آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل کلاب اسکالا نووا کوش آداسی

هتل کلاب اسکالا نووا کوش آداسی
club scala nuova Hotel کوش آداسی
درجه هتل:
هتل کلاب اسکالا نووا

چرا هتل کلاب اسکالا نووا Club Scala Nuova Hotel

هتل کلاب سکالا نووا یک هتل سه ستاره در شهر کوش آداسی ترکیه است که فقط 6 دقیقه تا ساحل فاصله دارد این هتل سه ستاره فضای به مساحت 9000 متر مربع ساخته شده است.

خدمات و امکانات هتل کلاب اسکالا نووا Club Scala Nuova Hotel

دسترسی به اینترنت وای فای در مکان های عمومی هتل فراهم شده است و امکان پارک خودرو در پارکینگ برای کسانی که ماشین کرایه کرده اند نیز در نظر گرفته شده است.
در صورت نیاز به پول نقد می‌توانید از صرافی این هتل برای تبدیل پول خود استفاده کنید. وجود دستگاه فکس و فتوکپی و دستگاه    ATM  و اتاق جلسه به شما کمک می‌کند تا راحت تر کار های اداری خود را انجام دهید. قابل توجه مهمانانی که قصد سفر با حیوان خانگیشان را دارند توجه داشته باشند که در این هتل ورود حیوانات مجاز نمی‌باشد.
اگر قصد اقامت در این هتل به همراه کودک خود را دارید نگران نباشید چرا که در هتل یک زمین بازی و استخر به همراه سر سره های آبی برای کودکان در نظر گرفته شده است که در طول سفر می‌توانید با خیالی راحت کودکان خود را به آنجا ببرید تا در فضایی شاد و تحت نظر مربیان بازی کنند.

هتل سایر تفریحات مفرح برای شما در نظر گرفته است مانند  ورزش های آبی، استخر شنای روباز، دارت، میز تنیس، وارت پلو، ایروبیک، پارک آبی تا از تک تک لحظات خود بتوانید در طول اقامت در هتل لذت ببرید همچنین سالن آرایشی برای بانوان و آقایان نیزدر نظر گرفته شده است.
صبحانه، ناهار و شام را می‌توانید در رستورانی به نام افسوس که داخل هتل قرار دارد به صورت سلف سرویس میل نمایید. برای صرف نوشیدنی و میان وعده نیز می‌توانید به کافه ایی که در کنار استخر هتل است بروید.

اتاق‌ها و امکانات هتل کلاب اسکالا نووا Club Scala Nuova Hotel

تمام اتاق‌های هتل آکوا فانتزی کوش آداسی دارای سرویس خواب های ممتاز هستند و فضای آن ها با تهویه مطبوع که کنترل دمای آن دست خودتان است، دلپذیر خواهد شد. بطری های آب رایگان، کتری برقی و یک یخچال کوچک برای شما مهمان عزیز فراهم شده است. در سرویس حمام و بهداشتی اتاق ها، همه نوع لوازم بهداشتی گوناگون تهیه شده و همچنین سشوار و حوله قرار داده شده است.

انواع اتاق‌ها:

-  اتاق یک نفره
-  اتاق دبل
-  اتاق خانوادگی
-  اتاق دبل اقتصادی
-  اتاق استاندارد

فاصله هتل تا:

- فاصله تا رستوران هنگ کنگ 776m
- فاصله تا رستوران مزگیت 790m
- فاصله تا رستوران ترانچ استیک هاوس 792m
- فاصله تا رویال پالاس 248m
- فاصله تا ستور مارینا کوش آداسی 831m
- فاصله تا کوش آداسی دایوینگ سنتر 879m
- فاصله تا داون تاون بیچ 895m

**ساعت تحویل اتاق : 14:00 __ ساعت تخلیه اتاق : 12:00 **

برای رزرو تورهای کوش آداسی  بابهترین قیمت درآژانس مسافرتی اسطوره بیستون می‌توانید:

1. باشماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.

2.به قسمت تماس با ما درمنوی سایت مراجعه ودرخواست خود رابه همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان دراسرع وقت با شما تماس بگیرند.

3.مراجعه حضوری: ازساعت 9 صبح الی 6 بعدازظهربه آدرس تهران، خیابان دکتربهشتی، جنب متروشهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات هتل کلاب اسکالا نووا ‌
رستوران فروشگاه پرستار کودک پارکینگ کافی شاپ خشکشویی پذیرش 24 ساعته بار ترانسفر فرودگاهی سالن کنفرانس خودپرداز اجاره خودرو اتو شویی فضای سبز خدمات مبادله ارز آرایشگاه
مینی بار سشوار یخچال سرویس بهداشتی فرنگی سیستم تهویه مطبوع تراس حمام خدمات روزانه اتاق قهوه/چای تلفن تلویزیون لوازم بهداشتی گاو صندوق
استخر رو باز استخر ویژه کودکان ورزش های آبی (موتوری) ماساژ سونا
ساحل اختصاصی پارک آبی سالن بازی کودکان چترآفتاب
کافی نت اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2