آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل آرمیس ازمیر

هتل آرمیس ازمیر
armis Hotel ازمیر
درجه هتل:
هتل آرمیس

چرا هتل آرمیس Armis Hotel ؟

هتل آرمیس ازمیر، از هتل های چهار ستاره خوب شهر ساحلی ازمیر است که در قلب شهر واقع شده و موقعیت مکانی فوق العاده ای دارد. هتل چهار ستاره آرمیس امکانات مختلفی را برای مهمانانش ارائه می‌دهد و شما می‌توانید با آگاهی از این امکانات هتل مورد علاقه خودتان را انتخاب کنید.

خدمات وامکانات هتل آرمیس  Armis Hotel

بخش پذیرش در این هتل به‌صورت ۲۴ ساعته دایر بوده و از میهمانان استقبال می‌کنند. پارکینگ اختصاصی رایگان موجود در این هتل در اختیار مسافرانی قرار داده می‌شود که با ماشین شخصی سفر می‌کنند. در صورت نیاز به پول رایج ترکیه می‌توانید به صرافی موجود در لابی زده و تبدیل ارز کنید. برای گشت‌وگذار در میان جاذبه‌های دیدنی شهر ازمیر می‌توانید از لابی‌ هتل اتومبیل کرایه کنید و با خیال راحت و با رانندگی خودتان به این جاذبه‌ها دسترسی داشته باشید.  اینترنت و امکان اتصال و دسترسی به اینترنت رایگان در کل بخش‌های هتل وجود دارد. هتل آرمیس  Armis Hotel مجهز به یک رستوران بزرگ و بسیار شیک است که تمام وعده‌های غذایی در آن با بهترین مواد غذایی برای مسافران ارائه می‌شو و هرروز صبح صبحانه غنی به صورت بوفه برای مهمانان سرو می‌شود. در ضمن نوشیدنی‌های تازه را در بار هتل می‌توانید سفارش دهید. در ضمن پارکینگ اختصاصی رایگان موجود در این هتل در اختیار مسافرانی قرار داده می‌شود که با ماشین شخصی سفر می‌کنند. مرکز اسپا و سلامتی هتل شامل حمام ترک، اتاق بخار و سونا می‌‎باشد و شما را به دنیایی خوش فارغ از هرگونه استرس و تنش می برد. لازم است مهمانانی که قصد سفر با حیوان خانگی شان را دارند، بدانند که در هتل آرامیس ازمیر حیوانات خانگی پذیرش نمی‌شوند.

اتاق‌ها و امکانات هتل آرمیس  Armis Hotel

اتاق‌ها دارای دکوراسیونی با رنگ‌های متنوع بوده و در داخل اتاق‌ها می‌توانید از امکاناتی نظیر تلویزیون با شبکه‌های ماهواره‌ای و مینی بار بهره‌مند شوید. حمام‌های اختصاصی موجود در داخل اتاق‌ها نیز شامل دوش، توالت فرنگی، حوله، سشوار و دمپایی هستند. از دیگر امکانات ارائه‌شده در اتاق‌های هتل Armis Hotel می‌توان به سیستم تهویه مطبوع هوا، گاوصندوق، سیستم گرمایشی و سرمایشی، کتری برقی، کاناپه، فضای نشیمن، کاناپه تخت شو و تختخواب‌های استاندارد اشاره کرد.

فاصله هتل تا

- کلیسای سنت پولیکارپ : 1.1 کیلومتر
- خیابان هاورا : 1.3 کیلومتر
- میدان کوناک : 1.8 کیلومتر
- بازار کمرالتی : 1.9 کیلومتر
- کوردون بویو : 1.4 کیلومتر
- موزه تاریخ و هنر ازمیر : 8 دقیقه پیاده روی
- فرهنگ پارک : 9 دقیقه پیاده روی
- آرشیو و موزه احمد پریشتینا : 11 دقیقه پیاده روی
- مراکز خرید ازمیر : 10 دقیقه پیاده روی

** ساعت تحویل اتاق : 14:00 __ ساعت تخلیه اتاق : 12:00 **

برای رزرو تورهای ازمیر بابهترین قیمت درآژانس مسافرتی اسطوره بیستون میتوانید:
1. باشماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2. به قسمت تماس با ما درمنوی سایت مراجعه ودرخواست خود رابه همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان دراسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3. مراجعه حضوری: ازساعت 9 صبح الی 6 بعدازظهربه آدرس تهران، خیابان دکتربهشتی، جنب متروشهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات هتل آرمیس ‌
رستوران پارکینگ صندوق امانات پذیرش 24 ساعته ترانسفر فرودگاهی سالن کنفرانس مرکز تجارت اجاره خودرو اتو شویی نگهداری از چمدان
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2