آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل برکلی پراتیونام بانکوک

هتل برکلی پراتیونام بانکوک
the berkeley bangkok Hotel بانکوک
درجه هتل:
هتل برکلی پراتیونام بانکوک

چرا هتل برکلی پراتونیام بانکوک The Berkeley Hotel Bangkok

هتل برکلی پراتونام بانکوک هتلی پنج ستاره در قلب شهر بانکوک است. این هتل که از دو برج “مین” و “نورث” تشکیل شده معماری لوکس و منحصر به فردی داشته و از جمله نوسازترین هتل‌های پنج ستاره و سوپر لوکس بانکوک به شمار می‌رود. هتل برکلی در سال ۲۰۱۳ ساخته شده و جزو هتل های محبوب بانکوک به شمار می‌رود. از لحاظ موقعیت مکانی در منطقه تجاری Pratunam شهر بانکوک واقع شده است و انتخابی مناسب برای تجار و کسانی که قصد تفریح و استراحت دارند می‌باشد.

خدمات و امکانات هتل برکلی بانکوک The Berkeley Hotel Bangkok:

پرسنل آموزش دیده هتل در تمام طول روز آماده خدمات رسانی به گردشگران تور بانکوک هستند. از امکانات کلی این هتل می‌توان به آسانسور، سالن کنفرانس، پارکینگ، فروشگاه، روم سرویس، لاندری، صرافی، ترانسفر فرودگاهی می‌توان اشاره کرد. برای استفاده از خدماتی مانند خشک‌شویی لباسشویی و اتوکشی باید هزینه مربوطه را پرداخت کنید و به قسمت خدمات  شستشوی این هتل سر بزنید.
 تمام امکانات تفریحی برای رفاه بیشتر مهمانان در نظر گرفته شده تا بتوانند اقامتی سرشار از شادی و لذت را در این هتل داشته باشند. استخر و بار کنار آن با چشم اندازی از شهر بانکوک، مکان مناسبی برای گذراندن اوقاتی خوش و پر از آرامش است. علاوه بر استخر، سونا و جکوزی، ماساژ درمانی و اسپا، مرکز سلامت و آب گرم ، باشگاه بدنسازی مجهز، سالن اسکواش و میز پینگ پنگ از دیگر امکانات تفریحی این هتل لوکس می‌باشد. در فضای بیرونی هتل برکلی پراتانوم بانکوک نیز باغ زیبایی وجود دارد که مبلمان شده و با تراس آفتاب برای خیلی ها جذاب است.
قسمتی در طبقه 10 ساختمان هتل وجود دارد که به دو سالن تقسیم می‌شود.از سالن پلادیوم می‌توان برای اجرای کنسرت، نمایشگاه‌ها، جلسات، کنفرانس‌ها و همایش‌های مهم استفاده کرد. در این سالن بزرگ مجموعه شام، با بیش از 120 میز وجود دارد و ارتفاع سالن به 8 متر می‌رسد. در رستوران شیک و بزرگ د بیکری داینینگ روم  The Berkeley Dining Room مجموعه از غذاهای آسیایی و غربی سرو می‌شود. در رستوران چینی د مالبری The Mulberry – Chinese Cuisine همانطور که از اسمش پیداست غذاهای چینی سرو می‌شود. در کافه اُک  The Oak نیز انواع نوشیدنی‌های مخصوص سرو می‌شود. میهمانان قادر خواهند بود در این کافه به تماشا برنامه‌های ورزشی بپردازند. کافه رستوران ژاپنی نا ها نا و سو شی  Na Ha Na Japanese Sushi با دکوراسیون سنتی ژاپنی غذاهای محلی ژاپنی را برای میهمانان ارائه می‌دهد.

اتاق‌ها و امکانات هتل برکلی بانوک:

هتل برکلی دارای 788 اتاق‌ لوکس و مجلل  با امکاناتی مجهز می‌باشد. اتاق‌ها مجهز به تلویزیون، اینترنت دستگاه دی و دی پلیر، اینترنت پر سرعت رایگان، صندوق امانات و دستگاه چای و قهوه ساز می‌باشند. یک حمام خصوصی در اتاق‌ها تعبیه شده که مجهز به دوش و وان و سشوار می‌باشد.
انواع اتاق‌ها:
-اتاق کینگ
- اتاق دو تخته
- سوئیت گوشه
- اتاق اجرایی
- اتاق خانوادگی

فاصله هتل تا:

- مک دونالد(شعبه مرکز خرید پلاتینیوم بانکوک)  374m
- فست فود برگر کینگ (شعبه گرند دیاموند بانکوک)  478m
- رستوران رد اسکای 542m
- فرودگاه سوارنابومی23.3km 
- فرودگاه بین المللی دن موئنگ19.3km
- آکواریوم زندگی دریایی: ۱.۴ کیلومتر
- جیم تامپسون: ۲.۴ کیلومتر
- پارک لومپینی: ۲.۷ کیلومتر
- عمارت ویمانمک: ۵.۶ کیلومتر

** ساعت تحویل اتاق : 14:00 __ ساعت تخلیه اتاق : 12:00 **

برای رزرو تورهای بانکوک  بابهترین قیمت درآژانس مسافرتی اسطوه بیستون میتوانید:

1. باشماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.

2.به قسمت تماس با ما درمنوی سایت مراجعه ودرخواست خود رابه همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان دراسرع وقت با شما تماس بگیرند.

3.مراجعه حضوری: ازساعت 9 صبح الی 6 بعدازظهربه آدرس تهران، خیابان دکتربهشتی، جنب متروشهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.




امکانات و خدمات هتل برکلی پراتیونام بانکوک ‌
رستوران فروشگاه آسانسور پرستار کودک پارکینگ خشکشویی صندوق امانات پذیرش 24 ساعته بار ترانسفر فرودگاهی سالن کنفرانس مرکز تجارت خودپرداز ویلچر خدمات معلولین دستگاه واکس کفش اتو شویی فضای سبز نگهداری از چمدان خدمات مبادله ارز خدمات تور و بلیط آرایشگاه تاکسی سرویس حمل چمدان فضای مخصوص سیگار
خدمات 24 ساعته در اتاق سشوار یخچال تراس حمام بطری آب صبحانه در اتاق تلفن تلویزیون میزکار سیستم تنظیم هوا لوازم بهداشتی
استخر رو باز جکوزی باشگاه بدنسازی ماساژ سونا
موسیقی زنده چترآفتاب استخر
کافی نت اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت کابلی رایگان در اتاقها
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2