آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل اسمارت ازمیر

هتل اسمارت ازمیر
smart izmir Hotel ازمیر
درجه هتل:
هتل اسمارت ازمیر

چرا هتل اسمارت ازمیر  Smart Hotel İzmir   ؟

هتل اسمارت ازمیر هتلی چهار ستاره و مجلل که در مرکز ازمیر واقع شده است. این هتل امکانات مناسبی برای شما ارائه کرده است و فضای داخلی آن بسیار شیک می‌باشد. این هتل تنها 100 متر تا ایستگاه مترو بسمانه و 1.3 کیلومتر تا برج ساعت ازمیر فاصله دارد.

خدمات و امکانات هتل اسمارت ازمیر  Smart Hotel İzmir 

این هتل خدمات پذیرش 24 ساعته ارائه می‌دهد و کارکنان ایتن هتل به زبان‌های ترکی، فرانسوی و انگلیسی تسلط دارند. اینترنت وای فای به‌صورت رایگان در تمامی نقاط هتل ارائه شده است. امکانات ورزشی و سرگرمی در هتل این اطمینان را می دهد که مهمانان در طول اقامت خود فعالیت های زیادی را برای انتخاب داشته باشند. راه های زیادی برای استراحت یا فعال ماندن در هتل وجود دارد، از جمله دوچرخه سواری/دوچرخه سواری در کوهستان، سالن بدنسازی نیز برای علاقه مندان به ورزش در نظر گرفته شده است. پارکینگ اختصاصی رایگان موجود در این هتل در اختیار مسافرانی قرار داده می‌شود که با ماشین شخصی سفر می‌کنند. شما یک رستوران در هتل خواهید یافت. مهمانان می‌توانند از بار در محل لذت ببرند همچنین شما می‌توانید در این هتل مینی گلف بازی کنید و استفاده رایگان از دوچرخه و کرایه ماشین در دسترس است. نزدیکترین فرودگاه، فرودگاه عدنان مندرس ازمیر است که 14 کیلومتر از اسمارت هتل ازمیر فاصله دارد و می‌توانید با ترانسفر فرودگاهی به آن‌ دسترسی داشته باشید. نکته قبل توجه دیگر این است برای کسانیکه علاقه‌مند به کتاب خواندن هستند باید بگوییم که هتل بخشی بعنوان کتابخانه دارد و مسافران می‌توانند در این بخش کتاب دلخواهشان را انتخاب کنند و مطالعه کنند.

اتاق‌ها و امکانات هتل اسمارت ازمیر  Smart Hotel İzmir 

اتاق‌ها دارای دکوراسیونی با رنگ‌های متنوع بوده و در داخل اتاق‌ها می‌توانید از امکاناتی نظیر تلویزیون با شبکه‌های ماهواره‌ای و مینی بار بهره‌مند شوید. حمام‌های اختصاصی موجود در داخل اتاق‌ها نیز شامل دوش، توالت فرنگی، حوله، سشوار و دمپایی هستند. از دیگر امکانات ارائه‌شده در اتاق‌های هتل می‌توان به سیستم تهویه مطبوع هوا، گاوصندوق، سیستم گرمایشی و سرمایشی، کتری برقی، کاناپه، فضای نشیمن، کاناپه تخت شو و تختخواب‌های استاندارد اشاره کرد.

انواع اتاق‌ها

اتاق بیزینس دو نفره 
1 تخت دونفره
اتاق سه تخته استاندارد
3 تخت یک نفره
سوئیت دو نفره اجرایی
اتاق خواب: 1 تخت دونفره فوق العاده بزرگ
اتاق نشیمن: 1 مبل تختخواب شو
اتاق یک نفره تجاری با 15٪ تخفیف برای خشکشویی
1 تخت دونفره بزرگ
اتاق دوقلو استاندارد
2 تخت یک نفره

فاصله هتل تا

- موزه آگورا ازمیر 500 متر
- پارک فرهنگی 650 متر
- میدان جمهوریت 1000 متر
- میدان کوناک 1.3 کیلومتر
- موزه آتاتورک 1.5 کیلومتر
- موزه قوم نگاری 1.6 کیلومتر
- کوردونبویو 1.8 کیلومتر
رستوران ها و کافه ها
- رستوران رستوران تاپکاپی 100 متر
- رستوران ایزو کباب 100 متر
- رستوران سندباد (رستوران فلافل) 100 متر

** ساعت تحویل اتاق : 14:00 __ ساعت تخلیه اتاق : 12:00 **

برای رزرو تورهای ازمیر  بابهترین قیمت درآژانس مسافرتی اسطوره بیستون میتوانید:
1. باشماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2. به قسمت تماس با ما درمنوی سایت مراجعه ودرخواست خود رابه همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان دراسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3. مراجعه حضوری: ازساعت 9 صبح الی 6 بعدازظهربه آدرس تهران، خیابان دکتربهشتی، جنب متروشهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات هتل اسمارت ازمیر ‌
رستوران فروشگاه ورود مجاز حیوانات پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات پذیرش 24 ساعته بار ترانسفر فرودگاهی سالن کنفرانس مرکز تجارت اجاره خودرو خدمات معلولین دستگاه واکس کفش اتو شویی خدمات دربان و نگهبان نگهداری از چمدان خدمات مبادله ارز فضای مخصوص سیگار
مینی بار سشوار سیستم تهویه مطبوع حمام خدمات روزانه اتاق صبحانه در اتاق قهوه/چای تلویزیون میزکار گاو صندوق
باشگاه بدنسازی اجاره دوچرخه سونا
کافی نت اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2