آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل جاز تفلیس

هتل جاز تفلیس
jazz Hotel تفلیس
درجه هتل:
هتل جاز

چرا هتل جاز Jazz Hotel

هتل جاز هتلی چهار ستاره در منطقه سیتی سنتر تفلیس در کشور گرجستان می‌باشد. از لحاظ موقعیت مکانی هتل جاز با بسیاری از جاذبه‌های توریستی تفلیس فاصله اندکی دارد همچنین این هتل از پارک آبی گینو تفلیس گرجستان 2.6 کیاومتر و در 7 کیلومتری اوپرای تفلیس قرار گرفته است.

خدمات و امکانات هتل جاز  Jazz Hotel

از امکانات و خدمات ارائه‌شده در این هتل می‌توان به دسترسی به اینترنت وای فای رایگان اشاره کرد که در هتل جاز در اختیار مسافران قرار داده می‌شوند. پارکینگ در هتل جاز  دردسترس نمی‌باشد ولی در نزدیکی هتل پارکینگ عمومی قرار گرفته است و جای نگرانی نخواهید داشت. میز تور و گردشگری برای معرفی جاذبه‌های دیدنی و تاریخی در لابی این هتل بخش تور دسک تعبیه‌شده است و مسافران را در رابطه با تمامی جاهای گردشگری شهر تفلیس می‌توانند از پذیرش 24 ساعته هتل راهنمایی بخواهند همچنین اتاق چمدان برای نگهداری وسایل و بارهای مسافران در لابی تعبیه شده و با خیال راحت می‌توانید چمدان‌هایتان را به این قسمت بسپارید. برای استفاده از خدماتی مانند خشک‌شویی لباسشویی و اتوکشی باید هزینه مربوطه را پرداخت کنید و به قسمت خدمات  شستشوی این هتل سر بزنید. تجهیزات کاری مانند خدمات فکس و سالن مخصوص کنفرانس و جلسات درهتل مهیا شده‌است. مزیت این هتل چند زبانه بودن کارکنان می‌باشد که به زبان‌های روسی و انگلیسی تسلط دارند. از طرفی یک باغ زیبا در محوطه هتل جاز تفلیس وجود دارد که مهمانان می‌توانند در آن قدم بزنند و از آرامش فضای آن استفاده کنند و عکاسی در باغ زیبا و سرسبز این هتل و تراس‌های اختصاصی که برای اتاق‌ها در نظر گرفته ‌شده‌اند یکی از به‌یادماندنی‌ترین خاطرات اقامت در هتل جاز در سفر به تفلیس خواهد بود. 
داشتن سونا و جکوزی و باشگاه ورزشی برای علاقه مندان به ورزش  از جمله امکانات تفریحی هتل جاز می‌باشند. یکی دیگر از امکانات رفاهی هتل جاز تفلیس داشتن بوفه و فروشگاه کوچک برای خرید انواع خوراکی‌ها، وسایل مورد نیاز در طول سفر و نیز سوغاتی می‌باشد.

اتاق‌ها و امکانات هتل جاز Jazz Hotel

هتل جاز تفلیس با 44 اتاق، مجهز به یک آشپزخانه کوچک که یخچال و مینی بار نیز همراه با کتری برقی در داخل آن تعبیه‌شده است. سایر امکانات ارائه‌شده در داخل اتاق‌ها عبارت‌اند از اتو، سیستم سرمایشی و گرمایشی، یخچال، میز کار، تلویزیون و تلفن. همچنین در همه اتاق‌ها می‌توانید از بالکن بهره‌مند شوید و چشم‌انداز بسیار زیبایی از منطقه  و باغ را تماشا کنید همچنین نظافت اتاق‌ها همه روزه صورت می‌گیرد.

انواع اتاق‌ها:

- 33m) Delux Double Room)

- 24m) Standard) 

- 46m) Luxury Room)

فاصله هتل تا:

- فاصله تا  ورتوبانی 1.3km
- فاصله تا دورمیتوری هوالینگ تفلیس 2.4km
- فاصله تا فانیکولار تفلیس 1.1km
- فاصله تا جینو پارادایس تفلیس 1.8km
- فاصله تا دریای تفلیس 2.9km
- فاصله تا فرودگاه بین المللی تفلیس 12.7km

**ساعت تحویل اتاق : 12:00 __ ساعت تخلیه اتاق : 12:00 **

برای رزرو تورهای تفلیس بابهترین قیمت درآژانس مسافرتی اسطوره بیستون میتوانید:
1. باشماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2.به قسمت تماس با ما درمنوی سایت مراجعه ودرخواست خود رابه همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان دراسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3.مراجعه حضوری: ازساعت 9 صبح الی 6 بعدازظهربه آدرس تهران، خیابان دکتربهشتی، جنب متروشهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات هتل جاز ‌
رستوران فروشگاه تلویزیون در لابی آسانسور پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات پذیرش 24 ساعته سالن کنفرانس اعلام حریق آتلیه عکاسی اتو شویی فضای سبز نگهداری از چمدان حمل چمدان
مینی بار سشوار یخچال سیستم تهویه مطبوع تراس حمام خدمات روزانه اتاق بطری آب صبحانه در اتاق قهوه/چای تلفن میزکار
جکوزی باشگاه بدنسازی ماساژ سونا استخر
سالن بازی کودکان سونا
کافی نت اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2