آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل بست وسترن آرت تفلیس

هتل بست وسترن آرت تفلیس
best western tbilisi art Hotel تفلیس
درجه هتل:
هتل بست وسترن آرت تفلیس

چرا هتل بست وسترن آرت تفلیس Best Western Tbilisi Art Hotel 

هتل بست وسترن آرت تفلیس هتلی لوکس و چهار ستاره در شهر زیبا و توریستی تفلیس می‌باشد این هتل در کنار رودخانه متکواری قرار گرفته و چشم انداری زیبا از رودخانه را به نمایش می‌گذارد. اگر می‌خواهید اقامت در هتلی چهار ستاره و با امکانات را تجربه کنید این هتل انتخاب مناسبی برای شما خواهد بود.

خدمات و امکانات هتل بست وسترن آرت تفلیس Best Western Tbilisi Art Hotel

با انتخاب این هتل، می‌توانید اقامتی راحت و بی دغدغه را سپری نمایید و از امکانات خوب آن بهره مند شوید. تمامی خدمات و امکانات در خور یک هتل چهار ستاره لوکس در این هتل ایجاد شده و اقامتی خوش را برای شما رقم می‌زند. گفتنی است کارمندان بخش پذیرش در هتل بست وسترن آرت که همواره در تلاش هستند تا در نهایت خوشرویی با مهمانان برخورد کنند، قادر هستند علاوه بر زبان گرجی به وسیله زبان‌های انگلیسی و روسی نیز با مهمانان ارتباط برقرار کنند. در لابی می‌توانید از خدماتی مانند لباسشویی و اتوکشی بهره‌مند شوید، البته باید بابت این خدمات هزینه مربوطه را پرداخت کنید. برای کسانی که تمایل دارند از ترانسفر فرودگاهی استفاده کنند و بلیط هواپیما لحظه آخری دارند؛ قابل ذکر است که هتل بست وسترن آرت تفلیس این امکان را فراهم کرده‌است تا مسافران از ترانسفر فرودگاهی استفاده کنند و احساس آسایش داشته باشند. برای کودکان نیز موزیک، کتاب و کارتون های کودکانه تهیه شده است و در کنار خدمات نگهداری از آن‌ها، بخشی از امکانات مورد نیاز برای خانواده هاست.
در رستوران هتل که به "تیفلیس" معروف است به دلیل داشتن فضای دنج مورد توجه بسیاری از مسافران قرار گرفته است همچنین منویی گسترده از انواع غذاهای گرجی و بین‌المللی نیز ارائه می‌دهد همچنین در صورت درخواست شما منوی مخصوص کودکان نیز برای شما مهیا می‌شود. صبحانه به صورت بوفه از ساعت 8 تا 11 ارائه شده و امکان درخواست صبحانه به اتاق نیز وجود دارد.
برای اینکه بتوانید از تک تک لحظات خود در هتل لذت ببرید هتل برای سرگرمی شما تورهای پیاده روی و همچنین کسانی که به هنر علاقه دارند گالری هنری موقتی برگزار کرده است. برای رفع خستگی بعد از تفریح می‌توانید از مرکز اسپای هتل بهره ببرید و ساعاتی در آن سپری کنید همچنین علاقه‌مندان به ورزش نیز می‌توانند در باشگاه ورزشی فعالیت داشته باشند.

اتاق‌ها و امکانات هتل بست وسترن آرت تفلیس Best Western Tbilisi Art Hotel

هتل Best Western Tbilisi Art Hotel دارای 45 اتاق می‌باشد که طراحی مدرن و شیک با چشم اندازی زیبا از مناطق اطراف شهر دارد هر کدام از اتاق‌ها دارای تهویه مطبوع هستند و دارای قسمت نشیمن، تلویزیون صفحه‌تخت، مینی‌بار، کتری برقی، و حمام هستند.  

انواع اتاق‌ها:

- اتاق استاندارد دو نفره با دو تخت یک نفره 2 تخت یک نفره
- اتاق سه تخته استاندارد با سه تخت یک نفره 3 تخت یک نفره
- اتاق دولوکس کینگ با تخت کینگ 1 تخت دونفره فوق العاده بزرگ
- اتاق دولوکس با دو تخت یک نفره 2 تخت یک نفره
- سوئیت با تخت کینگ تخت دونفره فوق العاده بزرگ

- سوئیت با 2 تخت یک نفره 2 تخت یک نفره

- اتاق استاندارد کینگ با تخت کینگ 1 تخت دونفره فوق العاده بزرگ

فاصله هتل تا:

- فاصله تا باغ وحش تفلیس: ۸۵۰ متر
- فاصله تا دریاچه لاک پشت تفلیس: ۳.۱ کیلومتر
- فاصله تا مرکز خرید کارواسلا: ۳.۹ کیلومتر
- فاصله تا موزه ملی گرجستان: ۴ کیلومتر
- فاصله تا پل صلح تفلیس: ۵ کیلومتر
- فاصله تا کلیسای جامع تثلیث تفلیس: ۶ کیلومتر
- فاصله تا باغ گیاه شناسی ملی گرجستان: ۶.۷ کیلومتر

**ساعت تحویل اتاق : 15:00 __ ساعت تخلیه اتاق : 12:00 **

برای رزرو تورهای تفلیس بابهترین قیمت درآژانس مسافرتی اسطوره بیستون میتوانید:
1. باشماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2.به قسمت تماس با ما درمنوی سایت مراجعه ودرخواست خود رابه همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان دراسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3.مراجعه حضوری: ازساعت 9 صبح الی 6 بعدازظهربه آدرس تهران، خیابان دکتربهشتی، جنب متروشهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات هتل بست وسترن آرت تفلیس ‌
رستوران فروشگاه آسانسور پرستار کودک پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات پذیرش 24 ساعته اعلام حریق اجاره خودرو اتو شویی منوی غذای کودک فضای مخصوص سیگار
مینی بار سشوار یخچال سیستم تهویه مطبوع تراس حمام وان خدمات روزانه اتاق بطری آب صبحانه در اتاق ناهار در اتاق قهوه/چای تلفن تلویزیون میزکار لوازم آرایشی لوازم بهداشتی گاو صندوق
جکوزی باشگاه بدنسازی ماساژ سونا استخر
اینترنت بی سیم رایگان در اتاق
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2