل‌دسترس است.

خدمات و امکانات هتل پارک این بای رادیسون ایزمیر Park Inn by Radisson Izmir Hotel

کارکنان مجرب و خوش‌برخورد این هتل به زبان‌های انگلیسی و ترکی استانبولی، آلمانی، اسپانیایی و فرانسوی و روسی مسلط بوده و با همه مسافران توانایی برقراری ارتباط دارند. توجه داشته باشید که اینترنت وای فای رایگان در تمامی نقاط هتل قابل‌دسترس است.
برای اطمینان از اقامت راحت و آرام مهمانان، هتل خدمات و امکانات مختلفی از جمله خدمات نگهداری از کودک، خدمات مراقبت از کودک، سرویس ترانسفر، سرویس اتاق و مرکز تجاری را ارائه می دهد. دسترسی به اینترنت بی سیم به مهمانان این امکان را می دهد که در تعطیلات در ارتباط بمانند.
صبحانه، ناهار و شام  به صورت سلف سرویس، ارائه می‌شوند دو رستوران در هتل دایر گردیده؛ رستوران Anba Sports Bar & Restaurant انواع غذاهایی مخصوص دوست‌داران غذاهای مدیترانه ای، محلی، گریل طبخ می‌کند. تنوع در رستوران Live Inn  بیشتر بوده و همه نوع غذاهای بین‌المللی و مدیترانه ای در آن سرو می‌شوند. همچنین برای افرادی که رژیم غذایی خاصی دارند، در منوی رستوران هتل Park Inn by Radisson Izmir غذاهای رژیمی مخصوصی در نظر گرفته‌شده است.
اگر در حین اقامت در هتل Park Inn by Radisson Izmir Hotel  به خدماتی مانند خشک‌شویی، لباسشویی، اتو و واکس نیاز داشته باشید، به‌راحتی می‌توانید با پرداخت هزینه مجزا از این خدمات بهره‌مند شوید امکانات بیزینسی خوبی در این هتل در نظر گرفته شده است. از آن جمله می‌توان به سالن کنفرانس و اتاق جلسات و مرکز تجارت اشاره کرد.

اتاق‌ها و امکانات هتل پارک این بای رادیسون ایزمیر Park Inn by Radisson Izmir Hotel

تهویه مطبوع تضمین می کند که اتاق ها فقط دمای مناسب را حفظ می‌کنند. اتاق خواب‌های مجزا موجود است. میهمانان همچنین یک یخچال را در میان ویژگی های استاندارد پیدا خواهند کرد. اتاق‌ها مجهز به تلفن، تلویزیون و وای‌فای هستند و راه‌های زیادی برای ارتباط و سرگرمی مهمانان فراهم می‌کنند. دمپایی گنجانده شده است. حمام ها مجهز به دوش و حمام هستند. توجه داشته باشید که از پنجره اتاق‌های هتل می‌توانید چشم‌اندازی بی‌نظیری از دریا را تماشا کنید.

انواع اتاق‌ها

سوئیت با منظره دریا
اتاق خواب: 1 تخت دونفره بزرگ
اتاق نشیمن: 1 مبل تختخواب شو
اتاق استاندارد
2 تخت یک نفره یا 1 تخت دونفره بزرگ
سوئیت جونیور با منظره دریا
1 تخت دونفره بزرگ
اتاق سوپریور با نمای شهر
1 تخت دونفره بزرگ یا 2 تخت یک نفره
اتاق سوپریور با منظره دریا
1 تخت دونفره بزرگ یا 2 تخت یک نفره

فاصله هتل تا

- موزه قوم نگاری 1.6 کیلومتر
رستوران ها و کافه ها
- کافه/بار استارباکس 40 متر
- رستوران تاپچو 150 متر
- کافه/بار استارباکس چانکایا 150 متر
جاذبه های برتر
- شهر قدیمی ازمیر 5 کیلومتر
حمل و نقل عمومی
- متروچانکایا
600 متر 
- ترمینال اتوبوس ازمیر 7 کیلومتر
نزدیک ترین فرودگاه ها
- پایگاه هوایی سیگلی 14 کیلومتر
- فرودگاه عدنان مندرس ازمیر 15 کیلومتر
- فرودگاه بین المللی ساموس 84 کیلومتر

** ساعت تحویل اتاق : 14:00 __ ساعت تخلیه اتاق : 12:00 **

برای رزرو تورهای ازمیر بابهترین قیمت درآژانس مسافرتی اسطوره بیستون میتوانید:
1. باشماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2. به قسمت تماس با ما درمنوی سایت مراجعه ودرخواست خود رابه همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان دراسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3. مراجعه حضوری: ازساعت 9 صبح الی 6 بعدازظهربه آدرس تهران، خیابان دکتربهشتی، جنب متروشهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات هتل پارک این بای رادیسون ازمیر ‌
رستوران پارکینگ خشکشویی صندوق امانات کافی شاپ فضای باز پذیرش 24 ساعته بار ترانسفر فرودگاهی سالن کنفرانس مرکز تجارت خدمات معلولین اتو شویی نگهداری از چمدان خدمات تور و بلیط حمل چمدان فضای مخصوص سیگار
مینی بار سشوار یخچال سرویس بهداشتی فرنگی سیستم تهویه مطبوع تراس حمام خدمات روزانه اتاق صبحانه در اتاق قهوه/چای تلویزیون لپ تاپ منوی سرویس خواب آباژور لوازم بهداشتی گاو صندوق
باشگاه بدنسازی
کافی نت اینترنت بی سیم رایگان در اتاق
کلاب‌های شبانه
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2