آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل هیلتون دالامان ساریگرم ریزورت و اسپا مارماریس

هتل هیلتون دالامان ساریگرم ریزورت و اسپا مارماریس
hilton dalaman sarigerme resort & spa Hotel مارماریس
درجه هتل:
هتل هیلتون دالامان ساریگرم ریزورت و اسپا

چرا هتل هیلتون دالامان ساریگرم ریزورت و اسپا  Hilton Dalaman Sarigerme Resort & Spa Hotel ؟

هتل هیلتون دالامان ساریگرم ریزورت و اسپا با مساحتی بالغ بر 300.000 متر مربع  و تعداد 538 اتاق و سوئیت خدماتی در سطح "Ultra-All-Inclusive" ارائه می‌دهد. این استراحتگاه پنج ستاره، ساحلی و مجلل علاوه بر امکانات بی‌نظیر رفاهی و تفریحی که در اختیار مهمانان خود می‌گذارد، از موقعیت مکانی غبطه‌انگیزی در حاشیه رودخانه دالامان و در فاصله کوتاهی از روستای ساریگرمه و نزدیک به جاذبه‌های تاریخی و طبیعی مانند کاونوس، تالاب آبی واقع شده است. می‌توانید شبانه روز در اسکله و ساحل اختصاصی هتل در وسط دریا تفریح کنید و لذت ببرید یا آرامش را در ساحل شنی خصوصی آن تجربه کنید. امکاناتی همچون موزیک، تخت‌های ماساژ، صندلی‌های حمام آفتاب و بار در این اسکله و ساحل وجود دارد و این امکان را به شما می‌دهد تا نوشیدنی مورد علاقه خود را در دست داشته باشید و بر صندلی زیر نور خورشید از منظره زیبای دریا لذت ببرید.

امکانات هتل هیلتون دالامان ساریگرم ریزورت و اسپا:

هتل امکانات تفریحی کامل و بی‌عیب و نقصی را با بالاترین کیفیت آماده و ارائه می‌کند؛ اگر علاقه به شنا در استخر را دارید می‌توانید در یکی از 10 استخر هتل و یا انتخابی از 2 پارک آبی داشته باشید. امکانات تفریحی هتل شامل 10 استخر روباز که شامل استخر کودکان نیز می‌شوند، 2 پارک آبی کامل با انواع سرسره‌ها، در مرکز اسپا انواع ماساژ، جلبک درمانی و درمان‌های مراقبت از پوست به رفع خستگی مهمانان کمک می‌کند. علاوه بر این، حمام ترکی، سونا و حمام بخار رایگان در دسترس است. هتل تعداد متعددی زمین تنیس نیز برای علاقه‌مندان تدارک دیده است؛ امکانات غذا‌خوری هتل شامل 21 رستوران و بار می‌شود که انواع گسترده‌ای از غذا‌های محلی، آسیایی، بین‌المللی و دریایی را ارائه می‌دهند.  پارکینگ برای مهمانانی که با خودرو وارد می‌شوند کاملا رایگان عرضه می‌شود و آنها بدون نیاز به هماهنگی و رزرو می‌توانند از پارکینگ امن هتل استفاده نمایند. آسانسور نیز برای دسترسی آسان تر و راحت تر به طبقات قرار داده شده است. همچنین فروشگاه‌هایی برای راحتی در تهیه انواع سوغاتی در دسترس است. دیگر امکانات رفاهی هتل شامل کمک‌های پزشکی، خدمات خشک‌شویی و اتوشویی، آرایشگاه، دربان، حمل و نگهداری چمدان می‌شود.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل هیلتون دالامان ساریگرم ریزورت و اسپا:

همه اقامتگاه‌های هتل هیلتون دالامان ساریگرم ریزورت و اسپا دارای دسترسی رایگان وای‌فای پرسرعت و تلویزیون‌های هوشمند "LCD"، و همچنین محصولات با کیفیت، روپوش‌های مخملی و دمپایی در حمام هستند. بسیاری از آنها منظره پانوراما از استخر‌های هتل، دریای درخشان یا کوه‌‌های سرسبز را ارائه می‌دهند و همه دارای بالکن خصوصی یا پنجره‌هایی سقف تا کف هستند. دیگر امکانات رفاهی که اتاق‌های هتل که در اختیار شما می‌گذارند نظیر حمام اختصاصی به همراه دوش یا وان، لوازم آرایشی و بهداشتی، حوله و دمپایی به صورت بسته بندی بهداشتی، در بخش نشیمن نیز کمد لباس به همراه گیره لباس، سیستم تهویه مطبوع و گرمایش مرکزی، مینی‌بار و تلفن با خط مستقیم هستند.

فاصله هتل هیلتون دالامان ساریگرم ریزورت و اسپا  تا:
- پارک کولتور: 15 کیلومتر
- پارک کاردسلیک : 15 کیلومتر
- مقبره های صخره ای دالیان: 16 کیلومتر
- خرابه های باستانی کاونوس: 16 کیلومتر
- رستوران بهشت: 1.9 کیلومتر
- ساحل اقیانوس / دریا دالامان: 9 کیلومتر
- رودخانه دالامان: 19 کیلومتر
- کوهستان باباداغ: 44 کیلومتر
- ساحل ساریگرمه: 1.6 کیلومتر
- ساحل کایاجیک ساحلی: 6 کیلومتر
- ساحل خلیج آسی: 7 کیلومتر
- فرودگاه دالامان: 6 کیلومتر
- فرودگاه بین المللی رودز: 66 کیلومتر
- فرودگاه جزیره کاستلوریزو: 99 کیلومتر

** ساعت تحویل اتاق: 12:00 / ساعت تخلیه اتاق 14:00 **

برای رزرو تورهای مارماریس با بهترین قیمت در آژانس مسافرتی اسطوره بیستون می‌توانید:
1. با شماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2. به قسمت تماس با ما در منوی سایت مراجعه و درخواست خود را به همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3. مراجعه حضوری: از ساعت 9 صبح الی 6 بعد از ظهر به آدرس تهران، خیابان دکتر بهشتی، جنب مترو شهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات هتل هیلتون دالامان ساریگرم ریزورت و اسپا ‌
رستوران فروشگاه تلویزیون در لابی سرویس گشت شهری آسانسور پرستار کودک رستوران فضای باز پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات کافی شاپ فضای باز پزشک پذیرش 24 ساعته کافه بار ترانسفر فرودگاهی سالن کنفرانس مرکز تجارت نمازخانه خدمات پزشکی خودپرداز اعلام حریق رمپ اجاره خودرو روزنامه ویلچر خدمات معلولین تلویزیون در لابی دستگاه واکس کفش اتو شویی فضای سبز منوی غذای کودک خدمات دربان و نگهبان سرویس لانژ نگهداری از چمدان خدمات مبادله ارز خدمات تور و بلیط تاکسی سرویس حمل چمدان دوربین مدار بسته فضای مخصوص سیگار
خدمات 24 ساعته در اتاق مینی بار سشوار یخچال سرویس بهداشتی فرنگی سیستم تهویه مطبوع تراس حمام وان خدمات روزانه اتاق بطری آب سبدمیوه قهوه/چای تلفن تلویزیون میزکار آباژور سیستم تنظیم هوا لوازم بهداشتی گاو صندوق
استخر رو باز جکوزی ورزش های آبی (غیر موتوری) استخر ویژه کودکان باشگاه بدنسازی استخر سرپوشیده ورزش های آبی (موتوری) تنیس ماساژ اجاره دوچرخه باشگاه بیلیارد سونا استخر حمام ترکی
ساحل اختصاصی پارک آبی سالن بازی کودکان سونا موسیقی زنده چترآفتاب کلاب‌های شبانه استخر میز نوشیدنی
اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق اینترنت در لابی
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2