آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل گلدن سندز کریک دبی

هتل گلدن سندز کریک دبی
golden sands creek Hotel دبی
درجه هتل:
هتل گلدن سندز کریک

چرا هتل گلدن سندز کریک Golden Sands Hotel Creek ؟

"Golden Sands Hotel Creek" در جلوی نهر دبی قرار دارد که توسط بازار‌های محلی منحصر به فرد دبی احاطه شده است. هتل گلدن سندز کریک هتلی پنج ستاره است که اتاق‌ها و سوئیت‌های شیک خود را با چشم‌اندازهای دیدنی از نهر دبی و خط افق شهر را ارائه می‌دهد. هتل در موقعیت ایده آلی که فقط چند دقیقه از منطقه مالی، فرودگاه و جاذبه‌های محلی فاصله دارد ساخته شده است. هتل گلدن سندز تا بسیاری از جاذبه‌های دبی مانند بازار طلا و منسوجات و همچنین تا فرودگاه بین‌المللی دبی 10 دقیقه با ماشین فاصله دارد. شاتل فرودگاه در صورت درخواست در دسترس است. پارکینگ رایگان با خدمت در ملک موجود است.

امکانات هتل گلدن سندز کریک:

هتل پنج ستاره گلدن سندز کریک با یک استخر و بار روی پشت بام با منظره پانوراما از نهر دبی، شهر و دریای عرب، در کنار بازارچه‌های محلی واقع شده است. هتل انواع غذا‌های بین‌المللی را در رستوران "The Great Oaks" ارائه می‌دهد؛ تمامی غذا‌های مدیترانه‌ای را می‌توانید در رستوران "Bounissimo" در طبقه همکف امتحان کنید. شما می‌توانید روز خود را با یک قهوه از کافه "Frenchie" شروع کنید. شما همچنین این امکان را دارید که بوسیله تلفن‌هایی که در تمامی اتاق‌ها قرار دارند از کافی‌شاپ هتل سفارش دهید و درب اتاقتان تحویل بگیرید. پذیرش 24 ساعته فعالیت می‌کند. کارکنان به زبان‌های انگلیسی و عربی صحبت می‌کنند. سرویس اتاق به صورت روزانه ارائه می‌شود؛ ملحفه‌ها و حوله‌ها در اخر هر اقامت شسته و تعویض می‌شوند؛ اینترنت رایگان به صورت وای‌فای در تمامی نقاط عمومی هتل و اتاق‌ها ارائه می‌شود. اگر به صورت کاری سفر کرده‌اید امکانات ویژه‌ای نظیر خدمات مبادله ارز، مرکز تجارت و همچنین سالن‌ها و اتاق‌های مجهز ویدئو کنفرانس در نظر گرفته شده است که می‌توانید با پرداخت هزینه جداگانه از آنها بهره‌مند شوید. دیگر امکانات رفاهی هتل ، خدمات خشک‌شویی و اتوشویی، دربان، حمل و نگهداری چمدان هستند. فروشگاه برای تهیه انواع سوغاتی در دسترس است.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل گلدن سندز کریک:

اتاق‌های "Golden Sands-Dubai Creek" دارای دکوراسیون معاصر، حمام‌های مرمری و مناظر دید از نهر و خط افق شهر هستند. همه اتاق‌ها مجهز به تخت خواب‌هایی لوکس هستند تا خوابی راحت را به شما هدیه دهند. در تمامی اتاق‌ها امکانات تهویه مطبوع و گرمایش مرکزی، تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، خط تلفن مستقیم، گاوصندوق به همراه شارژر، کمد لباس، مینی‌بار(شامل هزینه جداگانه) و امکانات چای و قهوه به همراه کتری برقی رایگان هستند؛ حمام‌های هتل مجهز به دوش اختصاصی، لوازم آرایشی و بهداشتی، سشوار، حوله و دمپایی به صورت بسته بندی و به تعداد نفرات اتاق هستند. در صورت درخواست تخت مخصوص کودکان و تخت اضافی برای شما فراهم می‌شود و هردو شامل هزینه جداگانه می‌شوند.

فاصله هتل گلدن سندز کریک تا:
- پارک دیره دوبی: 850 متر
- پل شناور: 1.5 کیلومتر
- البستکیه: 2 کیلومتر
- موزه دبی: 2.2 کیلومتر
- دهکده میراث: 3 کیلومتر
- خانه سعید آل مکتوم: 3 کیلومتر
- رستوران مولانا: 200 متر
- پناهگاه حیات وحش راس الخور: 8 کیلومتر
- نمایشگاه حریم السلطان: 8 کیلومتر
- برج خلیفه: 8 کیلومتر
- سیاره سبز دبی: 8 کیلومتر
- فواره دبی: 8 کیلومتر
- آکواریوم شارجه: 9 کیلومتر
- آبشار کانال آبی دبی: 11 کیلومتر
- موزه میراث شارجه: 13 کیلومتر
- موزه تمدن اسلامی: 14 کیلومتر
- برج العرب: 19 کیلومتر
- نهر رودخانه دبی: 1.9 کیلومتر
- ساحل لامر: 7 کیلومتر
- ساحل شمالی: 7 کیلومتر
- پارک ساحلی الممزار: 7 کیلومتر
- ایستگاه مترو میدان تراینیون: 850 متر
- فرودگاه بین المللی دبی: 5 کیلومتر
- فرودگاه بین المللی شارجه: 21 کیلومتر
- فرودگاه بین المللی آل مکتوم: 44 کیلومتر

** ساعت تحویل اتاق: 12:00 / ساعت تخلیه اتاق 14:00 **

برای رزرو تورهای دبی با بهترین قیمت در آژانس مسافرتی اسطوره بیستون می‌توانید:
1. با شماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2. به قسمت تماس با ما در منوی سایت مراجعه و درخواست خود را به همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3.مراجعه حضوری: از ساعت 9 صبح الی 6 بعد از ظهر به آدرس تهران، خیابان دکتر بهشتی، جنب مترو شهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات هتل گلدن سندز کریک ‌
رستوران فروشگاه تلویزیون در لابی آسانسور پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات پذیرش 24 ساعته کافه بار مرکز تجارت نمازخانه اعلام حریق روزنامه تلویزیون در لابی اتو شویی منوی غذای کودک خدمات دربان و نگهبان نگهداری از چمدان تاکسی سرویس حمل چمدان دوربین مدار بسته فضای مخصوص سیگار
خدمات 24 ساعته در اتاق مینی بار سشوار یخچال سیستم تهویه مطبوع تراس حمام خدمات روزانه اتاق قهوه/چای تلفن تلویزیون میزکار آباژور سیستم تنظیم هوا لوازم بهداشتی گاو صندوق
استخر رو باز جکوزی باشگاه بدنسازی تنیس ماساژ استخر
اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق اینترنت در لابی
چترآفتاب کلاب‌های شبانه استخر میز نوشیدنی
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2