آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل جی دبلیو ماریوت بانکوک

هتل جی دبلیو ماریوت بانکوک
jw marriott bangkok Hotel بانکوک
درجه هتل:
هتل جی دبلیو ماریوت بانکوک

چرا هتل جی دبلیو ماریوت JW Marriott Hotel Bangkok :

هتل JW Marriott Bangkok یک هتل پنج ستاره لوکس در شهر بانکوک واقع در کشور تایلند است. این هتل لوکس در خیابان پر رفت و آمد Sukhumvit، واقع و در چند قدمی ایستگاه قطار هوایی می‌باشد.

خدمات و امکانات هتل جی دبلیو ماریوت  JW Marriott Hotel Bangkok:

پذیرش هتل به صورت 24 ساعته در هتل جی دبلیو فعالیت کرده و پاسخگوی تمامی درخواست‌ها و سوالات شما می‌باشد. لازم به ذکر است همه پرسنل این هتل به 5 زبان زنده دنیا صحبت می‌کنند از جمله  تایلندی و انگلیسی، فرانسوی، هندی و عربی مسلط می‌باشند. برای علاقه‌مندان به ورزش مرکز بدنسازی 24 ساعته مجهزی نیز در هتل وجود دارد که مهمانان می‌توانند تمرینات روزانه خود را تحت نظر مربی انجام دهند. استخر روباز و فضای بسته، سالن ماساژ تخصصی و اسپا با پرداخت هزینه، سونا و جکوزی از امکانات تفریحی هتل جی دبلیو ماریوت بوده که مهمانان می‌توانند از آن بهره ببرید و استراحت کنید.
این هتل پنج ستاره دارای 8 رستوران می‌باشد که می‌توان به رستوران چینی من هو "Man Ho" و رستوران استیک تسو و نیویورک "Tsu and New York" اشاره کرد. رستوران "White Elephant Thai" ، انواع غذاهای محلی را سرو و شب ها مراسم موسیقی سنتی تایلندی را برگزار می کند. هتل همچنین یک کباب خانه ، یک رستوران چینی و یک کافی شاپ نیز در اختیار علاقه‌مندان قرارداده است.
در صورت لزوم نیز سرویس نظافت اتاق و خشکشویی هم اختیارتان می‌باشد. نزدیک ترین فرودگاه تا هتل حدود 20 کیلومتر می‌باشد و می‌توانید برای حمل و نقل از ترانسفر رایگان هتل بهره ببرید. طبق قوانین هتل سیگار کشیدن در اتاق‌های این هتل ممنوع بوده ولی یک اتاق سیگار برای استفاده مسافران تعبیه شده است.

اتاق‌ها و امکانات هتل جی دبلیو ماریوت  JW Marriott Hotel Bangkok:

هتل دارای 441 اتاق می‌باشد. اتاق‌های این هتل با دکوراسیون شیک و مدرن با مبلمان چوبی تیره کلاسیک و پنجره‌های بزرگ رو به شهر بانکوک طراحی شده است و از امکانات این اتاق‌ها می‌توان به یک تلویزیون صفحه تخت، صندوق امانات، سیستم تهویه مطبوع، و حمام خصوصی با سنگ مرمر و  وان و سشوار اشاره کرد. اتاق‌های این هتل شامل:

- اتاق کینگ لوکس

- اتاق تویین لوکس

- اتاق دابل پریمیر

- اتاق تویین پریمیر

- اتاق کینگ اختصاصی

- اتاق اختصاصی بزرگ

- سوییت یک خوابه 
- اتاق کینگ در کنج ساختمان هتل
- سوییت کوچیک
- سوییت رویال به مساحت 330 متر مربع،
- سوییت خانوادگی دو خوابه با نمای شهر 
- اتاق خانوادگی با نمای شهر

فاصله هتل تا:

- باغ چوویت : 655 متر
- موزه خانه کامتینگ : 1 کیلومتر
- پارک بنجاکیتی: 1.6 کیلومتر
- پارک لومپینی : 1.6 کیلومتر
- SEA LIFE جهان اقیانوس بانکوک : 1.9 کیلومتر
- موزه و کارخانه عروسک بانکوک : 2 کیلومتر

ساعت تحویل اتاق : 14:00 __ ساعت تخلیه اتاق : 12:00 **

برای رزرو تورهای بانکوک  بابهترین قیمت درآژانس مسافرتی اسطوه بیستون میتوانید:
1. باشماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2.به قسمت تماس با ما درمنوی سایت مراجعه ودرخواست خود رابه همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان دراسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3.مراجعه حضوری: ازساعت 9 صبح الی 6 بعدازظهربه آدرس تهران، خیابان دکتربهشتی، جنب متروشهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.


امکانات و خدمات هتل جی دبلیو ماریوت بانکوک ‌
رستوران آسانسور پرستار کودک پارکینگ خشکشویی صندوق امانات پذیرش 24 ساعته کافه ترانسفر فرودگاهی سالن کنفرانس مرکز تجارت خودپرداز فروشگاه لوکس اجاره خودرو روزنامه خدمات معلولین خدمات دربان و نگهبان نگهداری از چمدان آرایشگاه حمل چمدان فضای مخصوص سیگار
خدمات 24 ساعته در اتاق مینی بار سشوار یخچال سیستم تهویه مطبوع حمام خدمات روزانه اتاق بطری آب صبحانه در اتاق تلفن تلویزیون سیستم تنظیم هوا لوازم آرایشی لوازم بهداشتی گاو صندوق
استخر رو باز جکوزی باشگاه بدنسازی استخر سرپوشیده ماساژ
کافی نت اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت کابلی رایگان در اتاقها
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2