آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل آتو تفلیس

هتل آتو تفلیس
tbilisi airport - atu Hotel تفلیس
درجه هتل:
هتل آتو

چرا هتل آتو ATU Hotel

هتل آتو یکی از هتل‌های سه ستاره گرجستان می‌باشد که سالانه تعدادی از گردشگران این هتل را برای اقامت خود در تفلیس انتخاب می‌کنند. و با توجه به سه ستاره بودن آن می‌توانید اقامتی ساده و معمولی داشته باشید.

خدمات و امکانات هتل آتو  ATU Hotel

پرسنل پذیرش ۲۴ ساعته هتل مهمانان را در هر زمینه‌ای راهنمایی و هدایت می‌کنند و به دو زبان انگلیسی و گرجی مسلط هستند همچنین در هتل برای راحتی شما صرافی نیز تعبیه شده است. محل پیک نیک امکانات باربیکیو تراس باغ در هتل برای پر کردن اوقات شما ارائه شده است. اگر با ماشین شخصی به این هتل می‌روید و یا قصد اجاره خودرو را دارید خوب است بدانید که هتل مجهز به پارکینگ اختصاصی می‌باشد ضمنا اینترنت وای فای رایگان در سر تا سر هتل قابل دسترس است.
هتل آتو دارای دو رستوران می‌باشد که هر یک از آن‌ها غذا های با کیفیتی سرو می‌کنند در منوی این رستوران‌ها انواع غذاهای محلی تفلیس و همچنین انواع غذاهای ‏بین‌المللی به چشم می‌خورد. یکی از خدمات ویژه هتل آتو ترانسفر فرودگاهی و حمل‌ونقل درون‌شهری است. شما با اقامت در این هتل می‌توانید به‌راحتی برای گردش در تمام نقاط شهر تفلیس و دیدن جاذبه‌های گردشگری آن از سیستم حمل‌ونقل اختصاصی آن استفاده کنید لازم بذکر می‌باشد هتل دارای سالن کنفرانس و اتاق جلسات می‌باشد که میهمانان در صورت نیاز می‌توانند از این فضاها و امکانات موجود در آنها استفاده کنند.

اتاق‌ها و امکانات هتل آتو ATU Hotel

هتل آتو گرجستان، به طور کلی سیزده اتاق دارد. هر سیزده اتاق این هتل سه ستاره بسیار تمیز، راحت و مدرن هستند. از جمله امکاناتی که داخل هر سیزده اتاق هتل آتو گرجستان وجود دارد، می‌توان به سیستم تهویه هوا، چای ساز و قهوه ساز، حمام اختصاصی به همراه لوازم بهداشتی و آرایشی رایگان، تراس، تلویزیون ماهواره ای، مینی بار، سیستم گرمایشی و سرمایشی، اینترنت بی سیم رایگان، سرویس دهی شبانه روزی و ... اشاره کرد. همینطور دکوراسیون اتاق ها به سبک کلاسیک می‌باشد.

فاصله هتل تا:

- فاصله تا کلیسای جامع سامبا: ۵.۹ کیلومتر
- فاصله تا کاخ ریاست جمهوری: ۶.۴ کیلومتر
- فاصله تا کلیسای متخی: ۶.۴ کیلومتر
- فاصله تا پل صلح: ۶.۶ کیلومتر
- فاصله تا میدان آزادی: ۷.۲ کیلومتر

**ساعت تحویل اتاق : 14:00 _ ساعت تخلیه اتاق : 12:00 **

برای رزرو تورهای تفلیس بابهترین قیمت درآژانس مسافرتی اسطوره بیستون میتوانید:
1. باشماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2.به قسمت تماس با ما درمنوی سایت مراجعه ودرخواست خود رابه همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان دراسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3.مراجعه حضوری: ازساعت 9 صبح الی 6 بعدازظهربه آدرس تهران، خیابان دکتربهشتی، جنب متروشهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات هتل آتو ‌
رستوران پارکینگ خشکشویی صندوق امانات پذیرش 24 ساعته ترانسفر فرودگاهی سالن کنفرانس مرکز تجارت اجاره خودرو ویلچر خدمات معلولین اتو شویی فضای سبز خدمات تور و بلیط تاکسی سرویس
مینی بار سشوار یخچال سیستم تهویه مطبوع تراس حمام خدمات روزانه اتاق صبحانه در اتاق ناهار در اتاق تلفن تلویزیون میزکار لپ تاپ
استخر سرپوشیده اجاره دوچرخه
اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2