آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل هالیدی این اکسپرس بانکوک سیام بانکوک

هتل هالیدی این اکسپرس بانکوک سیام بانکوک
holiday inn express bangkok siam Hotel بانکوک
درجه هتل:
هتل هالیدی این اکسپرس بانکوک سیام

چرا هتل هالیدی این اکسپرس بانکوک سیام HOLIDAY INN EXPRESS BANGKOK SIAM 

هتل هالیدی این اکسپرس بانکوک سیام یک هتل چهار ستاره لوکس در شهر بانکوک واقع در کشور تایلند می‌باشد. هتل هالیدی این اکسپرس بانکوک سیام در سال 2012 در 23 طبقه ساخته شده است و هتلی شیک و مقرون‌ به‌صرفه در مرکز منطقه مشهور بانکوک یعنی منطقه خرید سیام است.
خدمات و امکانات هتل هالیدی این اکسپرس بانکوک سیام HOLIDAY INN EXPRESS BANGKOK SIAM:

میز تور و گردشگری برای معرفی جاذبه‌های دیدنی و تاریخی در لابی این هتل تعبیه‌شده است و مسافران را در رابطه با تمامی جاهای گردشگری شهر بانکوک می‌توانند از پذیرش 24 ساعته هتل راهنمایی بخواهند.
دسترسی به اینترنت وای فای در مکان‌های عمومی فراهم شده است و امکان پارک خودرو در پارکینگ برای کسانی که علاقه به سفر به این مکان با خودروی شخصی خود را دارند نیز در نظر گرفته شده است. همچنین یک مرکز تجاری، سرویس لباسشویی و اجاره خودرو در هتل وجود دارد. مرکز تناسب اندام نیز به صورت 24 ساعته در هتل فعالیت دارد. 

رستوران "Great Room" در طبقه هفتم هتل هالیدی این اکسپرس بانکوک سیام HOLIDAY INN EXPRESS BANGKOK SIAM ، با منویی از انواع غذاهای بین‌المللی پذیرای مهمانان می‌باشد. این رستوران صبحانه را به صورت بوفه با وعده‌های غذایی بسته بندی شده آماده نموده است. یک محوطه فضای سبز در هتل تعبیه شده است و فضایی برای استراحت و آرامش در هوای آزاد را برای شما فراهم می‌سازد. 
هتل هالیدی این اکسپرس بانکوک سیام به عنوان یک هتل چهارستاره تجهیزات کاری مانند امکان برگزاری جلسه و خدمات فکس و کپی در هتل در نظر گرفته شده است. بر اساس قوانین رایج در هتل هالیدی این اکسپرس بانکوک سیام استعمال سیگار در داخل اتاق‌ها ممنوع است و مسافران سیگاری باید به محل مشخص‌شده بروند.

اتاق‌ها و امکانات هتل هالیدی این اکسپرس بانکوک سیام HOLIDAY INN EXPRESS BANGKOK SIAM:

هتل در مجموع دارای 200 اتاق در 23 طبقه می‌باشد. کف همه ی اتاق‌ها با موکت نرم پوشیده شده است. و تمامی اتاق‌ها مجهز به تهویه مطبوع، تلویزیون با صفحه نمایش تخت، یخچال و دستگاهای قهوه ساز و چای ساز می‌باشد. همینطور سرویس بهداشتی خصوصی با دوش پرتابی می‌باشند.

فاصله هتل تا:

- تا مرکز خرید سیام (Siam Paragon Shopping Mall)  حدود ۵۰۰ متر
- تا معابد Wat Pra Keaw و Emerald Buddh حدود ۵ کیلومتر
- باغ Grand Palace و Wat Arun حدود ۴ کیلومتر
- ایستگاه BTS-Ratchathewi کمتر از ۱ کیلومتر

** ساعت تحویل اتاق : 14:00 __ ساعت تخلیه اتاق : 12:00 **
برای رزرو تورهای بانکوک  بابهترین قیمت درآژانس مسافرتی اسطوه بیستون میتوانید:
1. باشماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2.به قسمت تماس با ما درمنوی سایت مراجعه ودرخواست خود رابه همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان دراسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3.مراجعه حضوری: ازساعت 9 صبح الی 6 بعدازظهربه آدرس تهران، خیابان دکتربهشتی، جنب متروشهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.


امکانات و خدمات هتل هالیدی این اکسپرس بانکوک سیام ‌
رستوران فروشگاه آسانسور پارکینگ خشکشویی صندوق امانات پذیرش 24 ساعته ترانسفر فرودگاهی سالن کنفرانس اجاره خودرو روزنامه ویلچر خدمات معلولین اتو شویی نگهداری از چمدان خدمات تور و بلیط حمل چمدان فضای مخصوص سیگار
خدمات 24 ساعته در اتاق مینی بار سشوار یخچال سیستم تهویه مطبوع تراس حمام صبحانه در اتاق ناهار در اتاق شام در اتاق قهوه/چای تلفن تلویزیون میزکار سیستم تنظیم هوا گاو صندوق
باشگاه بدنسازی
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2