آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل مارلا ازمیر

هتل مارلا ازمیر
marla Hotel ازمیر
درجه هتل:
ازمیر
هتل مارلا

چرا هتل مارلا Hotel Marla ؟

هتل مارلا هتلی سه ستاره و میان رده در منطقه تاریخی کوناک ازمیر واقع شده است و تنها 50 متر با دریای اژه فاصله دارد و در بهترین نقطه شهر قرار گرفته است همچنین وسایل حمل‌ونقل عمومی و مراکز خرید کمتر از ۲۰۰ متر تا هتل Hotel Marla Izmir فاصله‌دارند که از طریق مترو و اتوبوس می‌توانید به همه جاذبه‌های دیدنی دسترسی داشته و بازدید کنید.

خدمات و امکانات هتل مارلا Hotel Marla

کارکنان مجرب و خوش‌برخورد این هتل به زبان‌های انگلیسی و ترکی استانبولی مسلط بوده و با همه مسافران توانایی برقراری ارتباط دارند. در قسمت تور و گردشگری می‌توانید با جاذبه‌های دیدنی و گردشگری ازمیر آشنا شوید. دسترسی به اتاق‌ها در طبقات مختلف هتل مارلا از طریق آسانسور امکان‌پذیر است. در قسمت صرافی این هتل نیز نسبت به تبدیل ارز اقدام کنید همچنین اتاق چمدان مخصوص نگه‌داری وسایلتان است. خدمات مربوط به شستشو مانند خشک‌شویی، لباسشویی و اتوکشی با هزینه مجزا انجام می‌گیرند. اینترنت وای فای به‌صورت رایگان در تمامی نقاط هتل قابل‌دسترس است. در ضمن امکانات بیزینسی خوبی در این هتل در نظر گرفته شده است. از آن جمله می‌توان به سالن کنفرانس و اتاق جلسات و مرکز تجارت اشاره کرد. هر روز صبح بوفه صبحانه با شیرینی و میوه های تازه سرو می‌کند. این هتل همچنین دارای یک کافه است که کوکتل و غذاهای سبک تر ارائه می‌دهد همچنین هتل مارلا دارای دو رستوران است و انواع غذاهای بین‌المللی سرو می‌شود.

اتاق‌ها و امکانات هتل مارلا Hotel Marla 

سرویس‌های حمام و بهداشتی اتاق‌ها دارای وان یا دوش هستند. لوازم آرایشی و بهداشتی رایگان از جمله مسواک، شامپو، صابون و سشوار در سرویس‌ها وجود دارد. از گاوصندوق کوچک دیجیتالی می‌توانید برای نگهداری لوازم ارزشمند و پول هایتان بهره ببرید. تلفن داخل اتاق‎‌ها خطوط داخلی و خارجی را شماره گیری می‌نماید. بطری‌های آب نیز در صورت درخواست با هزینه مجزا ارائه می‌شود همچنین بالکنى با دو صندلى راحتى در بالکن هر اتاق قرار دارد و می‌توانید چشم‌اندازی بی‌نظیری از دریا را تماشا کنید.

انواع اتاق‌ها

- اتاق استاندارد دو نفره 1 تخت دونفره
- اتاق سه تخته استاندارد 1 تخت یک نفره و 1 تخت دونفره

- اتاق دو نفره Executive 1 تخت دونفره بزرگ

-  اتاق یک نفره استاندارد 1 تخت یک نفره 1 تخت دونفره

فاصله هتل تا 

- میدان جمهوری0.3 کیلومتر
- مرکز خرید اسکله کوناک 0.5 کیلومتر
- دانشگاه ازل 9 ازمیر0.6 کیلومتر
- برج ساعت ازمیر0.9 کیلومتر
- آگورا ازمیر0.9 کیلومتر
- میدان کوناک1.1 کیلومتر
- موزه آتاتورک 1.2 کیلومتر

** ساعت تحویل اتاق : 14:00 __ ساعت تخلیه اتاق : 12:00 **

برای رزرو تورهای ازمیر  بابهترین قیمت درآژانس مسافرتی اسطوره بیستون میتوانید:
1. باشماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2. به قسمت تماس با ما درمنوی سایت مراجعه ودرخواست خود رابه همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان دراسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3. مراجعه حضوری: ازساعت 9 صبح الی 6 بعدازظهربه آدرس تهران، خیابان دکتربهشتی، جنب متروشهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2