آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل سنترا گرند میراژ پاتایا

هتل سنترا گرند میراژ پاتایا
centara grand mirage Hotel پاتایا
درجه هتل:
هتل سنترا گرند میراژ

چرا هتل سنتارا گرند میراژ Centara Grand Mirage Hotel

هتل Centara Grand Mirage Beach Resort Pattaya یکی از هتل‌های بسیار لوکس و پنج ستاره موجود در شهر پاتایا می‌باشد که از محبوبیت زیادی در میان گردشگران این شهر برخوردار است و علت این امر نیز موقعیت مکانی بسیار مناسب و امکانات متعددی که در آن وجود دارد. گردشگرانی که این هتل پنج ستاره را برای اقامت انتخاب می‌کنند می‌توانند به راحتی خود را به جاذبه‌های مذکور رسانده و از آن‌ها بازدید به عمل آورند.

خدمات و امکانات هتل سنتارا گرند میراژ Centara Grand Mirage Hotel

پذیرش هتل به صورت 24 ساعته درهتل فعالیت می‌کند و همه پرسنل به زبان‌های آلمانی، انگلیسی، اسپانیایی، فرانسوی، کرواتی، ایتالیایی، روسی، تایلندی، فیلیپینی، اوکراینی و چینی مسلط می‌باشند. لازم به ذکر می‌باشد که اینترنت و پارکینگ در هتل رایگان ارائه شده است. برای مهمانانی که قصد برگذاری جلسات و نشست های کاری خود را در هتل دارند؛ اتاق‌های جلسات با خدمات فکس و فتوکپی نیز در دسترس هستند. 
همچنین علاقه‌مندان به ورزش می‌توانند از باشگاه بدن سازی مجهز هتل استفاده کنند. علاوه بر بدنسازی میهمانان می‌توانند درمرکز SPA هتل، از حمام ترکی استفاده کنند و از خدمات ماساژ لذت ببرند و ریلکس کنند. میهمانان هتل می‌توانند از 230 متر ساحل اختصاصی و دریای زیبا و چشم نواز لذت ببرند. همچنین استخر روباز با سرسره های آبی و صندلی‌های مخصوص آفتاب گرفتن نیز برای شما فراهم می‌باشد.
دو صخره ی غول آسا که توسط پل های طناب مانند به هم متصل شده اند ، یک غاز یا جنگل با رودخانه و آبشارها را نشان می‌دهد که مسیری به سمت شنهای طلایی ساحل پاتایا را هدایت می‌کند. که بسیار سرگرم کننده و جذاب است.

انواع رستوران‌ها:

OASIS: غذاهای بین‌المللی در لابی

GINGER & LIME: تایلندی و آسیایی در باغ هتل 

ACQUA : غذاهای دریایی و ایتالیایی در  لابی اصلی
VISTAS:  اسنک و نوشیدنی در لابی اصلی 
WAVES: اسنک و نوشیدنی کنار استخر
FLAMES : غذاهای کبابی کنار ساحل
OCEANS: تایلندی و بین المللی کنارساحل
ZULU : اسنک و نوشیدنی لابی اصلی

اتاق‌ها و امکانات هتل سنتارا گرند میراژ Centara Grand Mirage Hotel

اتاق‌های هتل سنتارا گرند مدرن بوده و به سبک تایلندی دیزاین شده اند و دارای بالکن اختصاصی رو به دریا هستند. هر کدام از 555 اتاق‌ مجهز به تهویه مطبوع ، یخچال، مینی‌بار، گاوصندوق ، تخت‌های با کیفیت و تلویزیون‌های 32 اینچی می‌باشند. همچنین مهمانان در اتاق‌ها به دستگاه‌های قهوه‌ساز و چای‌ ساز هم دسترسی دارند. حمام اختصاصی مجهز به دوش و وان جداگانه، مواد شوینده و سشوار در اتاق‌ها تعبیه شده است.

انواع اتاق‌ها:

اتاق دلوکس
اتاق کلاب دلوکس
سوئیت پرمیر
اتاق خانوادگی
اتاق کلاب میراژ
سویت کلاب میراژ
سوئیت دوبلکس گرند میراژ 
رویال سوئیت

فاصله هتل تا:

فاصله تا مجموعه هنر در بهشت پاتایا: ۱.۲ کیلومتر
فاصله تا بازار شبانه پاتایا: ۳.۷ کیلومتر
فاصله تا خیابان واکینگ استریت پاتایا: ۳.۸ کیلومتر
فاصله تا پارک مینی سیام: ۴ کیلومتر
فاصله تا پارک آبی کارتون نتورک پاتایا: ۸.۲ کیلومتر
فاصله تا آکواریوم جهان زیر آب پاتایا: ۹.۵ کیلومتر

**ساعت تحویل اتاق : 14:00 __ ساعت تخلیه اتاق : 12:00 **

برای رزرو تورهای پاتایا  بابهترین قیمت درآژانس مسافرتی اسطوره بیستون میتوانید:
1. باشماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2.به قسمت تماس با ما درمنوی سایت مراجعه ودرخواست خود رابه همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان دراسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3.مراجعه حضوری: ازساعت 9 صبح الی 6 بعدازظهربه آدرس تهران، خیابان دکتربهشتی، جنب متروشهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات هتل سنترا گرند میراژ ‌
رستوران فروشگاه آسانسور پرستار کودک پارکینگ خشکشویی صندوق امانات پذیرش 24 ساعته بار ترانسفر فرودگاهی سالن کنفرانس مرکز تجارت اجاره خودرو روزنامه خدمات معلولین دستگاه واکس کفش اتو شویی منوی غذای کودک نگهداری از چمدان خدمات مبادله ارز خدمات تور و بلیط حمل چمدان فضای مخصوص سیگار
خدمات 24 ساعته در اتاق مینی بار سشوار یخچال سرویس بهداشتی فرنگی سیستم تهویه مطبوع تراس حمام وان خدمات روزانه اتاق بطری آب سبدمیوه صبحانه در اتاق قهوه/چای تلفن تلویزیون میزکار لوازم آرایشی لوازم بهداشتی
استخر ویژه کودکان تنیس
ساحل اختصاصی سالن بازی کودکان سونا بیلیارد چترآفتاب
کافی نت اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2