آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل هبتور گرند ریزورت، اتوگرف کالکشن دبی

هتل هبتور گرند ریزورت، اتوگرف کالکشن دبی
habtoor grand resort, autograph collection Hotel دبی
درجه هتل:
هتل هبتور گرند ریزورت، اتوگرف کالکشن

چرا هتل هبتور گرند ریزورت، اتوگرف کالکشن Habtoor Grand Resort, Autograph Collection Hotel ؟

هتل پنج ستاره Habtoor Grand Resort, Autograph Collection"" با ارائه و دقت به جزئیات ارزشمند، تجربه‌ای سفارشی را برای مهمانان و مشتریان خود فراهم می‌کند. مهمانان می‌توانند در کنار شلوغی‌، هیجان و هیاهوی ورزش‌ها و امکانات تفریحی، سکوت و آرامش را در اتاق‌ها یا مراکز اسپا و ماساژ هتل تجربه کنند. هتل هبتور گرند یک هتل لوکس در ساحل جمیرا است که در سال 1991 در 25 طبقه ساخته شد و یکی از قدیمی ترین هتل های دبی محسوب می شود.

امکانات هتل هبتور گرند ریزورت، اتوگرف کالکشن:

هتل هبتور گرند ریزورت، اتوگرف کالکشن دارای استخر روباز با بخش ویژه کودکان و استخر آرامش است، استخرهای روباز هتل به صورت فصلی فعالیت می‌کند و شامل محدودیت سنی بوده و برای کودکان استخر جداگانه‌ای برای راحتی و امنیت هرچه بیشتر در نظر گرفته شده و ورود بزرگسالان به استخر کودکان ممنوع است؛ مرکز تناسب اندام با مساحت تقریبی 70 متر مربع در بخش سلامتی قرار دارد و دارای تردمیل، دوچرخه و تجهیزات وزنه است. سالن تندرستی در طول روز با سونا، مرکز تناسب اندام، مراقبت از پوست و بسته‌های مختلف ماساژ خدمات ارائه می‌دهد. مهمانان کوچک بین 4 تا 12 سال تعطیلات فراموش نشدنی را با برنامه‌های آموزشی و سرگرمی هتل خواهند داشت؛ که شامل استخر، سرسره‌ها، سالن بازی و .. می‌شوند. کافی نت و اتاق بازی هر روز از ساعت 09:00 تا 23:00 خدمت می‌کنند. بیلیارد، دارت الکترونیکی، ایرهاکی، فوتبال روی میز و بازی‌های رایانه‌ای در دسترس هستند. صبحانه، ناهار و شام به صورت بوفه باز، آلاکارته و همچنین منو‌های ویژه مانند منوی ویژه کودکان و ... در رستوران اصلی با گزینه‌های زیاد، بی‌نظیر و لذیذ سرو می‌شود. استفاده از پارکینگ هتل به صورت رایگان برای تمامی مهمانان امکان پذیر است؛ آسانسور برای دسترسی آسان به طبقات قرار داده شده است. اینترنت وای فای در دسترس است و در صورت نیاز می‌توانید از اینترنت کابلی و پرسرعت هتل استفاده نمائید که بر اساس میزان مصرف شامل هزینه جداگانه می‌شود.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل هبتور گرند ریزورت، اتوگرف کالکشن:

در تمامی اتاق‌ها امکانات تهویه مطبوع و گرمایش مرکزی، تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، خط تلفن مستقیم، گاوصندوق به همراه شارژر، کمد لباس، مینی‌بار( شامل هزینه جداگانه ) و امکانات چای و قهوه به همراه کتری برقی رایگان هستند؛ حمام‌های هتل مجهز به دوش اختصاصی، لوازم آرایشی و بهداشتی، سشوار، حوله و دمپایی به صورت بسته بندی و به تعداد نفرات اتاق هستند. بعضی از اتاق‌ها دارای بالکن یا تراس با منظره دریا و همچنین وان در حمام هستند؛ در صورت درخواست تخت مخصوص کودکان و تخت اضافی برای شما فراهم می‌شود و هردو شامل هزینه جداگانه می‌شوند.

فاصله هتل هبتور گرند ریزورت، اتوگرف کالکشن تا:
- فواره نخل: 5 کیلومتر
- پارک حوض البرشا: 6 کیلومتر
- برج العرب: 8 کیلومتر
- پارک سوقیم: 9 کیلومتر
- پارک صفا: 15 کیلومتر
- آبشار کانال آبی دبی: 16 کیلومتر
- تفرجگاه مراسی: 17 کیلومتر
- سیاره سبز دبی: 18 کیلومتر
- فواره دبی: 18 کیلومتر
- نمایشگاه حریم السلطان: 18 کیلومتر
- برج خلیفه: 18 کیلومتر
- میدان عمار: 18 کیلومتر
- نهر رودخانه دبی: 26 کیلومتر
- ساحل مارینا: 350 متر
- ساحل برستی: 800 متر
- ساحل پنهان: 1.8 کیلومتر
- مترو جمیرا لیکس تاور: 1.7 کیلومتر
- فرودگاه بین المللی آل مکتوم: 22 کیلومتر
- فرودگاه بین المللی دبی: 29 کیلومتر
- فرودگاه بین المللی شارجه: 47 کیلومتر

** ساعت تحویل اتاق: 12:00 / ساعت تخلیه اتاق 14:00 **

برای رزرو تورهای دبی با بهترین قیمت در آژانس مسافرتی اسطوره بیستون می‌توانید:

1. با شماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2. به قسمت تماس با ما در منوی سایت مراجعه و درخواست خود را به همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3.مراجعه حضوری: از ساعت 9 صبح الی 6 بعد از ظهر به آدرس تهران، خیابان دکتر بهشتی، جنب مترو شهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات هتل هبتور گرند ریزورت، اتوگرف کالکشن ‌
رستوران فروشگاه تلویزیون در لابی آسانسور پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات پذیرش 24 ساعته کافه بار ترانسفر فرودگاهی سالن کنفرانس خودپرداز اعلام حریق اجاره خودرو روزنامه تلویزیون در لابی اتو شویی فضای سبز خدمات دربان و نگهبان سرویس لانژ نگهداری از چمدان خدمات مبادله ارز خدمات تور و بلیط تاکسی سرویس حمل چمدان دوربین مدار بسته فضای مخصوص سیگار
خدمات 24 ساعته در اتاق مینی بار سشوار یخچال سیستم تهویه مطبوع تراس حمام وان خدمات روزانه اتاق بطری آب قهوه/چای تلفن تلویزیون میزکار آباژور سیستم تنظیم هوا لوازم بهداشتی گاو صندوق
استخر رو باز جکوزی ورزش های آبی (غیر موتوری) استخر ویژه کودکان باشگاه بدنسازی ورزش های آبی (موتوری) تنیس ماساژ باشگاه بیلیارد سونا استخر
ساحل اختصاصی سالن بازی کودکان سونا چترآفتاب کلاب‌های شبانه استخر میز نوشیدنی
اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق اینترنت در لابی
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2