آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

گرند بلو اسکای

هتل گرند بلو اسکای اینترنشنال کوش آداسی
grand blue sky international Hotel کوش آداسی
درجه هتل:
هتل گرند بلو اسکای اینترنشنال

چرا هتل گرند بلو اسکای اینترنشنال The Grand Blue Sky International

 هتل گرند بلو اسکای اینترنشنال کوش آداسی Grand Blue Sky International Hotel Kusadasi  در گروه هتل‌های چهارستاره لوکس کوش آداسی قرار دارد. هتل گرند بلو اسکای اینترنشنال در جوار دریای اژه قرار گرفته این هتل به لحاظ موقعیت مکانی خوب این هتل جزو بهترین هتل‌های ساحلی می‌باشد.

 خدمات و امکانمات هتل گرند بلو اسکای اینترنشنال  The Grand Blue Sky International

یکی از مزیت‌های این هتل استخر بی انتهای آن است که رو به دریای اژه قرار گرفته و شنا در آن قطعا خاطره ای فراموش نشدنی برایتان خواهد بود. این هتل بر روی ساحل LADIES BEACH قرار گرفته است که به دلیل تمیزی و دریای آبی و زیبا معروف است. هتل گرند بلو اسکای دارای ساحل شنی-سنگ ریزه‌ای اختصاصی می‌باشد.
از دیگر تفریح‌های شما در این هتل دارت، تنیس روی میز و بیلیارد، کتابخانه، اتاق بازی کودکان خواهند بود. از آن جایی که هتل در کناره دریا قرار گرفته ، زمینه برای اجرای ورزش‌های آبی فراهم شده است. به عنوان نمونه باید به اسکی روی آب، شیرجه از ارتفاع و موج سواری اشاره کرد.
هتل دارای چهار رستوران می‌باشد. رستوران آرو "ARO Restaurant" انواع غذاهای ترکی، بین‌المللی، گریل و باربیکیو را در در وعده‌های صبحانه، نهار و شام سرو می‌کند. رستوران بلو سی Cuisine: انواع غذاهای دریایی در وعده شام ارائه می‌کند. "Italian Restaurant" به طور اختصاصی در سرو انواع غذاهای ایتالیایی تخصص دارد. 
میهمانان می‌توانند شب‌ها از دیسکوی و نمایش‌های شبانه این هتل استفاده کنند همچنین فضای سبز برای استراحت و آرامش در هوای آزاد را برای شما فراهم می‌سازد. میهمانان می‌توانند وسایل نقلیه خود را در پارکینگ پارک کنند همچنین دسترسی به اینترنت بی سیم به مهمانان این امکان را می‌دهد که در طول اقامت در هتل با دوستان در ارتباط بمانند. یکی از ویژگی‌های مهم این هتل امکان برگزاری مهمانی‌های خاص و لوکس می‌باشد. در صورتی که برای رفتن به مراکز خرید مرکز شهر فرصت کافی نداشته و همچنان دوست ندارید دست خالی به منزل برگردید، برای خرید سوغاتی سری به فروشگاه کادویی داخل هتل گرند بلو اسکای اینترنشنال کوش آداسی بزنید.

اتاق‌ها و امکانات هتل گرند بلو اسکای اینترنشنال  The Grand Blue Sky International

این هتل دارای 319 اتاق که شامل اتاق‌های استاندارد و گرند سوئیت می‌باشد که همگی دارای فضایی بزرگ و نورگیر هستند و مجهز به امکاناتی نظیر تخت خواب‌های کینگ سایز، سرویس بهداشتی و حمام خصوصی همراه با وان و سشوار، تهویه مطبوع، صندوق امانات، اینترنت رایگان، تلویزیونLCD، تلفن مستقیم می‌باشد. البته امکانات سوئیت‌ها با کمی تفاوت شامل تراس به همراه صندلی آفتاب، آشپزخانه به همراه کتری برقی و قهوه ساز، میزکار، مبلمان، کفپوش پارکت و نشیمن جداگانه می‌باشد.

انواع اتاق‌ها:

- اتاق‌های اگزکیوتیو سوئیت آن با ۱ تخت دابل و ۲ مبل تخت شو
- اتاق‌های استاندارد دابل/ تویین آن دارای ۲ تخت سینگل و ۱ تخت دابل 
- اتاق‌های دابل/ تویین دیگر نوع اتاق‌ها هستند که با ۱ تخت دابل و ۲ تخت سینگل 

فاصله هتل تا:

- فاصله تا ساحل سبز: ۰.۳ کیلومتر
- فاصله تا ساحل بانوان: ۰.۸ کیلومتر
- فاصله تا بازار بزرگ کوش آداسی: ۲.۷ کیلومتر
- فاصله تا قلعه کوش آداسی: ۲.۸ کیلومتر

- فاصله تا پارک آبی آدالند: ۹.۱ کیلومتر

- فاصله تا آکواپارک آکوا فانتزی: ۹.۷ کیلومتر

**ساعت تحویل اتاق : 14:00 __ ساعت تخلیه اتاق : 12:00 **

برای رزرو تورهای کوش آداسی  بابهترین قیمت درآژانس مسافرتی اسطوره بیستون میتوانید:
1. باشماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2.به قسمت تماس با ما درمنوی سایت مراجعه ودرخواست خود رابه همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان دراسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3.مراجعه حضوری: ازساعت 9 صبح الی 6 بعدازظهربه آدرس تهران، خیابان دکتربهشتی، جنب متروشهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات هتل گرند بلو اسکای اینترنشنال ‌
رستوران فروشگاه تلویزیون در لابی پرستار کودک پارکینگ کافی شاپ خشکشویی کافی شاپ فضای باز پذیرش 24 ساعته بار ترانسفر فرودگاهی اجاره خودرو ویلچر خدمات معلولین فضای سبز نگهداری از چمدان خدمات مبادله ارز خدمات تور و بلیط فضای مخصوص سیگار
خدمات 24 ساعته در اتاق مینی بار سشوار یخچال سیستم تهویه مطبوع تراس حمام خدمات روزانه اتاق بطری آب صبحانه در اتاق قهوه/چای تلفن تلویزیون میزکار لوازم آرایشی لوازم بهداشتی گاو صندوق
استخر رو باز ورزش های آبی (غیر موتوری) باشگاه بدنسازی تنیس ماساژ باشگاه بیلیارد
ساحل اختصاصی پارک آبی چترآفتاب کلاب‌های شبانه
اینترنت بی سیم رایگان در لابی
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2