آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل سنت رجیس دبی

هتل سنت رجیس دبی
the st. regis dubai, the palm Hotel دبی
درجه هتل:
سنت رجیس دبی

چرا سنت رجیس دبی The St. Regis Dubai, The Palm ؟

سنت رجیس دبی، پالم خدمات سفارشی، آیین‌های جشن و غذاهای نفیس را ارائه می‌دهد. ۲۶۴ اتاق مجلل و ۲۶ سوئیت زیبا، راحتی مجلل و چشم‌انداز وسیعی از نخل جمیرا، خلیج فارس و خط افق دبی را از طریق پنجره‌های کف تا سقف به نمایش می‌گذارند.

امکانات سنت رجیس دبی:

خدمات و امکانات تفریحی ورزشی هتل استخر سربسته، مرکز اسپا، سونا و جکوزی هستند؛ استخر هتل برای تمامی مهمانان رایگان بوده و در تمامی فصول سال از ساعت 10 الی 19 فعالیت دارد، در کنار استخر بار موجود است که انواع نوشیدنی‌ها را برای شما سرو می‌کند. بعد از یک روز تفریح و دیدن شهر می‌‌توانید در مرکز اسپا هتل با انواع ماساژ‌ها آرامش را به خود هدیه دهید، استفاده از این خدمات همگی شامل هزینه‌های جداگانه و متفاوت می‌شوند. در کنار مرکز اسپا و در بخش سلامتی سالن مجهز بدن‌سازی هتل قرار دارد که می‌توانید بدون محدودیت از آن استفاده کنید و برنامه تمرینی خود را در زمان سفر نیز دنبال کنید. ساعت استفاده از تمامی امکانات گفته شده برای خانم‌ها و آقایون جداگانه است. در لابی هتل امکاناتی همچون سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون، سیستم اعلام حریق و هشدار، کپسول‌های آتش نشانی، حمل و نگهداری چمدان، صندوق امانات، آسانسور برای دسترسی آسان تر به طبقات بالا و ... قرار داده شده است که بعضی از آنها شامل هزینه‌های جداگانه‌ای می‌شوند. پذیرش 24 ساعته فعالیت می‌کند و در تمام طول روز پاسخ‌گویی سوالات شما است کارکنان به زبا‌نهای آلمانی، انگلیسی و روسی صحبت میکنند؛ از دیگر امکانات موجود در هتل می‌توان به تبدیل ارز، خدمات پرستار و نگهداری از کودکان، اتوشویی، خشک‌شویی، فکس، فتوکپی هستند. امکانات غذاخوری هتل شامل  رستوران‌ها و بارها می‌شود که انواع غذا‌های محلی، بین‌المللی و دریایی را با منو‌های بوفه و انتخابی ارائه می‌دهند؛ صبحانه هر روز در رستوران اصلی هتل با منوی بوفه برای تمامی مهمانان به صورت رایگان سرو می‌شود؛ دیگر رستوران‌ها در وعده‌های ناهار و شام پذیرای مهمانان هستند و برای استفاده شامل هزینه‌های جداگانه‌ای برای هر نفر می‌شوند؛ بار هتل نیز در لابی قرار دارد، البته علاوه بر بار لابی باراستخر نیز در پشت بام هتل و کنار استخر موجود است که انواع نوشیدنی‌ها و دسر‌ها را برای شما آماده می‌کند. برای افراد معلول و ناتوان امکانات ویژه‌ای در اتاق‌ها و فضای هتل در نظر گرفته شده است. یک مرکز تجاری برای انواع برنامه‌ها و جلسه‌ها در دسترس است؛ این مرکز شامل هزینه جداگانه شده و خدماتی نظیر اینترنت پرسرعت کابلی، پذیرایی، سالن‌‌‌‌‌‌های دارای عایق صدا و سیستم ویدئوپروژکتور است. اینترنت وای‌فای رایگان در تمامی اتاق‌ها و نقاط عمومی هتل به صورت رایگان در دسترس مهمانان قرار دارد.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های سنت رجیس دبی:

در تمامی اتاق‌ها امکانات تهویه مطبوع و گرمایش مرکزی، تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، خط تلفن مستقیم، گاوصندوق به همراه شارژر، کمد لباس، مینی‌بار( شامل هزینه جداگانه ) و امکانات چای و قهوه به همراه کتری برقی رایگان هستند؛ حمام‌های هتل مجهز به دوش اختصاصی، لوازم آرایشی و بهداشتی، سشوار، حوله و دمپایی به صورت بسته بندی و به تعداد نفرات اتاق هستند. بعضی از اتاق‌ها دارای بالکن یا تراس با منظره دریا و همچنین وان در حمام هستند؛ در صورت درخواست تخت مخصوص کودکان و تخت اضافی برای شما فراهم می‌شود و هردو شامل هزینه جداگانه می‌شوند.

فاصله سنت رجیس دبی تا:
- فواره نخل: 2.4 کیلومتر
- گردشگاه برج دریاچه جمریا: 4.2 کیلومتر
- برج العرب: 6 کیلومتر
- پارک حوض البرشا: 6 کیلومتر
- پارک سوقیم: 7 کیلومتر
- باغ معجزه دبی: 12 کیلومتر
- پارک صفا: 13 کیلومتر
- آبشار کانال آبی دبی: 14 کیلومتر
- تفرجگاه مراسی: 16 کیلومتر
- سیاره سبز دبی: 16 کیلومتر
- نمایشگاه حریم السلطان: 16 کیلومتر
- برج خلیفه: 16 کیلومتر
- فواره دبی: 16 کیلومتر
- میدان عمار: 17 کیلومتر
- نهر رودخانه دبی: 24 کیلومتر
- ساحل پالم وست: 500 متر
- ساحل فروند: 550 متر
- ساحل فروند پی: 600 متر
- ساحل فروند بی: 700 متر
- ساحل فروند او: 750 متر
- ایستگاه قطار الاتحاد پارک مونوریل: 650 متر
- مترو نخیل: 3.4 کیلومتر
- فرودگاه بین المللی آل مکتوم: 25 کیلومتر
- فرودگاه بین المللی دبی: 28 کیلومتر
- فرودگاه بین المللی شارجه: 45 کیلومتر

** ساعت تحویل اتاق: 12:00 / ساعت تخلیه اتاق 14:00 **

برای رزرو تورهای دبی با بهترین قیمت در آژانس مسافرتی اسطوره بیستون می‌توانید:
1. با شماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2. به قسمت تماس با ما در منوی سایت مراجعه و درخواست خود را به همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3.مراجعه حضوری: از ساعت 9 صبح الی 6 بعد از ظهر به آدرس تهران، خیابان دکتر بهشتی، جنب مترو شهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات سنت رجیس دبی ‌
رستوران فروشگاه تلویزیون در لابی آسانسور پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات پذیرش 24 ساعته کافه بار ترانسفر فرودگاهی خودپرداز اعلام حریق رمپ روزنامه تلویزیون در لابی دستگاه واکس کفش اتو شویی خدمات دربان و نگهبان سرویس لانژ نگهداری از چمدان خدمات تور و بلیط حمل چمدان دوربین مدار بسته فضای مخصوص سیگار
خدمات 24 ساعته در اتاق مینی بار سشوار یخچال سیستم تهویه مطبوع حمام خدمات روزانه اتاق بطری آب قهوه/چای تلفن تلویزیون میزکار آباژور سیستم تنظیم هوا لوازم بهداشتی گاو صندوق
استخر رو باز جکوزی باشگاه بدنسازی ماساژ سونا استخر
اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق اینترنت در لابی
چترآفتاب کلاب‌های شبانه استخر میز نوشیدنی
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2