آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل ریو تفلیس

هتل ریو تفلیس
rio Hotel تفلیس
درجه هتل:
هتل ریو

چرا هتل ریو Rio Hotel

هتل Rio  ریو یکی از هتل‌های سه ستاره تفلیس می‌باشد که سالانه تعدادی از گردشگران این هتل را برای اقامت خود در تفلیس انتخاب می‌کنند. باتوجه به سه ستاره بودن این هتل می‌توانید اقامتی معمولی و تا حدی قابل انتظار داشته باشید.

خدمات و امکانات هتل ریو Rio Hotel

اگر قصد دارید از تورهای شهری متنوع استفاده کنید و به بازدید شهر با برنامه‌ریزی مشخص بروید، به پذیرش ۲۴ ساعته هتل ریو  تفلیس بروید و از خدمات فروش و ارائه تور بهره‌مند شوید همچنین شما می‌توانید هر روز از صبحانه و وعده های غذایی اروپایی و محلی لذت ببرید. در صورت نیاز به پول نقد می‌توانید به صرافی هتل بروید و از خدمات تبدیل ارز هتل بهره ببرید با وجود قابلیت تبدیل ارز توسط متصدیان بخش پذیرش هتل، یک دستگاه خودپرداز نیز در محل تعبیه شده است و نگرانی شما را بابت پول نقد برطرف می‌کند. برای تماشای تلویزیون به لانژ اشتراکی بروید و از استعمال دخانیات در هر مکانی به جز قسمتی که به این منظور ایجاد شده است خودداری کنید. اینترنت هتل در همه قسمت های ساختمان قابل دسترسی است و سالن‌های کنفرانس و اتاق جلسه مهمانان را در پیش‌روی امور کاریشان کمک می‌کند. برای دسترسی به فرودگاه می‌توانید از شاتل فرودگاهی بهره ببرید. خدمات خشکشویی و اتوشویی نیز هتل به مهمانان آفر می‌دهد.

اتاق‌ها و امکانات هتل ریو Rio Hotel 

در تمام اتاق‌های هتل ریو تفلیس امکانات رفاهی مناسب شامل مبلمان، میز، سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش، سیستم اعلام حریق، سیستم اطفاء حریق، تلویزیون، کمد، دراور، تلفن، آباژور، سرویس بهداشتی خصوصی، لوازم بهداشتی، حوله، دمپایی، سشوار، و ... وجود دارند.

انواع اتاق‌ها: 

- اتاق استاندارد دو نفره 1 تخت دونفره
- اتاق دوقلو استاندارد 2 تخت یک نفره
- اتاق سه تخته استاندارد 3 تخت یک نفره

 فاصله هتل تا:

- فاصله تا آب انبار باسیلیکا استانبول: ۲ کیلومتر
- فاصله تا مسجد و موزه ایاصوفیه استانبول: ۲.۱ کیلومتر
- فاصله تا برج گالاتا استانبول: ۲.۵ کیلومتر
- فاصله تا خیابان استقلال: ۳.۹ کیلومتر
- فاصله تا میدان تقسیم: ۴.۱ کیلوتر

*ساعت تحویل اتاق : 15:00 __ ساعت تخلیه اتاق : 12:00 **

برای رزرو تورهای تفلیس بابهترین قیمت درآژانس مسافرتی اسطوره بیستون میتوانید:
1. باشماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2.به قسمت تماس با ما درمنوی سایت مراجعه ودرخواست خود رابه همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان دراسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3.مراجعه حضوری: ازساعت 9 صبح الی 6 بعدازظهربه آدرس تهران، خیابان دکتربهشتی، جنب متروشهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.


امکانات و خدمات هتل ریو ‌
رستوران آسانسور پارکینگ صندوق امانات پذیرش 24 ساعته بار ترانسفر فرودگاهی سالن کنفرانس خودپرداز اتو شویی خدمات دربان و نگهبان نگهداری از چمدان خدمات مبادله ارز خدمات تور و بلیط آرایشگاه تاکسی سرویس فضای مخصوص سیگار
مینی بار سشوار یخچال سیستم تهویه مطبوع تراس حمام خدمات روزانه اتاق
اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2