آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل پوینت بیچ مارماریس

هتل پوینت بیچ مارماریس
point beach Hotel مارماریس
درجه هتل:
هتل پوینت بیچ

چرا هتل پوینت بیچ  Point Beach Hotel ؟

 پوینت بیچ هتلی چهار ستاره در شهر زیبا و توریستی مارماریس می‌باشد. این هتل یکی از بهترین گزینه‌ها بخصوص در فصل تابستان می‌باشد. یکی از مزیت‌های این هتل چهار ستاره داشتن ساحل اختصاصی است که مورد توجه بسیاری از مسافران قرار گرفته است. علاوه بر آن بدلیل نزدیکی به مرکز شهر و در دسترس بودن مراکز خرید مورد استقبال قرار گرفته است. فرودگاه دالامان در 90 کیلومتری این هتل واقع شده است که از طریق شاتل فرودگاهی قابل دسترس می‌باشد.

خدمات و امکانات هتل پوینت بیچ  Point Beach Hotel

این هتل چشم‌اندازی فوق‌العاده زیبا و چشم نواز از دریا و مناظر سرسبز اطراف است که جلوه‌ای خاص به فضا و نمای هتل بخشیده است. تمامی پرسنل مسلط به زبان‌های انگلیسی، روسی، آلمانی  و ترکی هستند و به صورت ۲۴ ساعته برای خدمت رسانی به مهمانان آماده اند.  ضمنا اینترنت در محوطه هتل رایگان ارائه شده است و در هتل پوینت بیچ مارماریس امکان استفاده از پارکینگ اختصاصی را به صورت رایگان برای مسافران مهیا ساخته تا بتوانند در صورت لزوم از آن استفاده کنند. در ضمن شما می‌توانید با پرداخت هزینه اندکی از خدمات اتوشویی و خشک شویی هتل استفاده کنید.  به یاد داشته باشید که حیوانات خانگی اجازه ورود به هتل را ندارند.
رستوران موجود در داخل این هتل با انواع غذاهای ترکی و بین‌المللی از مسافران پذیرایی می‌کنند و با پخش موسیقی دهه ۶۰ و ۷۰ خاطره‌انگیزترین لحظات را تجربه خواهید کرد. سرو غذا به صورت سلف سروریس بوده و در هر سه وعده آماده پذیرایی می‌باشد. برای وعده صبحانه می‌بایستی از ساعت 7 الی 10 صبح و برای نهار از ساعت 1 تا 3 ظهر و برای سرو شام از ساعت 7 الی 9 به این رستوران مراجعه کنید و با تماشای چشم‌انداز بی‌نظیری از دریا غذای موردعلاقه‌تان را نوش جان کنید همچنین برای سفارش انواع نوشیدنی‌ها نیز می‌توانید از ساعت 10 صبح تا 10 شب اقدام کنید.
این هتل  از امکانات رفاهی متنوعی نظیر مرکز اسپا و استخر روباز برخوردار گردیده است. گفتنی است که برای تمامی رده های سنی مناسب هستند. در کنار استخرهای روباز، نیمکت‌هایی قرار گرفته است تا بعد از شنا کردن بتوانید همزمان با گرفتن حمام آفتاب، نوشیدنی مورد علاقه‌تان را میل کنید. این اتفاق به لطف وجود پول بار میسر می‌شود. این هتل برای شما سرگرمی‌های بسیاری از جمله تورهای دوچرخه سواری ، ورزش‌های آبی  شنا و ماهی گیری  فراهم کرده است تا از تک تک لحظات خود در هتل لذت ببرید و شادابی و نشاط خود را تضمین کنید. در ضمن هتل دارای امکانات برای برگزاری جلسات و قرار ملاقات است. همچنین امکانات برگزاری جشن و میهمانی در هتل وجود دارد.

اتاق‌ها و امکانات هتل پوینت بیچ  Point Beach Hotel

هتل دارای 155 اتاق شیک و مدرن می‌باشد. هر اتاق دارای سیستم تهویه مطبوع مجزا به همراه مینی بار بوده و اطو و دیگر لوازم خانگی ضروری درونش وجود دارد. به لطف وجود بالکن می‌توانید از داخل اتاق خود، از منظره زیبای دریا لذت ببرید. داخل حمام لوازم آرایشی-بهداشتی ضروری همچون سوار وجود دارد تا از همراه بردن آن‌ها بی‌نیاز شوید. از طریق تلویزیون مسطح هر اتاق می‌توان به شبکه‌های ماهواره‌ای دسترسی پیدا کرد. دیگر لوازم و اثاثیه مهم هر اتاق که ذکر وجود آن‌ها خالی از لطف نیست، یخچال و میز محسوب می‌شود.

فاصله هتل تا

- پارک ترکمن هلیل550 متر
- پارک جینان 550 متر
- پارک ترکمنستان 850 متر
- پارک عبدی ایپکچی 850 متر
- مجسمه آتاتورک1000 متر
- میدان جوانان مارماریس 19 می 1.1  کیلومتر
- قلعه مارماریس 1.2 کیلومتر
- موزه مارماریس 1.3 کیلومتر
- پارک آموزش ترافیک 2 کیلومتر
- رستوران مک دونالد 50 متر
- کافه/بار مون لایت بار 100 متر
- رستوران ناتالی استیک هاوس 100  متر
- دریا/اقیانوس منطقه مارماریس10 کیلومتر
- رودخانه دالامان 50 کیلومتر

- فرودگاه دالامان 49 کیلومتر

**ساعت تحویل اتاق : 14:00 __ ساعت تخلیه اتاق : 12:00 **

برای رزرو تورهای مارماریس  بابهترین قیمت درآژانس مسافرتی اسطوره بیستون میتوانید:
1. باشماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2. به قسمت تماس با ما درمنوی سایت مراجعه ودرخواست خود رابه همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان دراسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3. مراجعه حضوری: ازساعت 9 صبح الی 6 بعدازظهربه آدرس تهران، خیابان دکتربهشتی، جنب متروشهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات هتل پوینت بیچ ‌
رستوران آسانسور خشکشویی صندوق امانات پذیرش 24 ساعته بار ترانسفر فرودگاهی اجاره خودرو ویلچر خدمات معلولین اتو شویی
سشوار سیستم تهویه مطبوع حمام تلویزیون لوازم آرایشی لوازم بهداشتی
استخر رو باز جکوزی ورزش های آبی (موتوری)
موسیقی زنده
اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2