آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

تور مارماریس

تور مارماریس

 سفری به مارماریس

مارماریس یکی از شهر‌های بندری زیبا در استان موغله  واقع در کشور ترکیه است. این شهر ساحلی بی نظیر از گذشته از اهمیت ویژه‌ایی برخوردار بوده است. هم اکنون نیز به دلیل وجود دو بندرگاه، صنعت ماهیگیری و کشتیرانی بسیار پر رونق است. اگر قصد سفر به مکانی دنج و آرام با تفریحات آبی دارید مارماریس گزینه مناسبی است. این شهر نه چندان بزرگ در جنوب غربی ترکیه در امتداد خط ساحلی ریوریرا و مجاورت رشته کوه‌های دل‌انگیز واقع شده است. مساحت این شهر حدود 878 کیلومتر مربع است و بالای 35 هزار نفر جمعیت دارد. البته در فصل‌های توریستی این جمعیت بیشتر می‌شود. شهر مارماریس برای تمامی سلیقه‌ها سرگرمی در نظر گرفته از مراکز خرید و رستوران گرفته تا ورزش‌های آبی، کمپ‌های ساحلی و جنگلی و بازدید از اماکن تاریخی و همین جذب بیشتر گردشگر به این جزیره زیبا شده است. جالب است بدانید نام مارماریس برگرفته از سنگ‌های مرمری که در این جزیره وجود دارند و به معنای " شهر مرمر" است.


مارماریس

موقعیت مکانی مارماریس
مارماریس 706 کیلومتر با شهر استانبول فاصله دارد و گردشگران هم می‌توانند با پرواز مستقیم به فرودگاه دالامان که 90 دقیقه با مارماریس فاصله دارد بروند و هم ابتدا به شهر استانبول بروند و از آنجا راهی مارماریس شوند.
آب و هوای مارماریس
به دلیل قرار گرفتن در کنار دریا آب و هوای این شهر مدیترانه‌ایی است یعنی هوایی مرطوب با تابستان‌هایی گرم و زمستان های بارانی و معتدل. البته در طول سال دمای هوا کمتر از 10 درجه سانتی گراد نمی‌شود. بهترین زمان سفر به این شهر اوایل فصل بهار تا اواخر تابستان است.
مذهب مردم مارماریس
با توجه به قانون اساسی جامعه و حکومت ترکیه پیرو عقیده سکولاریسم است و هیچگونه اجباری زمینه دین و مذهب ندارد. 


مارماریس


جاذبه‌های گردشگری مارماریس

همانطور که گفته شد این شهر توریستی دیدنی‌های زیادی دارد و تجربه‌ایی فوق العاده برای شما رقم خواهد زد. در این مطلب ما تعدادی از این دیدنی‌ها را به شما معرفی خواهیم کرد. 

_قلعه مارماریس: اولین جاذبه‌ایی که قصد معرفی آن را داریم در حال حاضر یکی از بهترین و پر بازدید‌ترین موزه های کشور ترکیه است که قدمتش به حدود 3 هزار سال پیش از میلاد مسیح می‌رسد. این قلعه توسط ایونی‌ها به منظور حفاظت از شهر ساخته شد. در زمان حکومت سلطان سلیمان عثمانی مورد تعمیر و بازسازی قرار گرفت و کاروانسرایی بسیار زیبا در آن ساخته شد. بعد از فرو پاشی حکومت عثمانی در سال 1913 در طی جنگ جهانی اول با حمله فرانسوی‌ها بخش‌های زیادی از این قلعه آسیب دید که مجدد باز سازی شد. در نهایت در سال 1980 به اقامتگاهی برای بومیان این منطقه تبدیل شد


قلعه مارماریس


_ شهر دالیان:
شهر دالیان در جزیره مارماریس یکی از زیباترین و خوش آب و هوا‌ترین شهر ها در ترکیه است که به تفریحات آبی بی شمارش معروف شده است. این شهر به دلیل زیبایی‌های بکر و بی‌نظیر قطب صنعت گردشگری ترکیه نیز به حساب می‌آید. در این شهر می‌توانید به دیدن رودخانه دالیان، ساحل ایزوتو، کارتاکارتاس، حمام گل و شهر باستانی دالیاس نیز بروید.


شهر دالیان


_ تفرجگاه ایچملر:
یکی از بهترین سواحل مارماریس در هشت کیلومتری این شهر است که در آن می‌توانید ساحلی آرام با تمام امکانات تفریحی و رفاهی، طبیعت رویایی و یا کمپ‌های شبانه فوق العاده را در آن تجربه نمایید.

تفرجگاه ایچلمر


_ روستا و تفرجگاه تورونج:
این تفریحگاه با شکوه در فاصله 20 کیلومتری مارماریس ترکیه است و با ساحلی آرام، جنگل ها و تپه‌هایی با چشم انداز زیبا خاطره‌ایی رویایی برای گردشگران می‌سازد و علاوه بر طبیعت بکر می‌توانید از روستای اینن تفرجگاه و بازارچه‌های آن نیز دیدن نمایید.

_ جزیره کلئوپاترا: این جزیره یکی از بهترین مناطق گردشگری در منطقه مارماریس ترکیه است. در این جزیره علاوه بر ساحل پوشیده از صدف و آب‌های زلال دیدنی‌های باشکوهی مانند آمفی تئاتر باستانی نیز قرار دارد که می‌توانید از آنها نیز دیدن نمایید.
_ ساحل کیزکومو: ساحلی زیبا در روستای اورهانیه در 28 کیلومتری جزیره مارماریس است و معمولا در همه ساعت پر از گردشگر است. شنا در آب‌های آبی رنگ جزیره، صندلی های آفتاب در کنار درختان زیتون از زیبایی‌های این منطقه ساحلی است. علاوه بر آن گردشگران می توانند از شهر باستانی آموس نیز دیدن نمایند و یا به تماشای غروب زیبا بنشینند.

ساحل کیزکومو


_ غواصی:
یکی از تفریحات محبوب میان گردشگران مارماریس غواصی در آب های زلال و شفاف این جزیره است. گردشگران علاوه بر تفریح می توانند در کلاس های غواصی نیز شرکت کنند و مدرک بین المللی بگیرند. تورهای غواصی در جزیره مارماریس از ساعت 9 صبح آغاز می شود و 17:30 عصر به پایان می رسند. خوب است بدانید تمامی تجهیزات و امکانات غواصی در این جزیره به گردشگران اجاره داده می شود.

هتل و اقامتگاه در مارماریس

در شهر مارماریس هاستل‌ها و هتل‌هایی برای اقامت گردشگران در نظر گرفته شده است که با توجه به بودجه و انتظارات خود می توانند یکی را انتخاب نمایند. کمترین قیمت برای هتل های دو ستاره و بیشترین قیمت برای هتل های پنج ستاره با سرویس UALL است. 

برای رزرو تور مارماریس با بهترین قیمت در آژانس مسافرتی اسطوره بیستون می‌توانید:
1. با شماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2. به قسمت تماس با ما در منوی سایت مراجعه و درخواست خود را به همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3.مراجعه حضوری: از ساعت 9 صبح الی 6 بعد از ظهر به آدرس تهران، خیابان دکتر بهشتی، جنب مترو شهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2