آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل پاتایا سی ویو پاتایا

هتل پاتایا سی ویو پاتایا
pattaya sea view Hotel پاتایا
درجه هتل:
هتل پاتایا سی ویو

چرا هتل پاتایا سی ویو Pattaya Sea View Hotel

هتل پاتایا سی ویو، یکی از هتل‌های چهار ستاره مجهز و یا امکانات بالای شهر پاتایا است. این هتل از ۳۱ ماه مه سال ۲۰۱۳ افتتاح شد. هتل چهار ستاره پاتایا سی ویو Pattaya Sea View در مرکز شهر پاتایا، در نزدیکی خیابان سنترال رود واقع شده است و ساحل پاتایا نیزدر 100 متری هتل می‌باشد.

 خدمات و امکانات هتل پاتایا سی ویو Pattaya Sea View Hotel

پذیرش هتل سی ویو به صورت ۲۴ ساعته آماده خدمت رسانی به مسافران است. علاوه بر این تسلط کارمندان این بخش به زبان انگلیسی هم سبب شده است تا نگرانی خاصی بابت برقراری ارتباط با آن ها وجود نداشته باشد. همچنین اطلاعات مربوط به جاذبه‌های گردشگری و شرایط سفر‌های درون شهری را هم می‌توانید از پذیرش هتل جویا شوید.لازم بذکر می‌باشد  دسترسی به اینترنت بی سیم به مهمانان این امکان را می‌دهد که در طول سفر با دوستان خود در ارتباط بمانند.

استخر روباز هتل در حیاط هتل  قرار دارد که میهمانان می‌توانند در آن آبتنی کرده و لذت ببرند. از امکانات تندرستی هتل سی ویو هم می‌توان به سالن بدنسازی مجهز اشاره کرد. همچنین خدمات ماساژ نیز در هتل ارائه می‌شود که بهره مندی از آن، مستلزم پرداخت هزینه جداگانه است.لازم بذکر می‌باشد دسترسی به اینترنت بی سیم به مهمانان این امکان را می دهد که در تعطیلات در ارتباط بمانند.

رستوران چیونگ فا این هتل غذاهای با کیفیت را برای گردشگران تور پاتایا سرو می‌کند. صبحانه در هتل پاتایا سی ویو Pattaya Sea View از ساعت 6 تا ساعت 10 برای مهمانان سرو می‌شود. انواع دسرها، نان تست، انواع سالادهای تازه، انواع پخت تخم مرغ، چای و قهوه، بشقاب مخصوص صبحانه تایلندی و انگلیسی، پوره سبزیجات، میوه های مخصوص پاتایا و ... در صبحانه هتل موجود است. همچنین برای ناهار و شام هم می‌توانید انواع غذاهای تایلندی، غذاهای معروف دنیا، انواع آبزیان تازه صید شده و انواع نوشیدنی‌های گرم و سرد را در رستوران و کافی شاپ هتل با یک موسیقی زنده در هوای آزاد میل کنید.

اتاق‌ها و امکانات هتل پاتایا سی ویو Pattaya Sea View Hotel

هتل پاتایا سی ویو Pattaya Sea View Hotel دارای 55 اتاق می‌باشد؛ که هر کدام از اتاق‌ها دکوری مدرن دارند. برخی از این اتاق‌ها دارای بالکن اختصاصی به سوی دریا و ساحل می‌باشند و از جمله مهم‌ترین امکانات آن می‌توان به تهویه مطبوع ، یخچال، مینی‌بار، گاوصندوق ، تخت‌های با کیفیت و تلویزیون‌های 32 اینچی اشاره کرد همچنین مهمانان در اتاق‌ها به دستگاه‌های قهوه‌ساز و چای‌ ساز هم دسترسی دارند. حمام اختصاصی مجهز به دوش و وان جداگانه، مواد شوینده و سشوار در اتاق‌ها تعبیه شده؛ همچنین نظافت به صورت روزانه انجام می‌یشود.

انواع اتاق‌ها:

شامل اتاق سوپریور با نمای شهر، اتاق سوپریور با نمای اقیانوس و سوئیت یک تخته با نمای اقیانوس هستند. اتاق های سوپریور با نمای شهر با دکور مدرن، محیط کار بزرگ و طراحی داخلی با رنگ‌های روشن هستند. این اتاق‌ها ۳۱ تا ۳۳ مترمربع مساحت دارند. اتاق‌های سوپریور با نمای اقیانوس ۳۲ تا ۳۶ مترمربع مساحت دارند.

فاصله هتل تا:

فاصله تا شو تیفانی 400 متر
فاصله تا خیابان واکینگ استریت 2.5 کیلومتر

فاصله تا شو آلکازار پاتایا 400 متر

فاصله تا دنیای زیر آب پاتایا 5.6 کیلومتر

فاصله تا ساحل پاتایا: ۲۰۰ متر

فاصله تا موزه هنر در بهشت پاتایا: ۰.۴ کیلومتر

فاصله تا ساحل ناکلوئا: ۰.۶ کیلومتر
فاصله تا تالار شهر پاتایا: ۰.۸ کیلومتر

**ساعت تحویل اتاق : 14:00 __ ساعت تخلیه اتاق : 12:00 **

برای رزرو تورهای پاتایا  بابهترین قیمت درآژانس مسافرتی اسطوره بیستون میتوانید:
1. باشماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2.به قسمت تماس با ما درمنوی سایت مراجعه ودرخواست خود رابه همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان دراسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3.مراجعه حضوری: ازساعت 9 صبح الی 6 بعدازظهربه آدرس تهران، خیابان دکتربهشتی، جنب متروشهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.


امکانات و خدمات هتل پاتایا سی ویو ‌
رستوران آسانسور پرستار کودک پارکینگ کافی شاپ خشکشویی ترانسفر فرودگاهی سالن کنفرانس مرکز تجارت خدمات پزشکی خدمات معلولین اتو شویی خدمات مبادله ارز آرایشگاه حمل چمدان
مینی بار سشوار یخچال سیستم تهویه مطبوع تراس خدمات روزانه اتاق قهوه/چای تلفن تلویزیون میزکار سیستم تنظیم هوا
استخر رو باز استخر ویژه کودکان باشگاه بدنسازی
اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2