آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل کاراجا ازمیر

هتل کاراجا ازمیر
karaca Hotel ازمیر
درجه هتل:
هتل کاراجا

چرا هتل کاراجا Karaca Hotel ؟

 هتل کاراجا هتلی چهار ستاره در شهر توریستی ازمیر می‌باشد. این هتل از سال 2009 پا به عرصه هتلداری گذاشت. از لحاظ موقعیت مکانی این هتل در 20 کیلومتری فرودگاه عدنان مندرس و 5 دقیقه پیاده روی تا میدان جمهوریت و تفرجگاه معروف ساحلی کوردون با چشم‌اندازهای پانوراما از خلیج ازمیر واقع شده است.هتل به سبک مدرن ساخته شده است.

خدمات و امکانات هتل کاراجا Karaca Hotel

این هتل در یک ساختمان 8 طبقه با آسانسور و 72 اتاق پذیرای مهمانان است. بخش پذیرش در این هتل به‌صورت ۲۴ ساعته دایر بوده و از میهمانان استقبال می‌کنند و همگی علاوه بر ترکی به زبان‌های اسپانیایی و انگلیسی مسلط می‌باشند. گاوصندوق، صرافی، روزنامه فروشی، سرویس اتاق، آرایشگاه، اتاق کنفرانس و مرکز تجاری موجود است. دسترسی به اینترنت بی سیم به مهمانان این امکان را می‌دهد که در تعطیلات در ارتباط بمانند. امکانات قابل دسترس برای ویلچر در دسترس است. مهمانانی که با ماشین وارد می‌شوند می‌توانند وسایل نقلیه خود را در پارکینگ پارک کنند. برای مهمانان کم‌توان سطح شیب دار طراحی شده ست تا بتوانند براحتی عبور کنند. در ضمن برای گشت‌وگذار در میان جاذبه‌های دیدنی شهر ازمیر می‌توانید از لابی‌ هتل اتومبیل کرایه کنید و با خیال راحت و با رانندگی خودتان به این جاذبه‌ها دسترسی داشته باشید و استفاده از پارکینگ در این هتل رایگان می‌باشد. اگر به دوچرخه‌سواری علاقه دارید، می‌توانید کرایه کنید و با دوچرخه‌سواری در خیابان‌های ازمیر زیبا لذت ببرید. در ضمن اینترنت در هتل کاراجا رایگان است. امکانات ورزشی و سرگرمی در هتل این اطمینان را می‌دهد که مهمانان در طول اقامت خود فعالیت‌های زیادی را برای انتخاب داشته باشند. فعالیت‌های تفریحی و امکانات هتل شامل سالن بدنسازی، اسپا و سونا با پرداخت هزینه است و شما را به دنیایی خوش فارغ از هرگونه استرس و تنش می‌برد. دیگر امکانات رفاهی هتل، خدمات خشک‌شویی و اتوشویی، دربان، حمل و نگهداری چمدان هستند.     
امکانات غذاخوری شامل اتاق ناهار خوری، اتاق صبحانه، کافه و بار است. میهمانان می‌توانند در رستوران غیرسیگاری که دارای تهویه مطبوع و فضای مجزا برای افراد سیگاری است، از طعم خود لذت ببرند. گزینه‌های پذیرایی شامل تخت خواب و صبحانه، نیم تخته و فول برد می‌باشد. یک بوفه صبحانه سخاوتمندانه شروع عالی روز را تضمین می‌کند. در وعده ناهار، مهمانان می‌توانند بین بوفه، منوی انتخابی و منوی آماده انتخاب کنند. گزینه‌های شام شامل à la carte و منوی تنظیم شده است.

اتاق‌ها و امکانات هتل کاراجا Karaca Hotel

اتاق‌های هتل کاراجا به سبک مدرن طراحی شده اند و هر یک مجهز به تهویه مطبوع و گرمایش مرکزی هستند. بالکن یا تراس از جمله ویژگی‌های استاندارد برخی اتاق‌ها است. همه اتاق‌ها فرش شده و دارای یک تخت دونفره یا یک تخت کینگ هستند. گاوصندوق و مینی بار نیز موجود است همچنین یک دستگاه چای/قهوه ساز نیز در همه اتاق‌ها موجود می‌باشد. تلفن مستقیم، تلویزیون با کانال‌های ماهواره‌ای/کابلی، رادیو، سیستم استریو و وای‌فای (بدون پرداخت هزینه اضافی) همه موارد ضروری را برای یک تعطیلات راحت فراهم می‌کند. حمام‌ها مجهز به دوش و وان و همچنین سشوار هستند. اتاق‌ها مجهز به ویلچر با حمام‌های قابل دسترسی برای ویلچر، اقامتی بدون دغدغه را برای مهمانان ناتوان تضمین می‌کنند. این هتل دارای اتاق‌های خانوادگی و اتاق‌های غیر سیگاری است. در ضمن بیشتر اتاق‌ها دارای بالکن با چشم‌انداز جذابی به سمت باغ هستند.

انواع اتاق‌ها

- اتاق دولوکس 2 تخت یک نفره یا 1 تخت دونفره بزرگ
- اتاق اجرایی 2 تخت یک نفره یا 1 تخت دونفره بزرگ
- اتاق استاندارد 2 تخت یک نفره یا 1 تخت دونفره بزرگ

فاصله هتل تا

- مرکز خرید کوناک پیر: ۸۰۰ متر
- موزه آتاتورک: ۱ کیلومتر
- برج ساعت ازمیر:‌ ۱.۱ کیلومتر
- میدان کوناک: ۱.۳ کیلومتر
- مرکز فرهنگی آتاتورک: ۱.۶ کیلومتر

** ساعت تحویل اتاق : 14:00 __ ساعت تخلیه اتاق : 12:00 **

برای رزرو تورهای ازمیر  بابهترین قیمت درآژانس مسافرتی اسطوره بیستون میتوانید:
1. باشماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2. به قسمت تماس با ما درمنوی سایت مراجعه ودرخواست خود رابه همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان دراسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3. مراجعه حضوری: ازساعت 9 صبح الی 6 بعدازظهربه آدرس تهران، خیابان دکتربهشتی، جنب متروشهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات هتل کاراجا ‌
رستوران فروشگاه آسانسور رستوران فضای باز پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات پذیرش 24 ساعته ترانسفر فرودگاهی اتو شویی نگهداری از چمدان خدمات مبادله ارز خدمات تور و بلیط آرایشگاه حمل چمدان
مینی بار سشوار سیستم تهویه مطبوع حمام خدمات روزانه اتاق صبحانه در اتاق قهوه/چای تلویزیون لپ تاپ منوی سرویس خواب آباژور لوازم آرایشی لوازم بهداشتی گاو صندوق
باشگاه بدنسازی ماساژ سونا
کافی نت اینترنت بی سیم رایگان در اتاق
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2