آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل اوکوود سوخومویت 11 بانکوک

هتل اوکوود سوخومویت 11 بانکوک
oakwood sukhumvit 11 Hotel بانکوک
درجه هتل:
هتل اوکوود سوخومویت 11

چرا هتل اوکوود سوخومویت 11 Oakwood Hotel Sukhumvit 

هتل اوکوود سوخومویت 11 بانکوک یک هتل چهارستاره در ابتدای خیابان سوخومویت سوئی 11، از محبوب ترین و پر جنب و جوش ترین مکان‌های سرگرمی بانکوک و در نزدیکی مرکز خرید ترمینال 21 واقع شده است. این هتل یکی از لوکس ترین و مقرون به‌صرفه ترین هتل‌های بانکوک می‌باشد. 

خدمات و امکانات هتل آکوود سوخومویت 11 :

پذیرش هتل به صورت 24 ساعته پاسخگوی تمامی درخواست‌ها و خدمات مسافرین می‌باشند و همه پرسنل هتل به زبان‌های انگلیسی و تایلندی و هندی مسلط می‌باشند. بر اساس قوانین رایج درهتل استعمال سیگار در داخل اتاق‌ها ممنوع است و مسافران سیگاری باید به محل مشخص‌شده بروند.
از امکانات و خدمات ارائه‌شده در این هتل می‌توان به دسترسی به اینترنت وای فای رایگان و پارکینگ اختصاصی رایگان اشاره کرد که هر دو درهتل اوکوود سوخومویت در اختیار مسافران قرار داده می‌شوند. برای رفع خستگی بعد از یک روز طولانی می‌توانید در مرکز اسپا هتل اوکوود سوخومویت از ماساژ تایلندی بهره ببرید. علاوه بر خدمات اسپای هتل یک مرکز تناسب اندام نیز برای علاقه مندان به ورزش در هتل تعبیه شده که بتوانند تمرینات روزانه خود را در آن انجام دهند. برای مسافرانی که به قصد کاری به این هتل سفر کرده اند اتاق جلسه و خدمات فکس و فتوکپی برای رفاه آنان فراهم شده است.
این هتل دارای دو رستوران و یک بار در کنار استخر می‌باشد. در رستوران می‌توانید از میل کردن یک وعده غذایی دلچسب لذت ببرید و یا روز خود را در با صبحانه سلف سرویس در بوفه آغاز کنید که هم روزه از 6 الی 10 صبح پذیرای مهمانان می‌باشد.

اتاق‌ها و امکانات هتل اوکوود سوخومویت 11 :

این هتل 178 اتاق مهمان و سوئیت با طراحی مدرن و پنجره‌های از کف تا سقف، اثاثیه و وسایل زیبا را ارائه می‌دهد تا اطمینان حاصل شود که اقامت شما تا حد امکان لذت بخش می‌باشد. تمامی اتاق‌ها مجهز به تهویه مطبوع، اتو، گاو صندوق، تلویزیون با صفحه نمایش تخت، یخچال و دستگاهای قهوه ساز و چای ساز می‌باشد. همینطور حمام خصوصی با دوش و حوله و دوش می‌باشند.
انواع اتاق‌ها:
- Premier Twin Room 
- Grand Delux Twin Room 
- Grand Delux King Room
- Bedroom Premier
- Deluxe King Room
- Premier King Room
- Premier Queen Room
- Standard King Room
- Standard Queen Room
- Deluxe Queen Room
- Executive Room

فاصله هتل تا: 

- Kamthieng House museum :550
- Don Mueang Airport :20 
- Train BTS-Nana :0.1  

** ساعت تحویل اتاق : 14:00 __ ساعت تخلیه اتاق : 12:00 **

برای رزرو تورهای بانکوک  بابهترین قیمت درآژانس مسافرتی اسطوه بیستون میتوانید:
1. باشماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2.به قسمت تماس با ما درمنوی سایت مراجعه ودرخواست خود رابه همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان دراسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3.مراجعه حضوری: ازساعت 9 صبح الی 6 بعدازظهربه آدرس تهران، خیابان دکتربهشتی، جنب متروشهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات هتل اوکوود سوخومویت 11 ‌
رستوران آسانسور پارکینگ خشکشویی صندوق امانات پذیرش 24 ساعته بار سالن کنفرانس مرکز تجارت خدمات معلولین اتو شویی نگهداری از چمدان حمل چمدان فضای مخصوص سیگار
خدمات 24 ساعته در اتاق مینی بار سشوار یخچال سیستم تهویه مطبوع تراس حمام خدمات روزانه اتاق بطری آب صبحانه در اتاق ناهار در اتاق شام در اتاق قهوه/چای تلویزیون سیستم تنظیم هوا لوازم آرایشی لوازم بهداشتی گاو صندوق
استخر رو باز باشگاه بدنسازی ماساژ
اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت کابلی رایگان در اتاقها
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2