آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل کوردون کانکایا ازمیر

هتل کوردون کانکایا ازمیر
kordon cankaya Hotel ازمیر
درجه هتل:
ازمیر
هتل کوردون کانکایا

چرا هتل کوردون چانکایا Kordon Hotel Cankaya ؟

هتل کوردون چنکایا هتلی چهارستاره و اقتصادی در شهر ازمیر قرار دارد. این هتل در سال 2017 افتتاح شده است. نمای بیرونی این هتل بسیارشیک و مدرن می‌باشد و هر ساله مقصد بسیاری از مسافران از سراسر جهان می‌باشد. خدمات و امکاناتی که این هتل ارائه می‌دهد و آرامش و رفاه را بریتان میسر می‌سازد.

خدمات و امکانات هتل کوردون چانکایا Kordon Hotel Cankaya

این هتل دارای لابی باشکوه و پذیرش 24 ساعته می‌باشد. کارکنان مجرب و خوش‌برخورد این هتل به زبان‌های انگلیسی و ترکی استانبولی مسلط بوده و با همه مسافران توانایی برقراری ارتباط دارند. این هتل دارای خدمات نگهداری از کودک، خدمات مراقبت از کودک، سرویس ترانسفر، سرویس اتاق می‌باشد. در ضمن امکانات بیزینسی خوبی در این هتل در نظر گرفته شده است. از آن جمله می‌توان به سالن کنفرانس و اتاق جلسات و مرکز تجارت اشاره کرد. دسترسی به اینترنت بی سیم (بدون هزینه اضافی) در مناطق عمومی ارائه می‌شود. مهمانانی که با ماشین وارد می‌شوند می توانند وسایل نقلیه خود را در پارکینگ پارک کنند. وقتی صحبت از عروسی می‌شود، این استراحتگاه هر آنچه برای یک جشن زیبا و سرگرم کننده نیاز دارید را ارائه می‌دهد.
شیرجه زدن در استخر روباز با طراوت را نباید از دست داد. حتی در روزهای خاکستری، مهمانان همیشه می توانند برای شنا در استخر سرپوشیده بروند. بار استخر مجموعه ای از نوشیدنی های با طراوت را سرو می کند. تفریحات و امکانات هتل شامل سالن بدنسازی، اسپا، حمام بخار و ماساژ درمانی یا سونا با پرداخت هزینه می باشد. یک کلوپ شبانه سرگرمی و سرگرمی ارائه می دهد. این هتل شامل رستوران و بار می باشد. بوفه صبحانه سخاوتمندانه، ناهار و شام تنوع بسیار زیادی را ارائه می دهد. خانم ها و آقایانی که دوست دارند در همه حال زیبا و مرتب به نظر بیایند، می‌توانند از خدمات ارائه شده در سالن زیبایی هتل Kordon Hotel Cankaya  استفاده کنند. این خدمات شامل مانیکور، پدیکور و مراقبت‌های فیشیال هستند.
از امکانات و خدمات ارائه‌شده در این هتل می‌توان به دسترسی به اینترنت وای فای رایگان و پارکینگ اختصاصی اشاره کرد. اگر به دوچرخه‌سواری علاقه دارید، می‌توانید کرایه کنید و با دوچرخه‌سواری در خیابان‌های ازمیر زیبا لذت ببرید. رستوران این هتل در سال 1960 افتتاح شده است و منوی متنوعی دارد و می‌توانید بر حسب علاقه تان از آن بهره ببرید و غذای مورد علاقه تان را نوش جان کنید.

اتاق‌ها و امکانات هتل هتل کوردون چانکایا Kordon Hotel Cankaya

اتاق‌ها دارای قسمت نشیمن و حمام مجهز هستند و تهویه مطبوع دمای مناسب را تضمین می‌کند. برخی از اتاق‌ها دارای بالکن هستند که فضای بیشتری برای استراحت و آرامش به مهمانان می‌دهد. اتاق‌ها دارای یک تخت دونفره و یک مبل تختخواب شو می‌باشند. اتاق خواب‌های مجزا را می‌توان رزرو کرد. در ضمن تخت اضافی را می‌توان درخواست کرد. گاوصندوق و مینی بار نیز موجود است. مهمانان همچنین می‌توانند یک ایستگاه چای/قهوه را در میان ویژگی‌های استاندارد اتاق‌ها داشته باشند. تلفن، تلویزیون ماهواره ای و وای فای راحتی مطلوب را تضمین می‌کند. میهمانان همچنین در اتاق‌های خود دمپایی پیدا می‌کنند. سشوار و حوله در حمام ها که مجهز به دوش هستند موجود است.

انواع اتاق‌ها

- اتاق دو نفره دولوکس 1 تخت دونفره فوق العاده بزرگ و 1 مبل تختخواب شو
- اتاق سه تخته لوکس 1 تخت یک نفره و 1 تخت دونفره فوق العاده بزرگ
- سوئیت لوکس
اتاق خواب: 1 تخت یک نفره و 1 تخت دونفره فوق العاده بزرگ و 1 مبل تختخواب شو
اتاق نشیمن: 1 مبل تختخواب شو
- اتاق دوقلو Comfort 2 تخت یک نفره
- اتاق دو نفره 1 تخت دونفره بزرگ

فاصله هتل تا

- میدان جمهوریت 500 متر
- موزه آگورا ازمیر 700 متر
- پارک فرهنگی 800 متر
- میدان کوناک 1000 متر
- برج ساعت ازمیر 1.1 کیلومتر
- موزه باستان شناسی ازمیر 1.5 کیلومتر
- کوردونبویو 1.7 کیلومتر
- ترمینال اتوبوس ازمیر 7 کیلومتر
نزدیک ترین فرودگاه ها
- پایگاه هوایی سیگلی 14 کیلومتر
- فرودگاه عدنان مندرس ازمیر 15 کیلومتر
- فرودگاه بین المللی ساموس 84 کیلومتر       

** ساعت تحویل اتاق : 14:00 __ ساعت تخلیه اتاق : 12:00 **

برای رزرو تورهای ازمیر  بابهترین قیمت درآژانس مسافرتی اسطوره بیستون میتوانید:
1. باشماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2. به قسمت تماس با ما درمنوی سایت مراجعه ودرخواست خود رابه همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان دراسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3. مراجعه حضوری: ازساعت 9 صبح الی 6 بعدازظهربه آدرس تهران، خیابان دکتربهشتی، جنب متروشهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2