آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل سنترا اونیو پاتایا

هتل سنترا اونیو پاتایا
centara avenue pattaya Hotel پاتایا
درجه هتل:
هتل سنترا اونیو پاتایا

چرا هتل سنترا اونیو پاتایا  CENTARA AVENUE HOTEL

هتل سنترا آونیو یک هتل چهار ستاره لوکس در شهر پاتایا واقع در کشور تایلند است و موقعیت جغرافیایی هتل سنترا اونیو به گونه ای است که دسترسی راحتی به تمام نقاط شهر دارد. اگر اهل خرید و تفریح هستید شما به راحتی می‌توانید به مراکز خرید معروف شهر پاتایا برسید و لذت خرید را تجربه کنید.

خدمت و امکانات هتل سنترا اونیو پاتایا CENTARA AVENUE HOTEL

این هتل دارای میز تور "Tour Desk" می‌باشد تا گردشگران بتوانند برای گشت و گذار در مراکز تفریحی و خدمات رفت و برگشت فرودگاهی، از آن بهر‌ه ببرند؛ همچنین لازم بذکر است همه پرسنل هتل به زبان‌های انگلیسی و تایلندی وعبری مسلط می‌باشند.
هتل سنترا اونیو پاتایا CENTARA AVENUE HOTEL یک استخری زیبا در پشت بام خود دارد که اطرافش با صندلی‌های مخصوص آفتاب دکور شده و با چشم انداز فوق العاده ای از شهر پاتایا می‌توانید لحظات به یاد ماندنی را در محوطه استخر سپری کنید. پس از لذت بردن از منظره شهر از استخر پشت بام، میهمانان می‌توانند از یک جلسه استراحت در سونا و اتاق بخار لذت ببرند و از انواع ماساژها بهره ببرند.
لازم بذکر می‌باشد دسترسی به اینترنت وای فای در مکان‌های عمومی فراهم شده است و امکان پارک خودرو در پارکینگ برای کسانی که علاقه به سفر به این مکان با خودروی شخصی خود را دارند نیز در نظر گرفته شده است. اگر به همراه کودک خود سفر می کنید نگران نباشید چرا که در این هتل خدمات نگهداری از کودکان و سالن بازی برای راحتی شما فراهم شده است.
در هتل سنترا اونیو پاتایا CENTARA AVENUE HOTEL سه رستوران و یک بار با منویی گسترده از انواع غذاها از جمله غذاهای محلی، آسیایی و بین المللی را سرو می‌کند . در طبقه دوم هتل رستوران The Dining Room   نیز یک رستوران کوشر با منوی آلاکارته پذیرای مهمانان عزیز می‌باشد. فضای حیاط هتل بسیار سرسبز طراحی شده است و دارای یک استخر بزرگ می‌باشد که آرامش را به شما هدیه می‌دهد.

اتاق‌ها و امکانات هتل سنترا اونیو پاتایا  CENTARA AVENUE HOTEL

هتل سنترا اونیو پاتایا دارای 51 اتاق در 8 طبقه است. اتاق‌های هتل با دکوری شیک و مدرن با چشم‌انداز شهر می‌باشند و مجهز به سیستم تهویه‌ی مطبوع، وای‌فای رایگان، تلویزیون صفحه تخت با کانال های بین‌المللی، گاوصندوق و کنترل پنل با صفحه نمایش لمسی، مینی بار و چای/قهوه ساز است. حمام اختصاصی، سشوار و دوش نیز دارد.
 در هر اتاق میز آرایشی قرار گرفته است که وسایل ارایشی از قبیل سشوار و ... را برای مهمانان فراهم ساخته است.

 موضوع جالبی که در خصوص امکانات هر اتاق دیده شده است سرویس روشویی و یک آشپرخانه کوچک است این گزینه سبب می شود افرادی که علاقمند هستد خودشان آشپزی کنند به هدفشان دست یابند.

انواع اتاق‌ها:

اتاق سوپریور ملکه (1 تخت دونفره بزرگ)

 پریمیر کرنر تخت خواب بزرگ سایز کوئین (1 تخت دونفره فوق العاده بزرگ)
 کوئین سایز لوکس (1 تخت دونفره بزرگ)

فاصله هتل تا:

پاتایا ویو پوینت 2 کیلومتر
پارک چالوم 2.2 کیلومتر
هنر در پاتایا بهشت 2.2 کیلومتر
برج پارک پاتایا 3.4 کیلومتر
مینی سیام 3.9 کیلومتر
دنیای زیر آب پاتایا 4 کیلومتر
موزه هنر بطری 3.9 کیلومتر
حوضچه قایق R/C پاتایا 5 کیلومتر

**ساعت تحویل اتاق : 14:00 __ ساعت تخلیه اتاق : 12:00 **

برای رزرو تورهای پاتایا  بابهترین قیمت درآژانس مسافرتی اسطوره بیستون میتوانید:
1. باشماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2.به قسمت تماس با ما درمنوی سایت مراجعه ودرخواست خود رابه همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان دراسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3.مراجعه حضوری: ازساعت 9 صبح الی 6 بعدازظهربه آدرس تهران، خیابان دکتربهشتی، جنب متروشهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات هتل سنترا اونیو پاتایا ‌
رستوران آسانسور پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات پذیرش 24 ساعته بار ترانسفر فرودگاهی سالن کنفرانس خدمات معلولین اتو شویی فضای سبز خدمات دربان و نگهبان نگهداری از چمدان خدمات تور و بلیط تاکسی سرویس
مینی بار سشوار یخچال سرویس بهداشتی فرنگی سرویس بهداشتی ایرانی سیستم تهویه مطبوع تراس حمام خدمات روزانه اتاق بطری آب قهوه/چای تلفن تلویزیون سیستم تنظیم هوا گاو صندوق
استخر رو باز جکوزی باشگاه بدنسازی ماساژ سونا
کافی نت اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق
چترآفتاب
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2