آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل فلیپر لاج پاتایا

هتل فلیپر لاج پاتایا
flipper lodge Hotel پاتایا
درجه هتل:
هتل فلیپر لاج

چرا هتل فلیپر لاج Flipper Lodge Hotel ؟

هتل فلیپر لاج هتلی سه ستاره ولی در عین حال دارای امکانات و خدماتی به روز با سطح بالاست است؛ فلیپر لاج مکانی فوق‌العاده برای استراحت با ریترم ملایم امواج و زمزمه‌های شیرین نسیم دریا و لذت بردن ازانواع فعالیت‌ها و سرگرمی‌ها در شهر زیبا و شاد پاتایا است. هتل فلیپر لاج تنها 100 متر از ساحل سنترال فستیوال پاتایا، 1 کیلومتر از آلکازار کاباره و تا فرودگاه سووارنابومی 85 کیلومتر فاصله دارد. خدمات ترانسفر فرودگاهی با هزینه قابل تنظیم است.

امکانات هتل فلیپر لاج:

امکانات تفریحی هتل استخر روباز ودر کنار آن تخت‌ها و صندلی‌های آفتاب در تراس آفتاب به همراه بار برای سرو انواع نوشیندی‌های سرد و گرم و طیف گستره‌ای از دسر‌ها و همچنین مرکز تناسب اندام نیمه مجهزی است که می‌توانید از آنها به طور رایگان استفاده نمائید؛ ساعت فعالیت استخر از 10 الی 19 بوده و به علت روباز بودن آن به صورت فصلی قابل استفاده است. همچنین خدمات ماساژ در اتاق‌های اسپا یا در کنار استخر و تخت‌های ارائه می‌شود.
پذیرش 24 ساعته پاسخ گوی سوالات شماست و چک این انجام می‌شود؛ و کارکنان به زبان‌های انگلیسی و ترکی صحبت می‌کنند. خدماتی نظیر میز تور، لباسشویی، اتوشویی و خشکشویی به صورت روزانه و با پرداخت هزینه انجام می‌گیرند.
اینترنت وای فای رایگان در تمامی نقاط و اتاق‌های هتل در دسترس است و این امکان را به شما می‌دهد که در طول سفر خود نیز آنلاین باشید و به تمامی شبکه‌ها دسترسی داشته باشید؛ پارکینگ رایگان نیز در دسترس همه مهمانان بوده و بدون نیاز به رزرو قبلی قابل استفاده است.
صبحانه در رستوران اصلی هتل به صورت منوی بوفه و سلف و رایگان سرو می‌شود؛ ناهار و شام با منوی بوفه و آلاکارته و غذا‌های بین‌المللی و محلی نیز با هزینه جداگانه ارائه می‌شود.
طبق قوانین هتل سیزن فایو ورود حیوانات خانگی ممنوع است.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل فلیپر لاج:

هتل فلیپر لاج با دو ساختمان A و B در مجموع دارای 137 انتخاب برای اقامت و 5 نوع اتاق از جمله سوئیت (در ساختمان B)، اتاق دلوکس (در ساختمان B)، اتاق سوپریور با دید دریا ( در ساختمان A)، اتاق سوپریور با دید شهر ( در ساختمان A) و در نهایت اتاق سوپریور (در ساختمان B) است.
تمامی اتاق‌ها در هر دو ساختمان هتل دارای امکاناتی همچون سیستم تهویه مطبوع جداگانه و گرمایش مرکزی، سرویس بیدار باش، تلویزیون صفحه تخت ماهواره‌ای، تلفن خط مستقیم، مینی‌بار، یخچال با آب رایگان، میز کار، سرویس به همراه دوش اختصاصی و حوله به تعداد نفرات است؛ همچنین سیگار کشیدن در تمامی اتاق‌ها آزاد است.
فاصله هتل فلیپر لاج تا:

- پارک چالوم: 2.8 کیلومتر

- مینی سیام: 3.4 کیلومتر

- موزه هنر بطری: 3.4 کیلومتر

- برج پارک پاتایا: 4 کیلومتر

- دنیای زیر آب پاتایا: 4.7 کیلومتر

- پارک عمومی لان فو: 4.8 کیلومتر

- اسکله بان: 10 کیلومتر

- پارک موضوعی سه پادشاهی: 11 کیلومتر

- باغ گیاه شناسی گرمسیرینانگ نوچ: 20 کیلومتر

- ساحل پاتایا: 20 متر

- ساحل ناکلوا: 1.5 کیلومتر

- ساحل وونگ آمات 2.3 کیلومتر

- ساحل دنج: 3 کیلومتر

- ساحل بهشت: 3.6 کیلومتر

- ترمینال اتوبوس پاتایا: 2.7 کیلومتر

- ایستگاه قطار پاتایا: 2.9 کیلومتر

- قطار پاتایا جنوبی: 3.7 کیلومتر

- فرودگاه بین المللی: 31 کیلومتر

- فرودگاه سووارنابومی: 84 کیلومتر

**ساعت تحویل اتاق : 14:00 __ ساعت تخلیه اتاق : 12:00 **

برای رزرو تورهای پاتایا  بابهترین قیمت درآژانس مسافرتی اسطوره بیستون میتوانید:
1. باشماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2.به قسمت تماس با ما درمنوی سایت مراجعه ودرخواست خود رابه همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان دراسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3.مراجعه حضوری: ازساعت 9 صبح الی 6 بعدازظهربه آدرس تهران، خیابان دکتربهشتی، جنب متروشهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات هتل فلیپر لاج ‌
رستوران فروشگاه تلویزیون در لابی آسانسور پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات پذیرش 24 ساعته کافه بار ترانسفر فرودگاهی خودپرداز اعلام حریق روزنامه خدمات معلولین تلویزیون در لابی اتو شویی منوی غذای کودک خدمات دربان و نگهبان نگهداری از چمدان تاکسی سرویس حمل چمدان دوربین مدار بسته فضای مخصوص سیگار
خدمات 24 ساعته در اتاق مینی بار سشوار یخچال حمام خدمات روزانه اتاق تلفن تلویزیون میزکار آباژور سیستم تنظیم هوا لوازم آرایشی لوازم بهداشتی گاو صندوق
استخر رو باز جکوزی باشگاه بدنسازی ماساژ استخر
اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق
چترآفتاب استخر میز نوشیدنی
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2