آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل آرمانی دبی

هتل آرمانی دبی
armani dubai Hotel دبی
درجه هتل:
هتل آرمانی دبی

چرا هتل آرمانی دبی Armani Hotel Dubai ؟

هتل پنج ستاره " Armani Hotel Dubai" با ارائه و دقت به جزئیات ارزشمند، تجربه‌ای سفارشی را برای مهمانان و مشتریان خود فراهم می‌کند. مهمانان می‌توانند در کنار شلوغی‌، هیجان و هیاهوی ورزش‌ها و امکانات تفریحی، سکوت و آرامش را در اتاق‌ها یا مراکز اسپا و ماساژ هتل تجربه کنند. این هتل 11 طبقه از برج معروف و بلندترین برج دنیا را به خود اختصاص داده است.

امکانات هتل آرمانی دبی:

خدمات و امکانات تفریحی ورزشی هتل استخر سربسته و روباز، مرکز اسپا، سونا و جکوزی هستند؛ استخر هتل برای تمامی مهمانان رایگان بوده و در تمامی فصول سال از ساعت 10 الی 19 فعالیت دارد، در کنار استخر بار موجود است که انواع نوشیدنی‌ها را برای شما سرو می‌کند. بعد از یک روز تفریح و دیدن شهر می‌‌توانید در مرکز اسپا هتل با انواع ماساژ‌ها آرامش را به خود هدیه دهید، استفاده از این خدمات همگی شامل هزینه‌های جداگانه و متفاوت می‌شوند. در کنار مرکز اسپا و در بخش سلامتی سالن مجهز بدن‌سازی هتل قرار دارد که می‌توانید بدون محدودیت از آن استفاده کنید و برنامه تمرینی خود را در زمان سفر نیز دنبال کنید. هتل آرمانی دبی دارای رستوران‌های حرفه‌ای است. صبحانه هر روز با منوی بوفه باز و رایگان ارائه می‌شود؛ ناهار و شام با هزینه جداگانه و منوی انتخابی در دسترس است و سرآشپز‌های حرفه‌ای هتل طعم واقعی و لذیذ غذا‌های محلی و بین‌المللی را با جادوی ادویه‌ها برای شما فراهم می‌کنند. ترانسفر فرودگاهی و سیستم تور گشت شهری نیز موجود است که با هزینه‌های جداگانه و رزرو قبلی برای شما تدارک دیده می‌شود. برای علاقه مندان کرایه خودرو نیز فراهم است و می‌توانند با پرداخت هزینه و اجاره خودرو مورد علاقه خود به دیدن شهر بروند. یک مرکز تجاری برای انواع برنامه‌ها و جلسه‌ها در دسترس است؛ این مرکز شامل هزینه جداگانه شده و خدماتی نظیر اینترنت پرسرعت کابلی، پذیرایی، سالن‌‌‌‌‌‌های دارای عایق صدا و سیستم ویدئوپروژکتور است. اینترنت وای‌فای رایگان در تمامی اتاق‌ها و نقاط عمومی هتل به صورت رایگان در دسترس مهمانان قرار دارد. پارکینگ برای مهمانانی که با خودرو وارد می‌شوند کاملا رایگان عرضه می‌شود و آنها بدون نیاز به هماهنگی و رزرو می‌توانند از پارکینگ امن هتل استفاده نمایند. آسانسور نیز برای دسترسی آسان تر و راحت تر به طبقات قرار داده شده است. همچنین فروشگاه‌هایی برای راحتی در تهیه انواع سوغاتی در دسترس است. دیگر امکانات رفاهی هتل شامل کمک‌های پزشکی، خدمات خشک‌شویی و اتوشویی، آرایشگاه، دربان، حمل و نگهداری چمدان می‌شود. هتل آرمانی برای کودکان نیز امکانات ویژه‌ای در نظر گرفته است تا آنها نیز از تمامی لحظات خود لذت ببرند؛ این امکانات شامل سالن بازی، پخش انیمیشن به صورت دسته جمعی و بازی‌های متنوع به همراه دیگر بچه‌ها در حضور مربیان است. تمامی مربیانی که در این سالن‌ها فعالیت می‌کنند آموزش دیده بوده و شما می‌توانید با خیال راحت کودک خود را به آنها بسپارید. برای امنیت هرچه بیشتر ورود بزرگ‌سالان به سالن بازی کودکان ممنوع بوده.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل آرمانی دبی:

شما در هتل آرمانی دبی انتخابی از 160 اتاق با طراحی خوب شامل اتاق‌های "Superior" و "Executive"، بیش از 80 اتاق خانوادگی متصل به هم و 30 سوئیت کاملاً مبله را دارا هستید و می‌توانید بر حسب نیاز و علاقه از بین آنها آزادانه انتخاب کنید. همه اتاق‌ها شامل حمام‌های معاصر با محصولات سازگار با محیط‌ زیست، تلویزیون صفحه تخت LED دارای تمامی کانال‌های ماهواره‌ای و بین‌المللی، دسترسی به اینترنت وای‌ فای رایگان تا سرعت 6 مگابیت در ثانیه، امکانات تهیه چای و قهوه در کنار کتری برقی، جعبه گاوصندوق و تهویه مطبوع دمایی به همراه ویژگی‌های پیشرفته هستند.

فاصله هتل آرمانی دبی تا:
- برج خلیفه: 50 متر
- فواره دبی: 300 متر
- میدان عمار: 450 متر
- پارک خیابان خلیج: 950 متر
- تفرجگاه مراسی: 1.2 کیلومتر
- پارک الخزان: 1.7 کیلومتر
- نمایشگاه حریم السلطان: 1.8 کیلومتر
- سیاره سبز دبی: 1.8 کیلومتر
- آبشار کانال آبی دبی: 2.4 کیلومتر
- پارک صفا: 3.2 کیلومتر
- پناهگاه حیات وحش راس الخور: 4.7 کیلومتر
- خانه سعید آل مکتوم: 8 کیلومتر
- دهکده میراث: 8 کیلومتر
- برج العرب: 11 کیلومتر
- باغ معجزه دبی: 16 کیلومتر
- فواره نخل: 17 کیلومتر
- آکواریوم شارجه: 17 کیلومتر
- نهر رودخانه دبی: 8 کیلومتر
- ساحل مرکاتو: 3.3 کیلومتر
- ساحل لامر: 4 کیلومتر
- ساحل جمیرا: 4.3 کیلومتر
- مترو برج خلیفه / دبی مال: 700 متر
- فرودگاه بین المللی دبی: 11 کیلومتر
- فرودگاه بین المللی شارجه: 29 کیلومتر

** ساعت تحویل اتاق: 12:00 / ساعت تخلیه اتاق 14:00 **

برای رزرو تورهای دبی با بهترین قیمت در آژانس مسافرتی اسطوره بیستون می‌توانید:
1. با شماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2. به قسمت تماس با ما در منوی سایت مراجعه و درخواست خود را به همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3.مراجعه حضوری: از ساعت 9 صبح الی 6 بعد از ظهر به آدرس تهران، خیابان دکتر بهشتی، جنب مترو شهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات هتل آرمانی دبی ‌
رستوران فروشگاه تلویزیون در لابی سرویس گشت شهری آسانسور پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات پذیرش 24 ساعته کافه بار ترانسفر فرودگاهی مرکز تجارت اعلام حریق اجاره خودرو روزنامه ویلچر خدمات معلولین تلویزیون در لابی اتو شویی منوی غذای کودک خدمات دربان و نگهبان نگهداری از چمدان خدمات مبادله ارز خدمات تور و بلیط تاکسی سرویس حمل چمدان دوربین مدار بسته فضای مخصوص سیگار
خدمات 24 ساعته در اتاق مینی بار سشوار یخچال سیستم تهویه مطبوع حمام وان خدمات روزانه اتاق بطری آب قهوه/چای تلفن تلویزیون میزکار آباژور سیستم تنظیم هوا لوازم بهداشتی گاو صندوق
استخر رو باز جکوزی باشگاه بدنسازی استخر سرپوشیده ماساژ سونا استخر
سالن بازی کودکان چترآفتاب کلاب‌های شبانه استخر میز نوشیدنی
کافی نت اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق اینترنت در لابی
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2