آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل باتونی تفلیس

هتل باتونی تفلیس
batoni Hotel تفلیس
درجه هتل:
هتل باتونی

چرا هتل باتونی Baton Hotel  

هتل باتونی تفلیس از هتل‌های سه ستاره شهر تفلیس است. نسبت به سه ستاره بودن این هتل می‌توانید اقامت معمولی و ساده داشته باشید. از لحاظ موقعیت مکانی این هتل در فاصله 0.6 کیلومتری از ایستگاه متروی وارکتیلی قرار دارد.

خدمات و امکانات هتل باتونی  Baton Hotel 

 از جمله امکانات رفاهی هتل باتونی پذیرش و پاسخگویی ۲۴ ساعته این هتل به تمامی نیازات و کمبودات شما در طول اقامت است؛ شما می‌توانید در هر ساعتی از شبانه روز با بخش پذیرش هتل تماس بگیرید و مشکلات و نیاز های خود را به اشتراک بگذارید. افرادی که در قسمت پذیرش هتل  مشغول به کار هستند به ۳ زبان ترکی، آلمانی و انگلیسی تسلط دارند و به شما خدمات می‌رسانند. از امکانات و خدمات ارائه‌شده دیگر در این هتل می‌توان به دسترسی به اینترنت وای فای رایگان و پارکینگ اختصاصی اشاره کرد که هر دو در هتل باتونی در اختیار مسافران قرار داده می‌شوند. صبح خود را می‌توانید با صبحانه ایرلندی و انگلیسی آغاز کنید که همه روزه از ساعت 7 الی 10:30 میزبان شما می‌باشد. یکی از خدمات ویژه هتل باتونی تفلیس ترانسفر فرودگاهی و حمل‌ونقل درون‌شهری است. شما با اقامت در این هتل می‌توانید به‌راحتی برای گردش در تمام نقاط شهر تفلیس و دیدن جاذبه‌های گردشگری آن از سیستم حمل‌ونقل اختصاصی هتل باتونی استفاده کنید.

اتاق‌ها و امکانات هتل باتونی Batoni Hotel

تمامی اتاق‌های این هتل مجهز به تلویزیون ماهواره ای، حمام اختصاصی، یخچال مجهز بوده و دارای بالکن، کمد لباس، سرویس بهداشتی، سیستم تهویه مناسب هستند. کلیه اتاق ها دارای تخت خواب‌های استاندارد با ملحفه های تمیز، سیستم سرمایش و گرمایشی، میز کار و اینترنت رایگان است که امکان یک استراحت خوب را به گردشگران تور تفلیس می‌دهد.

فاصله هتل تا:

- فاصله هتل باتونی تفلیس تا کلیسای سامبا: ۴٫۸ کیلومتر
- فاصله هتل باتونی تفلیس تا کاخ ریاست جمهوری: ۵٫۲ کیلومتر
- فاصله هتل باتونی تفلیس تا قلعه ناریکالا: ۵٫۲ کیلومتر
- فاصله هتل باتونی تفلیس تا کلیسای سنت جرج: ۵٫۳ کیلومتر
- فاصله هتل باتونی تفلیس تا باغ ملی گیاه شناسی گرجستان: ۵٫۷ کیلومتر
- فاصله هتل باتونی تفلیس تا سالن تئاتر روستاولی: ۶٫۴ کیلومتر
- فاصله هتل باتونی تفلیس تا سالن اپرا و باله تفلیس: ۶٫۵ کیلومتر
- فاصله هتل باتونی تفلیس تا سیرک تفلیس: ۸ کیلومتر

**ساعت تحویل اتاق : 12:00 __ ساعت تخلیه اتاق : 12:00 **

برای رزرو تورهای تفلیس  بابهترین قیمت درآژانس مسافرتی اسطوره بیستون میتوانید:
1. باشماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2.به قسمت تماس با ما درمنوی سایت مراجعه ودرخواست خود رابه همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان دراسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3.مراجعه حضوری: ازساعت 9 صبح الی 6 بعدازظهربه آدرس تهران، خیابان دکتربهشتی، جنب متروشهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات هتل باتونی ‌
رستوران تلویزیون در لابی رستوران فضای باز پارکینگ کافی شاپ خشکشویی پذیرش 24 ساعته بار ترانسفر فرودگاهی اعلام حریق اجاره خودرو اتو شویی
مینی بار سشوار یخچال سیستم تهویه مطبوع حمام سبدمیوه تلویزیون
سالن بازی کودکان
اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2