آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل کرون پلازا بانکوک لومپینی پارک بانکوک

هتل کرون پلازا بانکوک لومپینی پارک بانکوک
crowne plaza bangkok lumpini park Hotel بانکوک
درجه هتل:
هتل کرون پلازا بانکوک لومپینی پارک

چرا هتل کرون پلازا بانکوک لومپینی پارک  Crowne Plaza Bangkok Lumpini Park

مجموعه کرَون پلازا بانکوک لومیپنی پارک در خیابان راما 4 و در یکی از مناطق شهر بانکوک قرار دارد. ساختمان این هتل پنج ستاره در منطقه بَنگ راک که به عنوان قلب تپنده این شهر زیبا شناخته می‌شود واقع شده و دسترسی بسیار ایده آلی را به بخش تجاری و همچنین بخش های تفریحی و دیدنی شهر بانکوک مهیا می‌کند. 

خدمات و امکانات رفاهی هتل کرون پلازا بانکوک Crowne Plaza Bangkok Lumpini Park

در رستوران پانوراما "Panorama" هتل کرون پلازا بانکوک که در طبقه ی بیست و سوم آن قرار دارد می‌توانید منظره ی زیبایی از شهر را به همراه غذاهای ژاپنی و چینی موجود در منو تجربه کنید. در تمام طول روز غذا در رستوران به همراه چای عصرانه سرو می‌شود. انواع نوشیدنی نیز در فینیشینگ پست بار  "The Finishing Post" هتل سرو می‌گردد.

از امکانات و خدمات ارائه‌شده در این هتل می‌توان به دسترسی به اینترنت وای فای رایگان و پارکینگ اختصاصی رایگان اشاره کرد که هر دو درهتل کرون پلازا در اختیار مسافران قرار داده می‌شوند. وجود تجهیزات کاری نظیر دستگاه فتوکپی و خدمات فکس، دستگاه خودپرداز، محوطه مجاز برای استعمال دخانیات در هتل برای رفاه مسافران فراهم شده‌است. برای تبدیل ارز نیز می‌توانید به صرافی موجود در هتل سر بزنید؛ همچنین اتاق چمدان برای نگهداری وسایل و بارهای مسافران در لابی تعبیه شده و با خیال راحت می‌توانید چمدان‌هایتان را به این قسمت قبل از تحویل اتاق بسپارید. برای استفاده از خدماتی مانند خشک‌شویی لباسشویی و اتوکشی باید هزینه مربوطه را پرداخت کنید و به قسمت خدمات شستشوی این هتل سری بزنید. 
برای شنا به استخر روباز می‌توانید بروید و یا اگر علاقه‌مند به ورزش هستید باشگاه بدنسازی در هتل برای شما تعبیه شده است. علاوه بر استخر خدمات اسپا شامل ماساژ برای مهمانان در نظر گرفته شده و می‌توانند در آن به استراحت بپردازند.
اتاق‌ها و امکانات هتل کرون پلازا بانکوک  Crowne Plaza Bangkok Lumpini Park

این هتل در مجموع دارای 243 اتاق می باشد و هر یک از این اتاق ها مجهز به تهویه مطبوع تلویزیون صفحه تخت دی وی دی پلیر مینی بار و اتوی مخصوص شلوار،  مبلمان راحتی و مدرن می باشد. یک حمام اختصاصی نیز در اتاق ها تعبیه شده مجهز بهسشوار و حوله می‌باشد.

فاصله هتل تا:

- خیابان سیلوم سوی 2 : 100 متر

- خیابان سیلوم سوی 4 : 100 متر
- ایستگاه متروی اِم آر تی سیلوم : 200 متر  

- مرکز خرید سیلوم کامپلس: 200 متر

ساعت تحویل اتاق : 14:00 __ ساعت تخلیه اتاق : 12:00 **

برای رزرو تورهای بانکوک  بابهترین قیمت درآژانس مسافرتی اسطوه بیستون میتوانید:
1. باشماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2.به قسمت تماس با ما درمنوی سایت مراجعه ودرخواست خود رابه همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان دراسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3.مراجعه حضوری: ازساعت 9 صبح الی 6 بعدازظهربه آدرس تهران، خیابان دکتربهشتی، جنب متروشهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات هتل کرون پلازا بانکوک لومپینی پارک ‌
رستوران فروشگاه تلویزیون در لابی پرستار کودک پارکینگ خشکشویی صندوق امانات پذیرش 24 ساعته بار سالن کنفرانس مرکز تجارت خودپرداز اجاره خودرو ویلچر خدمات معلولین تلویزیون در لابی دستگاه واکس کفش منوی غذای کودک خدمات دربان و نگهبان نگهداری از چمدان حمل چمدان فضای مخصوص سیگار
خدمات 24 ساعته در اتاق مینی بار سشوار یخچال سیستم تهویه مطبوع حمام صبحانه در اتاق قهوه/چای تلفن تلویزیون میزکار لپ تاپ سیستم تنظیم هوا گاو صندوق
استخر رو باز جکوزی استخر ویژه کودکان ورزش های آبی (موتوری) ماساژ سونا
کافی نت اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت کابلی رایگان در اتاقها
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2