آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل امواج روتانا ، جمیرا بیچ دبی

هتل امواج روتانا ، جمیرا بیچ دبی
amwaj rotana, jumeirah beach - dubai Hotel دبی
درجه هتل:
هتل امواج روتانا ، جمیرا بیچ دبی

چرا هتل امواج روتانا ، جمیرا بیچ دبی Amwaj Rotana, Jumeirah Beach - Dubai ؟

هتل پنج ستاره و لوکس امواج روتانا در یکی از شاخه‌های نخل معروف جمیرا دبی واقع شده است. نکته برجسته اقامت در"Amwaj Rotana"، دسترسی مستقیم به ساحل جمیرا است. در ۱۰۰ قدمی هتل ماسه‌های طلایی و آب‌های شفاف را خواهید دید. در هتل آمواج روتانا اوج راحتی را تجربه خواهید کرد. سرویس رفت و برگشت رایگان هتل به مراکز خرید برجسته دبی در دسترس است و مسیر را برای خانواده‌ها آسان می‌کند. وای فای رایگان فقط در مناطق عمومی در دسترس است و پارکینگ اختصاصی و رایگان ارائه می‌شود.

امکانات هتل امواج روتانا ، جمیرا بیچ دبی:

از امکانات و فعالیت‌های تفریحی ورزشی هتل که به صورت کاملا رایگان برای تمامی مهمانان در دسترس است می‌توان به انواع بازی‌های رومیزی فکری، والیبال ساحلی، واترپلو، دارت، تنیس روی میز و بسکتبال آبی اشاره نمود؛ در حالی که امکاناتی همچون انواع بازی‌های رایانه‌ای، باشگاه بیلیارد، آموزش غواصی و دیگر ورزش‌های آبی موتوری شامل هزینه‌هایی جداگانه از رزرو هتل می‌شوند. رستوران هتل انواع غذا‌‌های ایتالیایی، ژاپنی، آمریکایی، بریتانیایی و بین‌المللی را در کنار فعالیت‌ها و سرگرمی‌های زنده ارائه می‌کند. تمامی منوی‌ها انتخابی بوده و شامل هزینه جداگانه می‌شوند؛ صبحانه با منوی بوفه و رایگان برای تمامی مهمانان از ساعت 7 الی 10 در دسترس قرار می‌گیرد. هتل برای کودکان نیز امکانات ویژه و منحصر به فردی را در نظر گرفته است؛ این امکانات شامل استخر با دمای کنترل شده، سرسره‎های آبی و اتاق اسباب بازی‌ها می‌شود. پارک آبی کودکان نیز در فاصله 5 دقیقه‌ای پیاده روی از هتل قرار دارد.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل امواج روتانا ، جمیرا بیچ دبی:

هتل آمواج روتانا مجموعه‌ای از 301 اتاق بزرگ و سوئیتهای انحصاری و مبله شده را که هر کدام دارای بالکن اختصاصی رو به خلیج عربی و نخل جمیرا هستند را ارائه می‌دهد. هتل تمام امکانات را برای رفاه مهمانان فراهم کرده است. تهویه هوا در اتاق وجود دارد و سرویس خوابی با کیفیت برای شما تهیه شده است. در اتاق‌های هتل، یک تلویزیون صفحه تخت موجود است که شبکه‌های جهانی را پوشش می‌دهد. دیوار تمام اتاق‌های هتل عایق صدا هستند و به شما امکان این را می‌دهند که در هر ساعتی از شبانه روز که در اتاق استراحت می‌کنید، سر و صدای اطراف شما را اذیت نخواهد کرد. در سرویس حمام اتاق‌ها، همه لوازم آرایشی بهداشتی ضروری مانند صابون، شامپو، حوله و سشوار برای شما قرار داده شده است.

فاصله هتل امواج روتانا ، جمیرا بیچ دبی تا:
- فواره نخل: 6 کیلومتر
- پارک حوض البرشا: 8 کیلومتر
- برج العرب: 9 کیلومتر
- پارک سوقیم: 11 کیلومتر
- پارک صفا: 17 کیلومتر
- آبشار کانال آبی دبی: 18 کیلومتر
- تفرجگاه مراسی: 19 کیلومتر
- سیاره سبز دبی: 20 کیلومتر
- فواره دبی: 20 کیلومتر
- نمایشگاه حریم السلطان: 20 کیلومتر
- برج خلیفه: 20 کیلومتر
- نهر رودخانه دبی: 28 کیلومتر
- ساحل مارینا: 150 متر
- ساحل پنهان: 200 متر
- ساحل برستی: 2.6 کیلومتر
- ایستگاه تراموا 1: 150 متر
- ایستگاه تراموا 2: 750 متر
- مترو جمیرا لیکس تاور: 900 متر
- بندر و برج مترو نخیل: 1.9 کیلومتر
- فرودگاه بین المللی آل مکتوم: 20 کیلومتر
- فرودگاه بین المللی دبی: 31 کیلومتر
- فرودگاه بین المللی شارجه: 48 کیلومتر

** ساعت تحویل اتاق: 12:00 / ساعت تخلیه اتاق 14:00 **

برای رزرو تورهای دبی با بهترین قیمت در آژانس مسافرتی اسطوره بیستون می‌توانید:
1. با شماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2. به قسمت تماس با ما در منوی سایت مراجعه و درخواست خود را به همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3.مراجعه حضوری: از ساعت 9 صبح الی 6 بعد از ظهر به آدرس تهران، خیابان دکتر بهشتی، جنب مترو شهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات هتل امواج روتانا ، جمیرا بیچ دبی ‌
رستوران فروشگاه تلویزیون در لابی سرویس گشت شهری آسانسور پرستار کودک پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات پزشک پذیرش 24 ساعته بار ترانسفر فرودگاهی سالن کنفرانس مرکز تجارت خودپرداز اعلام حریق اجاره خودرو روزنامه تلویزیون در لابی دستگاه واکس کفش اتو شویی خدمات دربان و نگهبان سرویس لانژ نگهداری از چمدان خدمات تور و بلیط تاکسی سرویس حمل چمدان دوربین مدار بسته فضای مخصوص سیگار
خدمات 24 ساعته در اتاق مینی بار سشوار یخچال سیستم تهویه مطبوع تراس حمام وان خدمات روزانه اتاق بطری آب قهوه/چای تلفن تلویزیون میزکار آباژور سیستم تنظیم هوا لوازم بهداشتی گاو صندوق
استخر رو باز جکوزی استخر ویژه کودکان باشگاه بدنسازی ورزش های آبی (موتوری) ماساژ سونا استخر
ساحل اختصاصی سالن بازی کودکان گلف چترآفتاب کلاب‌های شبانه استخر میز نوشیدنی
اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق اینترنت در لابی
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2