آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل پاین بی هالیدی ریزورت کوش آداسی

هتل پاین بی هالیدی ریزورت کوش آداسی
pine bay holiday resort Hotel کوش آداسی
درجه هتل:
هتل پاین بی هالیدی ریزورت

چرا هتل پاین بی هالیدی Pine Bay Holiday Resort 

هتل پاین بی هالیدی  Pine Bay Holiday Resort Hotel یکی از بهترین و لوکس ترین هتل‌های پنج ستاره شهر کوش آداسی می‌باشد. این هتل با بهترین خدمات در یکی از بهترین مناطق شهر در نزدیکی خلیج Camlimani کوش آداسی واقع شده است. از مزیت‌های هتل پاین بی هالیدی ریزورت ساحل اختصاصی می‌باشد. این هتل در سال 2014 به طور کامل بازسازی شده است. 

خدمات و امکانات هتل پاین بی هالیدی Pine Bay Holiday Resort      

از جمله امکانات رفاهی هتل پاین بی هالیدی Pine Bay Holiday Resort پذیرش و پاسخگویی ۲۴ ساعته این هتل به تمامی نیازات و کمبودات شما در طول اقامت است؛ شما می توانید در هر ساعتی از شبانه روز با بخش پذیرش هتل تماس بگیرید و مشکلات و نیاز های خود را به اشتراک بگذارید. افرادی که در قسمت پذیرش هتل  مشغول به کار هستند به ترکی و انگلیسی، آلمانی، اسپانیایی، فرانسوی، ایتالیایی هلندی  به شما خدمات می‌‍رسانند.
4 استخر مخصوص کودک و زمین بازی، خیال خانواده ها را در حین این سفر راحت می‌کند و مهمانانی که کودک خردسال با خود به همراه دارند می‌توانند با صرف هزینه ای جداگانه برای کودک خود پرستار بچه استخدام کنند و خود به تفریح بپردازند. برای تفریح بیشتر می‌توان کودکان را به کلاب ویژه آن‌ها برد. در آن جا اسباب بازی‌های فراوانی در اختیارشان قرار می‌گیرد. از طرفی یک باغ زیبا و فضای سبز در محوطه هتل پاین بی هالیدی Pine Bay Holiday Resort دارد که مهمانان می‌توانند در آن قدم بزنند و از آرامش فضای آن استفاده کنند. این هتل ساحل اختصاصی با چتر آفتاب، سالن بدنسازی، 5 زمین تنیس، مینی گلف، زمین بسکتبال برای رفاه شما عزیزان ارائه کرده است. علاوه بر ساحل اختصاصی، در کناره استخرهای سر باز هتل نیز نیمکت‌های آفتاب‌گیر متعددی را پیدا خواهید کرد. استفاده از این استخرها در همه روزهای سال برای همه سنین مجاز و رایگان است. همچنین خدمات ویژه آبی مانند قایقرانی، ژیمناستیک آبی و اردوهای شبانه آبی را در اختیار مهمانان عزیز خود قرار می‌دهد تا بتوانند از تک تک لحظات خود لذت ببرند و سرگرم شوند.
در رستوران هتل پاین بی هالیدی کوش آداسی منویی گسترده انواع غذاهای بین‌المللی سرو می‌شود. رستوران هتل صبحانه کامل را بصورت سلف سرویس به مسافران خود ارائه می‌دهد. صبحانه از ساعت 07:00 الی 10:30 سرو می‌شودهمچنین در مجموع 9 بار در هتل  وجود دارد. برای کودکان نیز منوی مخصوصی در رستوران ارائه می‌شود و برای افرادی که دارای رژیم خاصی هستند، منوی ویژه در نظر گرفته‌شده است.

اتاق‌ها و امکانات هتل پاین بی هالیدی Pine Bay Holiday Resort

این هتل دارای 641 اتاق می‌باشد که با رنگ‌های گرم دکور شده اند. اتاق‌های هتل دارای طراحی شیک و منظره‌ای فوق‌العاده هستند که اکثر آنها رو به دریا هستند و مجهز به یک دستگاه تلویزیون ، یخچال ، چای ساز و قهوه ساز می‌باشد که در طول اقامت می‌توانید از آن استفاده کنید. گاو صندوق از دیگر امکانات امنیتی هر اتاقی موجود می‌باشد. سرویس بهداشتی و حمام لوکس و زیبایی برای هر یک از اتاق‌ها تعبیه شده است و برای نظافت، کارکنان خدماتی بطور مرتب هر روز در ساعات خاصی نظافت اتاق‌ها را انجام می‌دهند لازم بذکر است برخی اتاق‌ها دارای تراس اختصاصی نیز می‌باشند و پنجره‌های بزرگ که نور مناسب و چشم انداز زیبای دریا را به معرض نمایش می‌گذارد.

انواع اتاق‌ها:

- اتاق استاندارد
- اتاق Superior
- اتاق کلاب استاندارد
- اتاق خانوادگی
- سوئیت
- سوئیت دلوکس
- سوئیت کینگ
- سوئیت کینگ دلوکس

فاصله هتل تا:

- فاصله تا پارک آبی آدالند ۸۵۰ متر
- فاصله تا پارک آبی فانتاسی ۱٫۹ کیلومتر
- فاصله تا قلعه ی کوش آداسی ۶ کیلومتر
- فاصله تا بازار بزرگ کوش آداسی ۶ کیلومتر
- فاصله تا خانه ی مریم مقدس ۸ کیلومتر
- فاصله تا عبادتگاه هادریان ۸ کیلومتر
- فاصله تا ساحل لیدیز ۸ کیلومتر
- فاصله تا ویرانه های افسوس ۸ کیلومتر
- فاصله تا عبادتگاه آرتمیس ۱۰ کیلومتر
- فاصله تا زمین گلف بین المللی کوش آداسی ۱۹ کیلومتر

**ساعت تحویل اتاق : 14:00 __ ساعت تخلیه اتاق : 12:00 **

برای رزرو تورهای کوش آداسی  بابهترین قیمت درآژانس مسافرتی اسطوره بیستون میتوانید:
1. باشماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2.به قسمت تماس با ما درمنوی سایت مراجعه ودرخواست خود رابه همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان دراسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3.مراجعه حضوری: ازساعت 9 صبح الی 6 بعدازظهربه آدرس تهران، خیابان دکتربهشتی، جنب متروشهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.


امکانات و خدمات هتل پاین بی هالیدی ریزورت ‌
رستوران فروشگاه تلویزیون در لابی آسانسور پرستار کودک رستوران فضای باز پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات کافی شاپ فضای باز پذیرش 24 ساعته بار ترانسفر فرودگاهی سالن کنفرانس مرکز تجارت خودپرداز اجاره خودرو روزنامه خدمات معلولین اتو شویی فضای سبز نگهداری از چمدان خدمات مبادله ارز خدمات تور و بلیط آرایشگاه فضای مخصوص سیگار
مینی بار سشوار یخچال سرویس بهداشتی فرنگی سیستم تهویه مطبوع تراس حمام وان خدمات روزانه اتاق بطری آب سبدمیوه صبحانه در اتاق قهوه/چای تلفن تلویزیون سیستم تنظیم هوا لوازم آرایشی لوازم بهداشتی گاو صندوق
استخر رو باز ورزش های آبی (غیر موتوری) استخر ویژه کودکان باشگاه بدنسازی استخر سرپوشیده تنیس ماساژ اجاره دوچرخه باشگاه بیلیارد سونا حمام ترکی
ساحل اختصاصی پارک آبی سالن بازی کودکان بیلیارد گلف چترآفتاب
کافی نت اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2