آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل رویال ارکید شرایتون بانکوک

هتل رویال ارکید شرایتون بانکوک
royal orchid sheraton Hotel بانکوک
درجه هتل:
هتل رویال ارکید شرایتون

چرا هتل رویال ارکید شرایتون Royal Orchid Sheraton Hotel

هتل پنج ستاره و لوکس رویال ارکید شرایتون بانکوک Royal Orchid Sheraton در ساحل رودخانه چائوپرایا Chao Phraya واقع شده است که البته برای رساندن رایگان مهمانانش به ایستگاه مونوریل سافان تاکسین Saphan Taksin BTS قایق‌هایی درنظر گرفته است. این هتل دارای پذیرایی بزرگ به همراه مبلمان شیک و زیبا و چشم انداز به سمت برج‌ها و کفپوش‌هایی از جنس سرامیک دکور شده اند.

خدمات و امکانات هتل رویال ارکید شرایتون بانکوک Royal Orchid Sheraton

هتل رویال ارکید شرایتون خدمات بسیاری را در اختیار مهمانان قرار می‌دهد. از جمله این خدمات می‌توان به پذیرش 24 ساعته، رزرواسیون، میز تور، تهیه بلیط، تبدیل ارز، دستگاه خودپرداز، صندوق امانات و غیره اشاره کرد. لازم به ذکر است همه پرسنل این هتل به 9 زبان زنده دنیا صحبت می‌کنند از جمله آلمانی، انگلیسی، فرانسوی، ایتالیایی، ژاپنی، هلندی، تایلندی، پرتغالی و چینی می‌باشد.
سرویس نظافت اتاق و خشکشویی هم در صورت لزوم در اختیارتان می‌باشد. نزدیک ترین فرودگاه تا هتل حدود 20 کیلومتر می‌باشد و می‌توانید برای حمل و نقل از ترانسفر رایگان هتل بهره ببرید. طبق قوانین هتل سیگار کشیدن در اتاق‌های این هتل ممنوع بوده ولی یک اتاق سیگار برای استفاده مسافران تعبیه شده است.
برای علاقه‌مندان به ورزش زمين تنيس هتل در اختیار مسافران قرار می‌گیرد همینطور مرکز بدنسازی 24 ساعته مجهزی نیز در هتل وجود دارد که مهمانان می‌توانند تمرینات روزانه خود را تحت نظر مربی انجام دهند. استخر روباز، استخر بالكن ، سالن ماساژ تخصصی، سونا و جکوزی از امکانات تفریحی هتل رویال ارکید شرایتون بانکوک بوده که مهمانان می‌توانند از آن بهره ببرید. هتل رویال ارکید شرایتون بانکوک داراي يك باغ سرسبز می‌باشد که می‌توانید در آن قدم بزنید و لحظات خوشی را سپری کنید.
در رستوران‌های لوکس این هتل، سه وعده غذایی صبحانه، نهار و شام خود را صرف کرده و از غذاهای سنتی و بین المللی آن لذت ببرند. رستوران در فضای باز به همراه انواع غذاهای محلی با چشم انداز زیبا و سالن انتظار زیبا به همراه مبلمان شیک و راحتی و خوش رنگ می‌باشد رستوران جرجیو  Giorgio's در کنار رودخانه هتل رویال ارکید شرایتون بانکوک Royal Orchid Sheraton قرار گرفته و منویی از انواع غذاهای بین‌المللی و ایتالیایی را به مهمانان ارائه می‌دهد. همچنین غذاهای تایلندی در رستوران Thara Thong برای مسافران سرو می‌شود. شما در رستوران بسیار زیبای Riverside Grill نیز می‌توانید با نشستن در تراس و مشاهده منظره زیبایی از رودخانه، غذای مورد علاقه تان را سفارش داده و لذت ببرید.

اتاق‌ها و امکاناات هتل رویال ارکید شرایتون بانکوک Royal Orchid Sheraton

هتل رویال ارکید شرایتون بانکوک Royal Orchid Sheraton  دارای 726 اتاق می‌باشد. اتاق خواب‌های بسیار بزرگ و لوکس به همراه تخت های شیک و راحتی و بزرگ با روکش‌های زیبا و از جنس ابریشم و نخ می‌باشد به همراه چشم‌انداز بدون مانع و زیبایی که به رودخانه Chao Phraya دارند و به امکاناتی نظیر تلویزیون ال سی دی، گاو صندوق و یک حمام خصوصی که در آن دوش و وان تعبیه شده است. انواع اتاق‌ها هتل شامل: اتاق دلوکس، اتاق دلوکس پرمیوم، جونیور سوئیت، سوئیت پرزیدنت، سوئیت پرزیدنت اجرایی نیز می‌باشد.

فاصله هتل تا:

- موزه خانه جیم تامپسون: حدود 4.6 کیلومتر (16 دقیقه با ماشین)

- معبد بودای طلایی بانکوک: حدود 5.5 کیلومتر (26 دقیقه با ماشین)

- بازار شناور بانکوک: حدود 14.6 کیلومتر (31 دقیقه با ماشین)
- فرودگاه سووارنابومی: حدود 34.1 کیلومتر (حدود 47 دقیقه با ماشین)

**ساعت تحویل اتاق : 15:00 __ ساعت تخلیه اتاق : 12:00 **

برای رزرو تورهای بانکوک  بابهترین قیمت درآژانس مسافرتی اسطوه بیستون میتوانید:
1. باشماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2.به قسمت تماس با ما درمنوی سایت مراجعه ودرخواست خود رابه همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان دراسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3.مراجعه حضوری: ازساعت 9 صبح الی 6 بعدازظهربه آدرس تهران، خیابان دکتربهشتی، جنب متروشهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات هتل رویال ارکید شرایتون ‌
رستوران فروشگاه پرستار کودک رستوران فضای باز پارکینگ کافی شاپ خشکشویی پذیرش 24 ساعته بار ترانسفر فرودگاهی سالن کنفرانس مرکز تجارت خودپرداز اعلام حریق فروشگاه لوکس روزنامه تلویزیون در لابی دستگاه واکس کفش اتو شویی فضای سبز خدمات دربان و نگهبان نگهداری از چمدان خدمات مبادله ارز خدمات تور و بلیط آرایشگاه حمل چمدان
خدمات 24 ساعته در اتاق مینی بار سشوار یخچال سیستم تهویه مطبوع تراس حمام وان صبحانه در اتاق تلفن تلویزیون میزکار لپ تاپ سیستم تنظیم هوا لوازم آرایشی گاو صندوق
استخر رو باز جکوزی تنیس ماساژ سونا
کافی نت اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت کابلی رایگان در اتاقها
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2