آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل شرایتون گرند تفلیس

هتل شرایتون گرند تفلیس
sheraton grand tbilisi Hotel تفلیس
درجه هتل:
هتل شرایتون گرند تفلیس

چرا هتل شرایتون گرند تفلیس Sheraton Grand Tbilisi Hotel

هتل شرایتون گرند تفلیس کاخ متخی یکی از هتل‌های بسیار مشهور و پنج ستاره در شهر تفلیس گرجستان است که حدوداً ۳۵۰ متر تا ایستگاه مترو فاصله دارد و از دسترسی خوبی به مناطق دیدنی تفلیس دارد. این هتل جزو هتل‌های معروف زنجیره ای شرایتون در سرتاسر جهان می‌باشد. باتوجه به پنج ستاره بودن این هتل می‌توانید اقامتی لاکچری و پر امکاناتی داشته باشید.

خدمات و امکانات هتل شرایتون گرند تفلیس Sheraton Grand Tbilisi Hotel

از امکانات این هتل می‌توان به پذیرش 24 ساعته اشاره کرد که از مهمانان استقبال می‌کنند و پرسنل در این مجموعه به زبان‌های انگلیسی، گرجستانی و روسی تسلط دارند و هر یک از این پرسنل آماده پاسخگویی به سؤالات مربوطه به جاذبه‌های دیدنی و تاریخی هستند. برای مهمانانی که قصد برگذاری جلسات خود را در هتل دارند نیز اتاق‌های کنفرانس با عایق صدا در نظر گرفته شده که نیاز به هماهنگی با پذیرش و پرداخت هزینه‌‌ای اضافی است همچنین اگر با کمبود پول نقد مواجه شدید می‌توانید از دستگاه ATM موجود در هتل بهره ببرید. وجود دستگاه فکس و فتوکپی به شما کمک می‌کند تا راحت تر کارهای اداری خود را انجام دهید. صندوق امانات، باربر، نگهبانی و خدمات خشکشویی و اتوکشی با پرداخت هزینه مجزا، برای راحتی و آسایش شما فراهم شده است.
برای شنا به استخر روباز و یا سرپوشیده می‌توانید بروید و یا اگر علاقه‌مند به ورزش هستید باشگاه بدنسازی در هتل برای شما تعبیه شده است. مهمانان می‌توانند پس از شنا و آب تنی در استخر، به مرکز اسپای هتل مراجعه کرده و از خدمات درمانی و ریلکسیشن شامل ماساژ دست، سر، گردن، پشت، پا و ماساژ فول بادی بهره مند شوند. همچنین، در این مرکز استفاده از سونا نیز امکان پذیر است. مهمانان می‌توانند نیم روزی را صرف استفاده از حمام ترک هتل بکنند و کل خستگی‌ها و اضطراب ها را از بدنشان دفع کرده و پوستشان را لطیف و شاداب نمایند. یک سالن زیبایی نیز در هتل وجود دارد که مهمانان می‌توانند برای دریافت خدمات مراقبتی و زیبایی به آن مراجعه کنند. 
دسترسی به اینترنت وای فای در مکان‌های عمومی فراهم شده است و امکان پارک خودرو در پارکینگ برای کسانی که علاقه به سفر به این مکان با خودروی شخصی خود را دارند نیز در نظر گرفته شده است. استعمال دخانیات در هتل مجاز نمی‌باشد بجز مکان‌های اختصاص یافته برای این منظور. 
هتل دارای سه رستوران است که در آن انواع غذاهای محلی، بین المللی، آمریکایی و ... سرو می‌گردد. در رستوران feast غذاهای بین‌المللی به‌صورت سلف‌سرویس و منویی، رستوران Ati غذاهای محلی در وعده شام به‌صورت منویی و رستوران Craft House Bar غذاهای آمریکایی به‌صورت منویی سرو می‌کنند. توجه داشته باشید که وعده صبحانه به‌صورت سلف‌سرویس هر روز صبح در این رستوران ارائه می‌شود. یک رستوران نیز در طبقه آخر و بر روی پشت‌بام واقع‌شده است. علاوه بر غذا می‌توانید انواع نوشیدنی‌ها را نیز در این قسمت سفارش دهید. 

اتاق‌ها و امکانات هتل شرایتون گرند تفلیس Sheraton Grand Tbilisi Hotel

اتاق‌های هتل شرایتون گرند با رنگ‌های روشن دکور شده است. بزرگی اتاق‌ها فضای کافی را در اختیارتان می‌گذارد و می‌توانید در اتاق‌هایی با امکانات رفاهی عالی ، اقامت خوشایندی داشته باشید. برخی اتاق‌ها دارای تراس اختصاصی نیز می‌باشند و پنجره‌های بزرگ که نور مناسب و چشم انداز زیبای شهر را به معرض نمایش می‌گذارد. این هتل در مجموع دارای 220 اتاق می‌باشد هر یک از 24 اتاق‌ مجهز به سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون ال سی دی، دستگاه چای ساز و قهوه ساز و یخچال با مینی بارمی‌باشد. یک حمام شخصی نیز در اتاق‌ها وجود دارد که در آن امکاناتی نظیر وسایل آرایشی و بهداشی و سشوار تعبیه شده است. 

انواع اتاق‌ها:

- کینگ ممتاز، دسترسی به سالن کلوب، اتاق مهمان بزرگتر، 1 پادشاه 1 تخت دونفره فوق العاده بزرگ
- Executive King، اتاق مهمان بزرگتر، 1 King 1 تخت دونفره فوق العاده بزرگ
- لوکس کینگ با بالکن، اتاق مهمان، 1 پادشاه، نمای شهر 1 تخت دونفره فوق العاده بزرگ
- دولوکس توئین، اتاق مهمان، 2 تخت (تخت) دو نفره/یک نفره 2 تخت یک نفره
- لوکس کینگ، اتاق مهمان، 1 کینگ تخت دونفره فوق العاده بزرگ
- سوئیت اجرایی، سوئیت 1 خوابه، 1 کینگ، نمای شهر، بالکن 1 تخت دونفره فوق العاده بزرگ+
- Executive Twin، اتاق مهمان بزرگتر، 2 تخت(های) دو نفره/یک نفره 2 تخت یک نفره بالکن دوقلو ممتاز، دسترسی به سالن باشگاه، اتاق مهمان بزرگتر2 تخت یک نفره+
- دولوکس توئین با بالکن، اتاق مهمان، 2 تخت (تخت) دو نفره/یک نفره 2 تخت یک نفره

فاصله هتل تا:

- فاصله تا میدان آزادی: ۱.۹ کیلومتر
- فاصله تا برج پخش تلویزیون تفلیس: ۳.۲ کیلومتر
- فاصله تا سالن کنسرت تفلیس: ۳.۸ کیلومتر
- فاصله تا میدان هروس: ۴.۳ کیلومتر

**ساعت تحویل اتاق : 15:00 __ ساعت تخلیه اتاق : 12:00 **

برای رزرو تورهای تفلیس بابهترین قیمت درآژانس مسافرتی اسطوره بیستون میتوانید:
1. باشماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2.به قسمت تماس با ما درمنوی سایت مراجعه ودرخواست خود رابه همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان دراسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3.مراجعه حضوری: ازساعت 9 صبح الی 6 بعدازظهربه آدرس تهران، خیابان دکتربهشتی، جنب متروشهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات هتل شرایتون گرند تفلیس ‌
رستوران فروشگاه ورود مجاز حیوانات آسانسور رستوران فضای باز پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات کافی شاپ فضای باز پذیرش 24 ساعته بار ترانسفر فرودگاهی سالن کنفرانس مرکز تجارت خودپرداز ویلچر خدمات معلولین اتو شویی خدمات دربان و نگهبان آرایشگاه فضای مخصوص سیگار
مینی بار سشوار یخچال سیستم تهویه مطبوع تراس حمام خدمات روزانه اتاق بطری آب سبدمیوه صبحانه در اتاق قهوه/چای تلفن تلویزیون میزکار لپ تاپ سیستم تنظیم هوا
استخر رو باز باشگاه بدنسازی استخر سرپوشیده ماساژ سونا حمام ترکی
سونا چترآفتاب
کافی نت اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2