آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل آیبیس بودجت سنتر تفلیس

هتل آیبیس بودجت سنتر تفلیس
ibis budjet center Hotel تفلیس
درجه هتل:
هتل آیبیس بودجت سنتر

چرا هتل آیبیس بودجت سنتر Ibis Budjet Center Hotel 

هتل آبیس بودجت هتلی سه ستاره و در شهر زیبای تفلبیس قرار گرفته است. این هتل دارای اتاق‌ها و لابی رنگارنگ و مدرن می‌باشد و از لحاظ موقعیت مکانی حدود 1 کیلومتر تا تاتر اوپرا و 1.8 کیلومتر تا میدان مشهور آزادی فاصله دارد.

خدمات و امکانات هتل آیبیس بودجت سنتر Ibis Budjet Center Hotel 

کانتر پذیرش 24 ساعته در هتل فعالیت می‌کند و پاسخگوی تمامی سوالات مسافران با روی خوش می‌باشند و پرسنل مجرب و به زبان‌های روسی، انگلیسی و گرجی تسلط دارند و برای ارتباط گرفتن با آن‌ها جای نگرانی نمی‌باشد. 
هر روز صبح منوی متنوعی از صبحانه فوق‌العاده قاره ای به صورت بوفه برای مهمانان سرو می‌شود همچین در رستوران هتل نیز انواع غذاهای گرجی و بین‌المللی نیز ارائه می‌شود و منویی برای کودکان نیز در نظر گرفته شده است. دسترسی به اینترنت وای فای در مکان‌های‌عمومی هتل آبیس بودجت سنتر فراهم شده است تا مسافران بتوانند در طول سفر با دوستان در ارتباط باشند؛ همچنین اگر با مقاصد کاری به سفر رفته اید می‌توانید از اتاق جلسات و خدمات آن مانند دستگاه فکس و فتوکپی استفاده کنید ضمنا امکانات و خدماتی مانند آسانسور و ویلچر برای رفاه افراد ناتوان و کم توان نیز در نظر گرفته شده است. فضای سبز موجود در این هتل زیبایی آن را دو چندان کرده است  و می‌توانید در آن هوایی تازه کنید. اگر شما در سفر به تفلیس اقامت در هتل آبیس بودجت را انتخاب کرده‌اید نگران اشیاء قیمتی و مدارک مهمی‌ که همراه دارید نباشید. شما می‌توانید با خیال راحت اشیاء گران‌بها، پول نقد و مدارک مهم‌تان را به صندوق امانات هتل آیبیس با خیال راحت بسپارید. علاوه بر خدمات ذکر شده خشکشویی و اتوشویی نیز در دسترس می‌باشد.

اتاق‌ها و امکانات هتل آیبیس بودجت  Ibis Budjet Center Hotel

هتل آیبیس بودجت دارای 158 اتاق می‌باشد. اتاق‌های هتل آیبیس بودجت تفلیس مجهز به امکانات رفاهی ویژه‌ای هستند از جمله این امکانات ویژه می‌توان به داشتن سرویس بهداشتی و حمام اختصاصی، داشتن مینی بار که مرتباً توسط کارکنان شارژ می‌شود. تلویزیون صفحه تخت اختصاصی، وای فای رایگان، تختخواب‌های لوکس و راحت، سیستم تهویه مطبوع، سیستم سرمایشی و گرمایشی مطلوب و … اشاره کرد.

انواع اتاق‌ها:

- اتاق استاندارد دو نفره 1 تخت دونفره
- اتاق سه تخته استاندارد 1 تخت یک نفره و 1 تخت دونفره
- اتاق خانوادگی 1 تخت دونفره
- اتاق سه نفره هوشمند 1 تخت یک نفره و 1 تخت دونفره
- اتاق دوقلو استاندارد 2 تخت یک نفره
- اتاق دو نفره هوشمند 1 تخت دونفره

فاصله هتل تا:

- فاصله تا کافه استامبا 157m
- فاصله تا رستوران کتو اند کوته 215m
- فاصله تا رستوران برد اند واین 278m
- فاصله تا خانه خینکالی 373m
- فاصله تا خیابان روستاولی 324m
- فاصله تا گالری تی بی سی 552m
- فاصله تا مجسمه شوتا روستاولی 635m
- فاصله تا سیرک تفلیس 872m
- فاصله تا فرودگاه بین المللی تفلیس 15.2km

**ساعت تحویل اتاق : 14:00 _ساعت تخلیه اتاق : 12:00 **

برای رزرو تورهای تفلیس بابهترین قیمت درآژانس مسافرتی اسطوره بیستون میتوانید:
1. باشماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2.به قسمت تماس با ما درمنوی سایت مراجعه ودرخواست خود رابه همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان دراسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3.مراجعه حضوری: ازساعت 9 صبح الی 6 بعدازظهربه آدرس تهران، خیابان دکتربهشتی، جنب متروشهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات هتل آیبیس بودجت سنتر ‌
رستوران سرویس گشت شهری پارکینگ خشکشویی صندوق امانات پذیرش 24 ساعته ترانسفر فرودگاهی اعلام حریق ویلچر خدمات معلولین اتو شویی فضای سبز منوی غذای کودک نگهداری از چمدان تاکسی سرویس فضای مخصوص سیگار
مینی بار سشوار یخچال سرویس بهداشتی فرنگی سیستم تهویه مطبوع حمام خدمات روزانه اتاق بطری آب قهوه/چای تلفن تلویزیون میزکار
کافی نت اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2